Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Object of gewoon een goede relatie?

Ik ben een alleenstaande moeder van een zoon van 5 jaar. en woon zelf ook weer thuis bij mijn moeder
alles gaat super goed. ook omdat ik een opleiding deed was dit de perfect situatie.
ik heb 2 jaar geleden mijn huidige vriend ontmoet. het was direct liefde alleen zat ik nog een relatie met een kind.
helaas ben ik toenvreemd gegaan.
maar sinds die dag ben ik samen met hem nu inmiddels dik 2 jaar. ik woon hier en hij heeft zijn eigen huisje. we hebben samen heel veel problemen gehad maar zijn nog steeds bij elkaar. de sex geweldig. al heb ik soms het idee er alleen maar voor de sex er te zijn.
misschien bedoeld hij het allemaal niet zo, maar het voelt gewoon zo. als we samen douchen zit hij snel aan mijn borsten (hij vindt ze geweldig ) en of verder.of komt gewoon even aan zetten en zit er dan direct weer aan. hij zegt vaak geniet er toch gewoon van dat ik aan je zit. vind het ook wel fijn maar vaak voelt het gewoon zo dat ik er alleen maar ben voor de sex.doordat hij vrachtwagenchauffeur is. zien we elkaar alleen op de zaterdag en zondag.op de vrijdag komt hij vaak laat thuis en gaat gewoon naar zijn eigen huis, zaterdag ben ik bij hem en zondag hij hier weer.
een perfect situatie leven we op het moment niet.doordat ik een opleiding doe en een uitkering krijg en ook nog eens bij de schulden hulp zit ben ik mijn inkomen dus nodig waardoor we niet samen kunnen wonen. waardoor ik dus op zoek ben naar een eigen woning. tot dat alles geregeld is. en dan willen we samen gaan wonen.met alles er op en eraan.maar jammer genoeg gaat alles nog lang duren omdat er ook geen woningen beschikbaar zijn.
maar als nog heb ik soms het gevoel dat ik er alleen maar ben voor de sex op het moment . misschien komt het door alles vandaar dat ik ook probeer het hele verhaal een beetje uit te leggen.
ben erg benieuwd wat jullie denken

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

08-12-2010 om 11:02

Ik denk

dat je wel erg hard roept dat jullie een prettige relatie hebben terwijl je ook aangeeft dat je het gevoel hebt er alleen voor de sex te zijn.
En ik denk ook dat hij een dwingelandje is als hij bepaalt dat hij aan je wil zitten als je er geen zin in hebt en je dan ook nog vertelt dat je ervan MOET genieten.... bleeeeeeeeh!
Je klinkt erg warrig en ik zou als ik jou was nog even wachten met volgende stappen zolang je het niet zeker weet!

Vic

Vic

08-12-2010 om 12:45

De lusten en de lasten en zelfstandigheid

Ik denk dat je er niet aan ontkomt dat seks een (grote) rol speelt als je elkaar niet zo vaak ziet. Na een week ben je er ook wel weer aan toe natuurlijk. Zelf heb ik ook een latrelatie, dus dat herken ik helemaal. Zoals Zonnetje al zegt is het daarnaast ook belangrijk dat je ook andere dingen samen doet, en het over andere dingen hebt. Mijn partner en ik bellen ongeveer om de dag. Eigenlijk hebben we dan geen heel diepzinnige gesprekken, het gaat vooral over de dagelijkse bezigheden en het werk. Maar wel heel fijn om regelmatig elkaar even te horen.
Ik denk dat het verstandig is om vanuit je moeders huis niet direct te gaan samenwonen. Je zoon heeft ook wel eens een keertje recht op de onverdeelde aandacht van zijn moeder. Verder moet je ook zeker de impact van een samengesteld gezin niet onderschatten. Het zal voor je vriend niet meevallen om ineens een kind in huis te krijgen.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

11-12-2010 om 00:58

Sluit me aan bij zonnetje

Omdat jullie weinig tijd voor elkaar hebben kan ik me voorstellen dat die voor een belangrijk deel opgaat aan "seksueel onderhoud". Het is inderdaad een goed idee om elkaar vaker te bellen maar de werktijden van je vriend doen me vermoeden dat hij internationaal vrachtrijder is dus dan is bellen misschien wat duur. Is chatten of skypen misschien een oplossing? Moet hij zijn laptop mee op reis nemen en 's avonds een plek zoeken waar ze Wifi hebben

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.