Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

spannend!

spannend!

13-06-2009 om 09:17

Onzeker

Na een huwelijk van bijna 15 jaar die helaas op een scheiding is uitgelopen, zit het er aan te komen dat ik binnenkort weer mijn eerste schreden op het amoureuze pad ga zetten.

De man in kwestie is wat jonger dan ik ben en heeft "het" denk ik alleen nog maar gedaan met jonge vrouwen, jonger dan ik, die zeker nog geen kinderen gehad hebben.

Ineens krijg ik alle onzekerheden en voelt ik mij een "candidate" voor een vagina-rejuvenation (Om met de chirurg uit de documantaire van Sunny Bergman te spreken). Ik vond dit altijd belachelijk, maar realiseer me tegelijkertijd dat mijn edele delen na 2 bevallingen en het nodige knip- en borduurwerk er niet al te fraai meer uitzien. Een enkel aambeitje is me ook niet vreemd helaas...

Ik heb me (met het schaamrood op de kaken) verdiept in aambeienzalf, anale bleekcreme en zelfs plastische chirurgie om e.e.a. bij te werken. Ik denk niet dat ik overga tot aanschaf van een van deze producten, maar het geeft wel aan hoe onzeker ik me voel.

Nu ben ik vast niet de enige met deze "problematiek", dus ervaringen graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dame

dame

13-06-2009 om 09:46

Stop!

Zeg... hou jij eens onmiddellijk op met dit rare gepieker!
Geen enkele vagina is het zelfde, confectiekutten (excusez!)bestaan gewoon niet. Jij degradeert jezelf tot alleen maar geslachtsorgaan. Kom op, je doet jezelf EN hem tekort daarmee. Stoppen dus! Lach maar eens flink om deze puberale onzekerheden die je nu bij jezelf ontdekt en bedenk het volgende:
1. Hij heeft zin in jou en jij in hem. Dat is het belangrijkste, wees daar blij mee en geniet daar gewoon van.
2. Jij gaat toch ook voor de aanstaande minnaar als totaalpakket? Geloof me, dat doet hij ook.
3. Ga als de wiedeweerga verzinnen hoe jij je sexy gaat voelen. Dat is dus het tegenovergestelde van focussen op minpunten! Sexy lingerie, lekker geurende bodylotion, extra kappersbezoek...
4. Een stralende, opgewonden bedpartner is honderd keer sexier dan een perfecte playmate die zich niet over weet te geven door onzekerheden.
Veel plezier,
Dame

Zelfde schuitje

Zelfde schuitje

13-06-2009 om 12:57

Spannend!

Erg he, die onzekerheid! Na een relatie van (ook) bijna 15 jaar had ik voor de eerste keer weer seks, na een jaar zonder, op een moment dat ik het nota bene niet eens van plan was. Een one night stand. Ik liet me versieren en ging met de man mee naar huis. Hij merkte dat ik superonzeker was, wat moet een man wel niet denken van mij, geen strak lijf door bevallingen en misschien vond hij mijn vagina wel afstotelijk?
Man in kwestie heeft me gerustgesteld, heeft me zelfs de volgende morgen een paar keer gezegd dat er niets mis met me is, en er op aangedrongen dat ik anders over mezelf zou gaan denken. Inmiddels heb ik een vaste partner in bed die me al vaker hetzelfde heeft gezegd.
Het helpt om jezelf anders te zien: jezelf verzorgen, beetje scheren als je dat prettig vindt, kijk wat je leuk staat qua kleding. In mijn geval, wat een beetje afkleed. Lekker geurtje, beetje make-up. En als het kan: hoge hakken. Ik droeg ze nooit maar draag ze nu veel vaker omdat ik me er stuk aantrekkelijker mee voel. Succes meid!

spannend!

spannend!

13-06-2009 om 14:02

Rest wel oke

Bedankt voor jullie reacties. Leuk om te lezen.

Ik bekijk het allemaal wel met de nodige zelfspot hoor! De hele heisa rondom scheiden en de weg daar naar toe heeft gemaakt dat ik ruim 10 kilo ben afgevallen van de stress. Ik ben ook flink gaan sporten om mijn hoofd een beetje leeg te maken in die moeilijke periode.

Qua lijf en gezicht is het dan ook best wel in orde, maar de onderste regionen baren me dus wat zorgen (of beter: zijn wat zorgelijk door het baren).

Ik ben zojuist terug van een shopping-expeditie (lang leve mijn credit card) en ga me maar in het avontuur storten!

Bedankt voor jullie aanmoedinging!

Ik ook

Ik ook

13-06-2009 om 14:54

Komt goed

Ook ik kreeg na 15 jaar huwelijk, 3 jaar geen sex een nieuwe vriend. Niet jonger maar had een heel ander leven dan ik. Had daarvoor een jongere vrouw, geen kids dus strak lijf. Ik heb na 2 kinderen een iets ruimere garage zeg maar. Dat idee werd nog eens bevestigd door mijn ex die altijd maar zei dat hij niets bij me voelde. Lijfelijk dan. De eerste keer sex met mijn vriend werd helemala niets. Doordat ik zo vreselijk onzeker was over mijn onderkant werkte dat natuurlijk door met de vrijpartij. Het gevolg was dat hij de spanning voelde, spontaan een slappe kreeg en ik natuurlijk dacht dat het kwam door dat ruime gapende gat. ( sorry voor mijn wat grove uitspraak maar zo dacht ik toen echt) Huilend mijn vriendin opgebeld dat ik een operatie wilde. 2 weken later naar de gyn die het onzin vond maar me wel serieus nam.
Toen mijn vriend daar lucht van kreeg is hij echt heel boos geworden. Het was natuurlijk ook stom maar door het verleden zo vreselijk onzeker geworden.
Lang verhaal kort...we zijn nu dik een jaar verder en ik heb de beste sex ooit.
Ben zo blij dat ik niet door ben geslagen en heb doorgezet.
Echt, wij vrouwen maken ons daar zo druk om terwijl een man tussen de lakens in het heetst van de strijd dat allemala niet ziet.
Geniet ervan!

Brave Hendrik

Brave Hendrik

13-06-2009 om 16:01

Confectie k..?

Als man even een bericht.
Misschien was het anders in mijn studententijd, maar nu ik de 30 (en iets meer) gepasseerd ben, vind ik het vrouwelijk schoon boeiender wanneer het niet van het Barbie-type is.
Wijn smaakt beter wanneer het wat belegen is, een leren bank zit beter na een paar jaar en misschien moet je ook zo naar jezelf kijken. Je bent misschien geen 18 meer, maar daardoor heb je zo veel meer te bieden. Dat maakt je veel interessanter en uiteraard wordt dat weerspiegeld door je uiterlijk.
Veel plezier!

Nog een

Nog een

13-06-2009 om 16:07

Ruimer?

Volgens mij zit dat tussen je oren hoor, dat je vagina ruimer wordt na een bevalling (of meer). Bij mezelf merk ik daar in ieder geval helemaal niets van. Natuurlijk is de boel wel enigszins gehavend door knippen en scheuren, maar dat hoort er nu eenmaal bij Ik heb na mijn scheiding een aantal (korte) relaties gehad en elke eerste keer blijft een beetje eng. Op de een of andere manier hebben mannen toch minder onzekerheden over hun lichaam, maar ook bij hun gaat alles natuurlijk wat hangen als ze geen 25 meer zijn. Maar als je elkaar leuk en lekker vindt is dat allemaal geen belemmering, daar ga je echt niet op letten in het heetst van de strijd.

Zelfde schuitje

Zelfde schuitje

13-06-2009 om 17:07

Ruimer

Spannend! heel veel plezier, geniet er van!
Ja, ruimer, dat idee heb ik ook wel. Heb de grootste maat tampons nodig tegenwoordig en ik kan genieten van zachte, liefhebbende sex, maar met een wat ruwere benadering ben ik zeker zo blij, want dan voel ik nu eenmaal wat meer beneden!

Tirza G.

Tirza G.

15-06-2009 om 12:58

Spannend

Ik vind je postings toch, ondanks je zorgen, zo humoristisch en relativerend dat ik daar als man onverwijld op zou vallen. Een vrouw als jij heeft wat te bieden!

Tirza

spannend!

spannend!

15-06-2009 om 14:23

Bloos

Tirza,

daar sluit ik me volledig bij aan. Ik zit met veel "plezier" en herkenning te lezen!

Spannend, ga ervoor meid!

Groetjes Nikaya

beer

beer

18-06-2009 om 20:32

Bekkenbodem oefenen!

Ook 3 kids gebaard maar na de 3e intensief de bekkenbodem gaan trainen. En dat doe ik nu nog steeds, gewoon, wanneer ik wil want niemand ziet het en het heeft echt resultaat! Mijn (nieuwe) partner zegt dat hij mij zelfs krapper vind dan zijn vorige vriendin die nog geen kids heeft gebaard. Als hij in me zit, kan ik de boel zo aanspannen dat ik hem als het ware "vast klik". Vind ie helemaal geweldig haha!

En....voor oefenen is het nooit te laat (die bekkenbodemspieren bedoel ik dan). Opereren is niet nodig.

spannend!

spannend!

19-06-2009 om 16:52

Even voor de goede orde...

... ik heb volgens mij prima bekkenbodemspieren, geen last van "slapte". Het zijn bij mij meer de flubbers die me zorgen baren. Ontstaan na flink knippen en slecht hechten.

Bij mijn man (nu dus ex) had ik daar geen last van. Hij mocht blij zijn zonder flubbers aan lijf en leden aan kinderen gekomen te zijn (en eerlijk is eerlijk, hij heeft er nooit een onvertogen woord over gezegd. Onze relatie is niet op flubbers stukgelopen).

Bij een nieuwe minnaar echter maken die overbodige accessoires me wel wat onzeker, maar jullie peptalk heeft me wel geholpen moet ik zeggen. Nog niet richting bed, het blijft allemaal nog beperkt tot wijntjes drinken en elkaar schalks toelachen.

Mochten er substantiele vorderingen zijn, dan hou ik jullie uiteraard op de hoogte!

Liefs, Spannend!

Sancy

Sancy

20-06-2009 om 00:22

Grinnik

Volgens mij was hier een tijdje geleden een draad over het "uiterlijk van onderen" en wat daar zo aantrekkelijk aan was. Er reageerden ook enkele mannen en ik geloof dat de teneur was: "het maakt niet uit hoe het eruit ziet, het is gewoon geil!"
Maak je dus geen zorgen

Tirza G.

Tirza G.

20-06-2009 om 23:29

Spannend

Alleen al het feit dat je het woord "schalks" gebruikt ipv "geil" maakt je voor mij een topper! Meid, dit komt gewoon helemaal goed, ben je gek, dan ga je maar lekker schalks met je flubbers naar 'm zwaaien.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.