Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

smetvreesje

smetvreesje

13-07-2010 om 15:21

Op de mond zoenen

Kennen jullie dat:
Je geeft iemand die je redelijk tot goed kent een zoen op de mond (dus niet dat drie kussen gebeuren). En dan...
Ik heb zo vaak dat er dan wat speeksel van de ander bij mijn mond naar binnen komt. Iieuw! Dat vind ik naar, maar weet niet goed wat ik er aan doen moet. Blijkbaar heb ik een "zuigkracht" als ik een zoen geef en houden veel mensen hun lippen niet op elkaar met het geven van een zoen.
Zijn er meer die dit hebben?
Groetjes smetvreesje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mono

Mono

13-07-2010 om 17:58

Zuigmechanisme?

En dat is nou precies 1 van de 2 redenen waarom ik nooit iemand anders dan mijn kinderen of mijn lief op de mond kus! Ik herken het zuigmechanisme trouwens niet.

De 2e is dat ik een mondkus behoorlijk intiem vind en dat voelt voor mij niet goed bij andere mensen dan de hierboven genoemde. De man van 1 van mijn beste vriendinnen doet het nogal graag, maar meestal ben ik erop voorbereid en beweeg mijn hoofd overduidelijk naar de zijkant!

Mono

smetvreesje

smetvreesje

13-07-2010 om 19:27

Mono

"Ik herken het zuigmechanisme trouwens niet".

maar... hoe kan je dan het "smak" geluid maken? Probeer dat maar eens zonder zuigkracht, of met je lippen stijf op elkaar

Tja en dat bewaren voor je meest intieme, t is zo gewoon blijkbaar in mijn omgeving. Iedereen die elkaar redelijk goed kent doet het hier.

Groetjes

Mono

Mono

13-07-2010 om 20:47

Het geluid erbij

Even uitgeprobeerd, maar met minimale vacuumaanzuiging kan het best wel met geluid. Misschien even oefenen?

Hoort die smak er echt bij? Anders zou ik een 'nepzoen' zonder geluid geven... Of misschien kun je trendsetter zijn en de drie (of ook hip: 1) wangzoenen weer invoeren?

Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.