Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

JJQ

JJQ

15-07-2010 om 12:05

Na de daad....

Even puur uit nieuwsgierigheid, na een ontstuimig woeste nacht met mijn man (jaja, ook als je al 17 jaar samen bent kan het er ineens woest aan toe gaan ); praten jullie na de sex met elkaar ? En wat zeg je dan ? Of zwijgen jullie ? Ga je direct slapen ? Gewoonweg interesse !

Groet JaFaQu

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nu even niet

Nu even niet

15-07-2010 om 13:12

Weinig

Ik praat over van alles en nog wat, hij luistert of valt in slaap.

ja

ja

15-07-2010 om 19:35

Weinig

Soms bespreken we nog even de kwaliteit van het gebodene, we verzuchten dat we dat toch echt vaker zouden moeten doen, en dan staat hij meestal op om weer achter zijn computer te duiken en ga ik lezen of slapen.

Diva

Diva

16-07-2010 om 00:12

Heerlijk!

Wij 2tjes, nog maar toch al 2 jaar samen na een mislukt lang huwelijk genieten enorm van onze passievolle liefde die we heftig en teder met elkaar delen.
Ik en hij waken ervoor om het in de sleur te laten leiden en het besef hoe lekker wij het samen hebben wordt ook na het vrijen heerlijk kroelend besproken.
We uiten aan elkaar wat we beleefden, geestelijk ervaarden, de geilheid, de liefde, niet genoeg van elkaar krijgen en hoe blij we met dat gevoel zijn.
Dit uiten we ook naar elkaar door de dag, wij zijn zo blij samen..maar ook na een heerlijke vrijpartij, zijn we zo gelukkig...daarin sudderen we zo lekker na..lepeltje lepeltje elkaar stevig vast en de ander zo liefhebben....het is puur geluk!

Liefs,
Diva

Sann

Sann

18-07-2010 om 11:36

Meestal

blijven we nog zolang mogelijk "in elkaar" liggen, afhankelijk van het standje, tot dat alles weer een beetje gekrompen is. Ik geniet daar enorm van. Dan pak even een hempje en knoop een oude handdoek even als een pamper aan, want er zullen nog wel wat lichaamssappen er uit lekken, en doe even een rondje eerst ff langs de kids of die niet wakker geworden zijn van onze vuurwerkshow, daarna even langs de badkamer, het zaakje onder schoon maken, ondergoed aan, beneden even stiekem een sigaretje roken (want mama is officieel al 3 jaar gestopt). Dan nog even 2 grote glazen rode wijn inschenken en terug naar mijn ventje in bed, waar we elkaars blauwe plekken nog even bekijken en bespreken, de nabeschouwing zeg maar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.