Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geertruida

Geertruida

09-06-2011 om 13:23

Nieuwe liefde laten slapen

Na een (heel) lang huwelijk en 2 jaar alleen heb ik sinds een paar maanden een nieuwe liefde. Ik dacht niet dat het mogelijk ooit zoiets geweldigs te vinden als ik met hem heb.. Hij denkt er gelukkig hetzelfde over en we zijn dan ook heel happy met elkaar. En ja, dus ook bijzonder aktief op seksueel gebied..
Nu heeft hij geen kinderen dus moeten we alleen rekening houden met de mijne. Twee jongens van 11 en 17. In de weekenden dat ik kinderloos ben slaapt lief bij mij, geen probleem verder. Maar zo'n nieuwe relatie moet je langzaam opbouwen, zeker wat de kinderen betreft. Dus komt hij nu in de weekenden dat ze thuis zijn maar 1 dag, 's ochtends komen, 's avonds naar huis. Hij blijft dus nog niet slapen.
En ooit gaan we ook die stap maken.. maar ik betrap mezelf erop dat ik dat afhoud.. niet alleen omdat ik de kinderen eerst verder aan hem wil laten wennen, maar ook vanwege mijn eigen gene... Kinders zijn nu eenmaal niet meer op de leeftijd dat je ze vroeg op de avond in bed stopt en een stil huis en privacy hebt als je zelf naar boven gaat... Oudste zit vaak met de koptelefoon op z'n bed TV te kijken als ik (nu nog alleen) naar bed ga, met alleen een muurtje tussen ons in..
Dat zou echt al helemaal killing zijn voor mijn libido.. terwijl ik weet dat 'zoet gaan slapen met pyama aan' er echt niet van zal komen als vriend blijft slapen.. wetend dat zoon oud genoeg is om te begrijpen wat hij hoort.. pfff
Het probleem 'privacy onderhouden met oudere jeugd in huis' zal vast ook voorkomen bij stellen met een vaste relatie (ouders. Hoewel het libido dan vaker al wat lager ligt hihi ...
Hoe doen jullie dat nou??

groetjes Geertruida

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grappig

Bij mij speelt dat thema ook, alhoewe mijn kinderen wat jonger zijn (11 en 14) en dus redelijk vroeg gaan slapen. Maar we hebben ruim een jaar gewacht voordat hij bij mij bleef slapen in het weekend. Dat was dus vorige week. De privacy van mijn kinderen is voor mij heel belangrijk. Ikzelf kan wel een dagje wachten met hem te bespringen . Ze moeten zich thuis voelen in hun eigen omgeving. Zodra ik merk dat ze niet happy zijn met de situatie blijft het bij bezoekjes. Ik heb wel makkelijk praten, want ik heb de helft van de week het rijk alleen en om het weekend zijn ze bij mij.

Dit weekend gaan we met z'n drieeen een weekendje weg, dus vriend en dochter. Ik slaap bij mijn dochter in de slaapkamer en hij op de slaapbank van het appartement. Dan maar tot dinsdag wachten (of ik kom 's nachts even buurten).

Fijn hè dat hij geen kinderen heeft? Scheelt een stuk in het organiseren en in elkaar passen van diverse tijdschema's.

Snuggle's

Snuggle's

09-06-2011 om 21:22

Ach

Het is natuurlijk een probleem wat je toch houdt, ook over een poosje. Het voordeel van oudere kinderen is weer dat ze ook vaak hun eigen bezigheden hebben, dus is er overdag misschien tijd voor jullie samen?
En zachtjes doen kan toch ook best spannend zijn?

Snuggles

Nou, als-ie tv kijkt met de koptelefoon op

lijkt dat me de unieke remedie tegen dat dunne muurtje, hahaha!

Je kunt ook zelf muziek opzetten.

Of op zolder (als je die hebt) gaan slapen, kamers wisselen?

Overdag als ze weg zijn - hm dan moeten ze wel écht weg zijn. Met een uitwedstrijd of zo. Buitenspelen is niet weg genoeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.