Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Bella

Bella

07-02-2011 om 09:25

Ongesteld

Ik heb komend weekend een romantisch uitje gepland. Volgens mijn berekening had ik uiterlijk gisteren ongesteld moeten worden en was er dan donderdag vanaf geweest. Helaas tot op heden nog niets. Weet iemand waar je van die cupjes of sponsjes kunt kopen, zodat je ook tijdens je menstruatie zonder knoeien alles kunt doen? Online bestellen gaat niet meer lukken, dus ik wil het graag in een winkel kopen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

07-02-2011 om 10:40

Bel eens een apotheek

Misschien dat een goede drogist (DA?) ze ook heeft. Heb ze zelf nooit gebruikt maar dit lijken me logische plekken.

koentje

koentje

07-02-2011 om 11:34

Je kunt

gewoon in iedere drogisterij 'soft-cups' kopen voor je menstruatie.
Maar ik denk niet dat je met zo'n ding in helemaal veilig bent ...in die zin dat er iets langs kan lopen. Als je niet zo erg ongesteld bent en je verschoond hem vlak ervoor, dan gaat het wel denk ik.

Bella

Bella

07-02-2011 om 11:46

Bedankt

Ik ga zo eens kijken bij het Kruidvat en Trekpleister. In het verleden heb ik er al eens naar gezocht, maar toen niet gevonden.

Marieke-

Marieke-

07-02-2011 om 12:59

Deze zijn fijn

Hallo,
Ik heb deze wel eens:
http://www.beppy.com/index.php
Je kunt ze bestellen of winkels in de buurt zoeken waar ze verkocht worden.
Marieke-

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

07-02-2011 om 13:04

Oja, wat ook nog helpt

Als aanvulling op een cupje of Beppy kun je, als je denkt dat het binnen afzienbare tijd van sex komt, je vagina van binnen schoonmaken door met je vinger bloedresten eruit te schrapen (sorry voor de plastische omschrijving). Als je tampons gebruikt is "schoonschrapen" trouwens meestal niet nodig.

Bella

Bella

07-02-2011 om 14:35

Helaas

Zowel bij de apotheek als bij drogist werden ze niet verkocht. Volgens informatie op de website zijn ze verkrijgbaar bij DA of Dio. Daar moet ik dan wel een eindje voor om.

Niemand

Niemand

07-02-2011 om 18:53

Natuurspons

Ik ben nu niet meer ongesteld maar toen ik dat nog wel was gebruikte in wel eens een uitgekookte natuurspons. Zo`n spons met van die grote gaten. Even uitkoken, stukje vanaf knippen en op je hurken inbrengen. Na de sex weer op je hurken en je kunt de spons er zo weer uithalen. Natuurlijk wordt het lastig als je in je eerste 2 a 3 dagen zit maar als het vloeien wat minder wordt werkt dit echt heel goed.

Fiorucci

Fiorucci

07-02-2011 om 18:56

Ehm niemand

Ik geloof toch niet dat de gemiddelde man zit te wachten op natuurspons op die plek?

Bella

Bella

07-02-2011 om 22:54

Ik snap er ook niets van

Normaal heb ik een behoorlijk regelmatige cyclus en ben eerder te vroeg dan te laat. Nu heb ik zelfs nog geen hoofdpijn dus met een beetje pech zit ik komend weekend midden in mijn menstruatie. Blegh!

Niemand

Niemand

08-02-2011 om 08:10

Het is

ook een klein stukje wat je inbrengt. Misschien heb ik dan altijd kort geschapen mannen gehad maar nooit klachten gehad.

De gemiddelde man (fiorucci)

Die zit helemaal niet te wachten op een menstruerende vrouw. Het grappige is dat de gemiddelde vrouw daar zelf ook niet op zit te wachten, hooguit om te weten dat ze niet zwanger is.
Tja, en je moet toch wat hè?! Zij had ook het liefst gehad dat hij kunstgrepen zou toepassen i.p.v. zij.
Ik zit hier trouwens wel geïnteresseerd mee te lezen: zelf heb ik nl. nooit sex gehad (of willen hebben) tijdens de menstruatie en ben wel nieuwsgierig naar oplossingen daaromtrent.

Gr. Poezie.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

08-02-2011 om 16:00

Het verschil tussen sex en neuken

De meeste mannen vinden het toch wat minder, sex met al dat bloed, mij remt het ook een beetje maar als de zin groot genoeg is leggen we er een handdoek onder. Meestal worden bepaalde handelingen dan ook vermeden, neuken alleen als beiden dat willen. Andere oplossingen zijn: strelen, massage, pijpen, anale sex (als je daarvan houdt). Daar kom ik niet van klaar maar dat vind ik niet erg voor een keertje.

Late reactie

Maar ik haal wel eens sponsjes bij Christien le duc. Werken perfect. Ff vervangen vlak voor je begint en erna verschonen. Enige nadeel vind ik bij de laatste dagen het inbrengen. Ben dan meestal erg droog van binnen
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.