Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Echtgenoot van.....

Echtgenoot van.....

12-04-2009 om 23:37

Niet altijd hard, zeg maar.....

Dames en heren,

Mijn echtgenoot zit nogal eens op het forum hier en vertelt er wel eens wat over, over de adviezen, je verhaal kwijt kunnen enzo.

Vroeg haar of ik hier ook terecht zou kunnen met mijn ding. Waarom niet, zei ze. Nou bij deze dan. (Met een rood hoofd).

Mijn ding is dat 'hij' het nogal eens af laat weten. De eerste ronde gaat goed, maar vaak snel. Daarna komt hij weer bij, maar na enige tijd is het'm dan toch teveel en gaat hij erbij liggen. Soms komt hij helemaal niet meer bij en soms, na lange tijd en veel moeite (van mij of mijn vrouw).

Mijn vrouw vindt het geen probleem, maar ik.....ik kan me er zo rot door voelen. En weet niet wat ik ermee aan moet. Ik heb een tijd pillen hiervoor gebruikt, maar die hebben als nadeel dat hij dusdanig hard en groot wordt, dat mijn vrouw dan pijn heeft tijdens het vrijen. Zo'n ring werkt soms, maar zeker niet altijd en in tijden van stress lukt het soms helemaal niet. Als er helemaal neits om ons heen is (vakantie) gaat het soms wekenlang wel goed.

Is het normaal dat er zo'n verschil in zit en heeft iemand nog tips?

Echtgenoot van....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Even zo.....

Even zo.....

13-04-2009 om 10:59

Kwaliteit

Echtgenoot van....ik herken het probleem zeker. Jouw verhaal kon dat van mijn echtgenoot zijn!
Maar.......net als jouw echtgenote heb ik me daar nog nooit druk om gemaakt. Ook zonder 'topprestaties' van 'hem' kan jullie sexuele relatie van hoge kwaliteit zijn. En blijkbaar heeft jouw vrouw niets te klagen. Toch voel jij je er rot onder, waarom als ik vragen mag?
In mijn ogen zijn er vele manieren om samen heerlijke/goede sex te hebben, daarvoor hoeft 'hij' echt niet 5 keer achter elkaar in topconditie te zijn, of urenlang als een ferme jongen 'zijn' kop in de wind te steken
En natuurlijk heeft stress invloed op 'zijn' prestaties, dat lijkt me niet meer dan logisch.
Zorg dus voor voldoende ontspanning, en als dat niet lukt, neem dan gewoon genoegen met wat jullie wel hebben

dc

dc

13-04-2009 om 20:25

Herkenbaar

volgens mij is het ook normaal dat het maar 1 keer lukt. (als je geen seksverslaafde tiener meer bent). Bij mijn man net zo, ik weet niet beter. En als we een tijdje geen seks hebben gehad, dan is dat ook erg snel klaar, zeg maar.

Ik heb er ook geen probleem mee, want hij neemt erna wel uitgebreid de tijd om mij te bevredigen en intiem met me te zijn.

Wat je eens kunt proberen is het penentreren zo lang mogelijk uit stellen en in het begin juist heel veel op je vrouw concentreren.

Toosje

Toosje

14-04-2009 om 10:41

Meer keer in 1 sessie

Beste echtgenoot van...,

Het is terecht al opgemerkt. Als jouw partner er geen moeite mee heeft dat het bij één keer neuken blijft, dan is er toch geen probleem? Zolang je niets met "veeleisende Toosjes" te maken hebt, geloof ik niet dat het erg is dat jouw erectie niet lang blijvend is! Ik zou, als ik jou was, jouw partner op haar woord geloven en gewoon genieten van wat jullie wel met elkaar kunnen.

Waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan, want je geeft zelf al aan dat in stresssituaties het probleem groter is, dan bijvoorbeeld tijdens vakanties. Het feit dat jij het probleem zwaar weegt (en daar dus stress van ondervindt), helpt dan ook niet echt mee naar een oplossing!

Helaas, geen tips van mijn kant. Wel medeleven, want ik begrijp dat je er zelf toch hinder van ondervindt. Hopelijk komt iemand hier nog met de Gouden Tip! Enne... dat sexwoordenboek (heb de links niet aangeklikt) klinkt veelbelovend. Laat je ons nog weten of je er iets aan hebt gehad?

Groetjes,
Toosje

Toosje

Toosje

16-04-2009 om 22:01

Echtgenoot van...?

Niets meer gehoord. Heb je niets aan onze reacties gehad?

Groetjes,
Toosje

Echtgenoot van......

Echtgenoot van......

19-04-2009 om 12:42

Natuurlijk wel....

Hallo Toosje en de anderen,

het doet me wel goed om te horen dat het iets is wat wel vaker voor komt en dat vrouwen in zoiets toch anders staan dan ik als man. Dat is toch een fijn stukje bevestiging.

Toch blijft er een stukje zitten en nagedacht hebbend, kom ik er toch ook wel achter dat ik het ook voor mezelf heel jammer vind dat het soms zo snel voorbij is.....

Echtgenoot van.....

Emje

Emje

29-04-2009 om 22:18

Hulpmiddeltje

Mijn man en ik hadden ook 'last 'van een vroege zaadlozing, en via een leuke vrouwvriendelijke website hebben we cockring een aangeschaft. Op het moment dat de penis stijf wordt schuiven we de ring om de penis en zo blijft hij veel langer hard en kan mijn man de zaadlozing nog een poos uitstellen.

Hebben we allebei plezier van

Succes,
Emje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.