Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

beter even anoniem

beter even anoniem

06-10-2010 om 09:42

Om de haverklap fantasieen

Ik heb niet echt een probleem maar er is toch iets vaags aan de hand. Ik krijg nl. om de haverklap fantasieën over de mannen in mijn omgeving. Als er ook maar iemand aandacht aan mij besteed krijg ik al zin in deze man. Uiteraard heb ik dit niet bij iedere man maar toch wel bij een paar. (Collega, zwem meester van mijn dochter en nog een paar. Uiteraard is er niets gebeurd maar ik moet wel ontzettend inhouden. Het vreemde is dat ik deze fantasieen niet meer bij mijn eigen man heb, terwijl ik daar al 15 jaar ontzettend veel van hou, altijd geweldige sex. Maar nu denk ik iedere keer aan andere. Zijn deze gevoelens normaal of juist niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ervaringsdeskundige

ervaringsdeskundige

06-10-2010 om 11:17

Echt wel!

Ik zou zeggen dat deze gevoelens heel normaal zijn voor iemand die over een levendige fantasie beschikt. En wat is er mis met een rijk fantasieleven? Laat vooral je verbeelding de vrije loop. Maar hou in je gedrag natuurlijk wel voldoende rekening met je medemens.

beter even anoniem

beter even anoniem

06-10-2010 om 11:43

Dus bij fantasie laten blijven

Hoi ervaringsdeskundige, uiteraard houd ik rekening met de gevoelens naar de medemens. Heb wel het idee dat de betreffende mannen (niet allemaal) het door hebben, merk dat ze anders reageren en (of verbeeld ik me dat) soms toenadering zoeken waarop maar snel ga koffie zetten of zo. Even als ik zijn ze ook getrouwd. Maar ben blij dat ik niet raar ben..............

ervaringsdeskundige

ervaringsdeskundige

06-10-2010 om 15:00

Realiteitszin

Of een man ´het´ doorheeft zal afhangen van zijn verbeeldingskracht/voorstellingsvermogen.

Hoe hij jouw gedrag beleeft hangt verder af van jouw gedrag en de signalen die jij daarmee afstaat.

Als het goed is stemt hij zijn gedrag daarop af.

De keus om niet in te gaan op toenaderingspogingen zal vooral een moeilijke zijn, als jullie beiden beseffen hoe fantastisch het zou kunnen zijn om dromen werkelijkheid te laten worden.

Dan is ook moeilijk om trouw je belofte van trouw na te komen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.