Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

rolgordijn

rolgordijn

15-06-2011 om 23:43

Nooit echt genoten van sex met man

Ik heb een probleem en vind het steeds moeilijker worden: ik heb de sex met mijn man nooit echt leuk gevonden. Er zijn jaren (in het begin) geweest dat ik het niet zo erg vond maar het wordt steeds meer een verplicht nummer. Hij is onhandig, kust nog steeds niet lekker en heeft geen enkele fantasie. Ik heb jarenlang geprobeerd om iets te veranderen maar het blijft saai en onopwindend. Ik weet dat ik met andere mannen van sex geniet (voor mijn huwelijk en 2 keer een slippertje tijdens) maar ik verlang dus absoluut niet naar mijn man. Voor de rest is onze relatie redelijk goed maar we gaan toch veel ons eigen gang.
Ik ben nu 43 en ben de afgelopen jaar veel afgevallen en lenzen gaan dragen. Ben dus veel aantrekkelijker geworden en ik merk steeds vaker de blik van mannen op mij. En ik denk steeds vaker aan sex met een ander, maar is het niet lichamelijk verliefd zijn op je partner een reden om uit elkaar te gaan of niet. Ik kom er niet uit....

Rolgordijn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

16-06-2011 om 10:54

Om mee te wegen bij je beslissing.

Vind je zijn lichaam nog wel aantrekkelijk? Zijn er dingen die hij wél goed doet in bed? Is er ondanks je klachten toch sprake van enig plezier en bevrediging? Weegt de matige seks op tegen de nadelen van een scheiding? En last but nog least: houd je van hem?

Muizemeis

Muizemeis

16-06-2011 om 21:42

Rolgordijn

Ik ben net gescheiden en ken nog volop de pijn ervan. Als alleen jullie sexleven slecht is maar de rest goed, lijkt me dat een hele verkeerde reden om te gaan scheiden.
Ik zou met je man naar een therapeut gaan om uit te zoeken of er iets aan te veranderen is. Mischien dat je man daardoor wel kan veranderen.
Muizemeis

Swinger

Swinger

17-06-2011 om 13:22

En juist dan....

.....moet je praten met hem!
Laat je het gaan en blijf je gefrustreerd, net zolang tot het zich vanzelf negatief of positief oplost en geef je hem daarbij dus geen kans (want hij weet immers van niets en kan zich dus niet verweren), of trek je die hele enge wiebelige verschrikkelijke (in plaats van stoute)schoenen aan en vertel je het hem? Je bent met z'n tweeen, jij hebt een probleem, maar ik denk dat hij het je enorm kwalijk neemt als je hem (en jezelf!) geen kans geeft door het voor je te houden.
Ik had ooit een buurman die verschrikkelijk ongelukkig was in z'n relatie en de knoop doorhakte en dus ging scheiden. Alleen...zjn vrouw wist tot op de dag dat hij vertrok van niets! En heeft dus nooit een kans gekregen en voelde zich meer dan belazerd.
Succes!
Swinger

Swinger

Swinger

17-06-2011 om 13:26

En...

..ik denk dat een slechte sexuele relatie het einde kan betekenen voor de hele relatie. Er is immers iemand die zich op dat gebied niet happy voelt en zoiets kan doorwerken in alles. Hoeft niet van de een op ander dag. Nee, dat sluipt er langzaam in en steeds verleg je de grens maar eer. Het feit dat jij twijfelt zegt volgens mij al genoeg. Wees eerlijk! Naar jezelf en naar hem.
Swinger

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.