Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Tutje

Tutje

17-04-2011 om 00:46

Ongemakken

Haha ja verzin maar eens een onderwerp voor dit... iets dat misschien wel meer bij 'gezondheid' of huis tuin en keuken hoort... maar ja.. toch maar hier..

Na een lang huwelijk en een tijd alleen heb ik nu weer sinds kort een serieuze relatie. Met alle 'ongemakken' die daar bij horen.. haha. Zo ben ik weer behoorlijk sexueel aktief en ik merk dat mijn 'onderkantje' daar moeite mee heeft. Ik weet dat het beter is om telkens nadat je sex hebt gehad het bed uit te stappen om te gaan plassen, maar dat doe ik niet..(telkens weer opstaan is zo vervelend hihi) dus al een blaasontsteking gehad. Zelfde geld voor het vaginaal evenwicht; te veel 'gerotzooi' en het evenwicht raakt verstoord, wat weer een schimmelinfectie in de hand werkt.. zucht... Weet iemand daar iets op?

Tweede 'ongemakje' is meer van huishoudelijke aard; er zijn wat eeeehh... lichaamssappen op de donkere stoffen van mijn ikea-bank terecht gekomen en tot mijn verbazing krijg ik dat er niet goed uit. Blijft wit uitgeslagen, ondanks behandeling met anti-vlekkenspul. Iemand wel eens sex op een donkere bank gehad en tips?

Dank weer,
Tutje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kropschel

kropschel

17-04-2011 om 12:55

Mijn tips

..wel regelmatig plassen. Echt hoor. Hoeft niet na iedere penetratie maar het is een bijzonder simpele maatregel die goede resultaten geeft.

..wassen met water (geen zeep)

..als schimmelklachten blijven (sluit me overigens aan bij sl, te snel penetreren werkt het in de hand) overwegen om een tijd geen suiker te eten. Veel drinken.

..bank: geen tips.

boterbloem

boterbloem

17-04-2011 om 21:53

Aanleg

Zal ook een kwestie van aanleg zijn.

Ik ga nóóit plassen na de daad (maar slapen), heb nog nooit een blaasontsteking of schimmelinfectie gehad. Oh ja wacht, een keer tijdens een zwangerschap, bij algehele malaise.

Succes met je bank, hopelijk ben je idd niet met te warm water in de weer geweest, dan wordt het lastig.
Leuk woonkleed erover dan maar.

He, jammer van de gezelligheid op de bank.

Honeymoon cystitis

Die blaasontsteking kan ook een typisch gevalletje van honeymoon cystitis zijn.

Je vaginale huishouding is nog onbekend met de bacterieën etc. van je nieuwe partner waardoor de kans op infecties groter is. Komt vanzelf dus en in de tussentijd wel die gang naar de badkamer maken na sex om je blaas even goed leeg te plassen en een paar slokken water te drinken. Zo geef je bacterieën minder kans.

Chris

Tutje

Tutje

18-04-2011 om 21:01

Haha

Ach, mijn onderkantje is zoveel 'aktie' ook gewoon niet gewend.. Ik bedoel, telkens irriteren met een scheermesje, gefriemel, zo'n rare penis en ander raar gedoe... haha geen wonder dat mijn zuurgraad wat in de war raakt.
Hoop overigens dat de honeymoon nog lang duurt Chris.. maar bedankt voor de tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.