Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Egel

Egel

13-06-2011 om 11:23

Natuurlijk.....

Dag minnares zonder naam. Als je niet de minnares bent/ wordt van mijn man van 63 wil ik je wel wat vertellen hoor ...
Ja. Hij is ook gezond, actief, leuk en gezellig en de sex is prima. Geen enkel probleem. Ik ben veel jonger en als ik naar andere mannen van zijn leeftijd kijk kan ik ze best ok vinden, maar kan ik me niet voorstellen dat ik met een ander zou leven en liefhebben. We gebben trouwens nog vrij jonge kinderen, dus ook gewoon vruchtbaar.
De ouders van mijn man (lang geleden) deden het nog op veel hogere leeftijd gewoon.
Mijn ouders van tegen de 70 doen het ook nog (mijn moeder heeft er een paar keer een opmerking over gemaakt na operatie van vader aan prostaat, 'het' was weer goedgekomen, behalve dat hij nu inwendig 'spoot' ipv eruit. Ik zat niet echt op die details te wachten, maar goed, ik weet het nu wel).
Ik zou het jouw nieuwe liefde absoluut niet vragen. Het is echt een vooroordeel en juist als hij normaal gezond is is er geen probleem te verwachten. Dan merk je vanzelf of het enthousiasme wederzijds is en of het ook zijn bedoeling is dat kussen en aanraken meer wordt.
Veel plezier! Groeten Egel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Egel

Egel

13-06-2011 om 12:18

Kan weg

Pardon, dit moest ergens als reactie. Mag weg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.