Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

valeska

valeska

07-12-2008 om 20:09

Moeilijk klaarkomen

Hallo,
heeft iemand ervaring met een man die moeilijk klaarkomt? Dus dat het lang duurt en niet makkelijk gaat...........
Ben benieuwd,
Valeska

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

07-12-2008 om 21:59

Tja

Hier heb ik bij vlagen ervaring mee, oorzaak was dan altijd spanning of ziekte.
En dat het lang duurt vond ik ook wel zo zijn voordelen hebben
Is het bij jouw man altijd zo geweest? of is het ineens zo?
Groetjes, Minet

valeska

valeska

08-12-2008 om 13:00

ja, dat is altijd zo geweest. Bij zijn vorige relatie ook. Bij hele korte relaties is hij helemaal nooit klaargekomen. Bij ons duurde het een paar weken voor het lukte...

Mijn vriendinnen reageren ook zo: nou fijn toch?
Maar na een half uurtje ben ik wel klaar, en begint het eigenlijk te iriteren...het is flauw maar dan ben ik wel eens echt aan het wachten, ook omdat er dan nog een tijd vrij monotoon geneukt moet worden ( wat klinkt dit erg! Maar ik weet echt even niet hoe ik het anders moet zeggen) om zijn orgamse te bereiken.

het lijkt me zo leuk om ook vluggertjes te kunnen hebben, dan zou ik veel vaker zin hebben. en ook om hem op andere manieren klaar te kunnen laten komen, want dat lukt al helemaal niet. Vroeger toen ik nog vriendjes had vond ik dat toch altijd wel leuk, nu heb ik vaak het gevoel dat ik misschien niet goed genoeg ben in bed.Ofzo.

groetjes, Valeska

anoniem

anoniem

08-12-2008 om 13:01

Hier ook

ja, hier ook.

voordeel is dat je er lekker lang van geniet, vorige partner kwam heel snel klaar. dit is dus heel prettig!

nadeel is wel dat als ik moe ben, een vluggertje zit er niet in. gelukkig vindt manlief het niet erg als hij niet klaarkomt.

in het begin werd ik er wel heel onzeker van, het idee dat het aan mij lag. ik ben niet zo ervaren. maar mijn man zei al snel dat hij dat altijd al heeft gehad. hij maakt er verder geen probleem van en dat is belangrijk. de onzekerheid steekt nog wel eens de kop op, maar dat is mijn probleem denk ik.

valeska

valeska

08-12-2008 om 13:07

ja dat is toch wel waar, ik ben nu al zo lang met hem dat ik wel eens vergeet dat er ook voordelen aan zitten....heb ook wel eens de minuutman meegemaakt, dat is ook niet leuk. Maar toch!

Mijn man maakt er ook geen probleem van, gelukkig. Maar wat zou ik hem graag een keer out of control zien! Dat hij erdoor overvallen wordt, dat ......nou ja, dat.

En het gaat bij mij wel eens pijn doen. En dan denk ik als hij toenadering zoekt, ehm....( kijkt naar de klok) dus dan over een uur pas slapen. Misschien ebn ik gewoon niet erg aardig...
groetjes

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

08-12-2008 om 13:13

Valeska

Doet het ook pijn met een beetje glijmiddel erbij?

anoniem

anoniem

09-12-2008 om 10:40

Hier

kan hij alleen maar klaarkomen als hij het zelf afmaakt en dat is wel eens heel vervelend. ik wil ook wel eens gewoon lekker slapen als ik klaar ben gekomen, maar dan moet eerst zelf nog een tijd met zichzelf bezig. hij is nog nooit in een vrouw klaargekomen. hij geniet wel van de sex en wat ik bij hem doe, maar hij kan er niet van klaarkomen. ook bij vorige partners is het nooit gelukt.

dit maakte mij zeker in het begin heel onzeker. als ik erover nadenk nu nog wel eens, maar dat probeer ik weg te drukken. gelukkig is hij verder heel lief en ik heb nog nooit zo veel en zulke lekkere orgasmes gehad. ik heb dus wat dat betreft geen klagen.

valeska

valeska

09-12-2008 om 11:49

Dat bedoel ik nou

Dat lijkt erg op mijn ervaring....doordat er de tijd is, kom ik helemaal aan mijn trekken...maar ben dan daarna ook wel klaar om lekker te gaan slapen. En ik dacht in het begin ook dat het aan mij lag, en nu denk ik dat niet meer echt maar heb soms wel een rot gevoel. Voel me dan ook schuldig dat ik wel makkelijk klaarkom.
Maar wat zou het toch zijn? Ik heb wel eens gehoord dat mannen die te snel klaarkomen, gespannen zijn. Zijn onze mannen dan te ontspannen? Of vinden ze het moeilijk om zich over te geven? Is jouw man iets heel beta-achtigs? Zoals mijn man.....zou het meer voorkomen bij wiskundigen etc?

anoniem

anoniem

09-12-2008 om 12:17

Geen beta

nee, mijn man is geen beta-type.

Ik weet ook niet waar het aan ligt, heb er over nagedacht, we hebben erover gesproken, maar weten het beiden niet. Het is altijd zo geweest en hij zegt zelfs dat het bij mij nog redelijk snel/makkelijk gaat.

Ik heb het gevoel nog steeds dat hij zich niet volledig durft over te geven. Hij houdt graag zelf de controle, hij uit zich ook niet echt tijdens de sex. Dat laatste vind ik eigenlijk nog moeilijker dan het niet klaarkomen.

Ik voel me soms ook schuldig, ik kom rustig een keer of 2 klaar en dan hij nog steeds niet. Hij ziet dat niet als probleem, maar wij vrouwen denken er meer over na volgens mij.

Anoniem? even nieuwsgierig

"hij is nog nooit in een vrouw klaargekomen"
Hoe ben je dan ooit zwanger geworden?.

Bo

Bo

10-12-2008 om 09:35

Ik vind er nix aan

hier hetzelfde verhaal.
het is niet altijd zo geweest. momenteel hebben we vrijwel geen sex, maar als we het hebben (ik spreek nu over een tijd terug) dan had hij een wondje of was hij erg moe of ... de laatste echte goede vrijpartij kan ik me niet eens meer herinneren wanneer dat was!
en sex vind ik erg leuk en lekker, maar na een minuut of tien erin en eruit is bij mij de lol er wel af. dan ga ik inderdaad liggen wachten tot hij klaar komt. maar het zal ook wel aan mij liggen, dat ik niet iets spannenders doe of zo.
bo

valeska

valeska

10-12-2008 om 09:53

Precies

Precies Bo,
datis toch niet leuk?
Wachten tot iemand klaarkomt....ik dacht ook vaak dat ik dus niet spannend genoeg ben, maar hoe lang kan je spannend blijven doen? Ik blijf gewoon geen drie kwartier opgewonden.

Blijft de vraag, waar komt het door. Ik denk dat anoniem een punt heeft: dat het te maken heeft met
overgave. Misschien een drankje drinken van te voren?
groetjes

Kerstboom

Kerstboom

10-12-2008 om 10:46

Begrip maar geen ervaring

Mijn lief komt juist snel klaar. Hij zegt daar soms sorry voor. Maar ik vind het niet erg. Het is lang genoeg en vaak doen we het na een half uur ofzo nog eens. Liever twee keer kort dan een keer te lang. Laatst was in het nieuws dat mannen met serotonine tekort sneller klaarkomen. Dat is de oorzaak bij hem. Misschien is er op die basis een medicijn?

sneeuwpop

sneeuwpop

10-12-2008 om 14:43

Dit is

een heel veel voorkomend 'probleem' als je het een probleem wilt noemen, dat de partners niet even snel of makkelijk klaar komen. Maar meestal dan andersom, bij de vrouw gaat het dan moeilijker dan bij de man. Veel mannen zitten in hetzelfde schuitje als valeska. En die vinden het dan ook wel eens moeilijk dat ze na hun eigen gerief niet lekker kunnen wegzakken, dat mevrouw nog zo veel tijd nodig heeft, dat dat geestdodend vervelend gaat worden.
De tips voor die situatie zoals zorg eerst voor de minst snelle partner, zou je ook hier kunnen toepassen.

anoniem

anoniem

10-12-2008 om 20:03

Karin*

Mijn man heeft geen kinderen en anders zijn er ook wel manieren om dat op te lossen.

valeska

valeska

11-12-2008 om 11:59

Me2

Me2, goed punt..het is goed om het te bekijken als een lichamelijke variant op het gemiddelde. Ik ben door de verschillende reacties wel na gaan denken over onze gewoontes en mijn verwachtingen. vreemd genoeg krijg ik in het begin het meeste aandacht, ( zodat ik seks een goed idee ga vinden, denk ik, daarna, als ik geheel aan mijn trekken ben gekomen is mijn man aan de beurt. Dan ben ik dus helemaal leeg en moe en zie ik dat een beetje als een klus. Het zou geen slecht idee zijn de volgorde te veranderen. Ik ga het eens proberen!
Groetjes, Valeska

Gucci

Gucci

11-12-2008 om 14:24

Anoniem

jouw man is toch niet a uit een brabantse stad he?

valeska

valeska

12-12-2008 om 08:24

Wat denk je zelf?

Volgens mij heeft niemand veel aan je opmerking, Gucci, of eigenlijk hebben we er zelfs weinig aan! Wat je hier ziet zijn een paar mensen die anoniem over iets heel persoonlijks praten, wie ben jij, s uit een noordhollands dorp? Of ben je misschien f uit een grote stad? Kap nah!!

Niepie

Niepie

12-12-2008 om 10:22

En wat maakt het uit?

Iemand schrijft anoniem en dan wil je toch proberen die anonimiteit te doorbreken? Laat iemand in z'n waarde in plaats van te gaan gissen en er nog een antwoord op te verwachten ook...

fanvanmari

fanvanmari

12-12-2008 om 14:17

Flauw hoor gucci

wat een lullige vraag zeg, gucci. Helaas zijn er meer mannen en vrouwen die problemen hebben met klaarkomen. Ik had dat ook altijd , tot ik het zwembad ontdekte. Harde stralen uit de zijkant. In een minuut kom ik heerlijk klaar, niemand die iets merkt.Mijn man komt normaal klaar.

Zwemfan

Zwemfan

12-12-2008 om 14:50

Hihi fanvanmari (ot)

En iedereen zich maar afvragen waarom jij nu een abo op het zwembad hebt
Of heb je thuis ook van die masagestralen in je douche/bad??

anoniem

anoniem

15-12-2008 om 10:40

Dank

bedankt voor de reacties op gucci!
Ik heet anoniem, omdat ik ook anoniem wil blijven en ga idd niet reageren op die reactie.

valeska

valeska

15-12-2008 om 11:23

Anoniem, jij ook bedankt!

en jij bedankt voor jouw reacties! Ik heb er veel aan gehad. En ook aan sommige andere reacties.

gek, maar het maakt echt verschil, soms kom je zelf niet op de meest eenvoudige dingen, en dat er andere mensen hetzelfde meemaken of een andere kant belichten helpt!

Valeska

anoniem

anoniem

15-12-2008 om 12:13

Valeska

jij juist bedankt dat je dit topic geopend hebt!

Ik heb er ook wel eens aan gedacht om zoiets te openen, maar had nooit het lef.

erover "praten" is prettig, alleen het idee al dat meerderen er "last" van hebben. ik had soms wel het idee dat het eigenlijk haast niet voorkwam en dan lees je hier meerdere reacties.

verder praat je er irl niet zo makkelijk over, tenminste ik niet.

praat jij er wel eens over met je man/vriend?

valeska

valeska

15-12-2008 om 14:51

Ja, als het helemaal niet lukt, voel ik me soms schuldig ( zelf wel orgasme, me wel laten gaan, etc) en denk ik dat het aan mij ligt.
Dan gaat het van:
....gaat het?
-jawoor.
..lukt t niet?
-neeh
..hoe komt dat dan? kan ik iets doen?
-neuh. Weet niet. Moe misschien. Anders straks verder?
...(argh! nee! wil nu echt slapen!) ehm, oke.

En ik heb wel eens gevraagd hoe hij dat laatste stuk, waarin hij naar mijn idee echt een beetje zwoegt, beleeft. Is het nog geil, voelt hij nog wel iets ( iets lekkers), etc. Volgens hem is dat nog wel lekker. Ik denk eigenlijk dat hij dan in opperste concentratie aan een of andere opwindende fantasie bezig is ( een tweeling! een stewardess! Weet ik veel!)waardoor hij, als hij los is gekomen van zijn dagelijkse sleur uiteindelijk heerlijk klaarkomt.

Ik weet dat het bij zijn vorige lange relatie net zo was. hoewel het toen wel een keer is voorgekomen dat hij na vijf minuten klaarkwam, iets waar ik heel jaloers op was toen ik het hoorde, want hoe kwam dat dan? Nou het was gewoon zo geil.

Zie je, t is toch niet zo best voor mn zelfvertrouwen!
Ik denk dat ik het idee heb dat je een soort gezamelijke gedeelde beleving moet hebben waarbij je samen éen wordt en veel dezelfde dingen voelt. maar dat is natuurlijk onmogelijk. Als je min of meer tegelijk klaarkomt kan je tenminste wel net doen alsof dat wel zo is, en dat is fijn. Het is niet leuk als je je minder begeerd voelt dan je zelf begeert.

Zoiets! Groetjes, Valeska

Truusje

Truusje

15-12-2008 om 15:13

Zo moet je dat niet zien

Ik kom zelf heel wat minder snel klaar dan mijn man. Die heeft maar 5 minuten nodig (wat ook niet altijd leuk is). Als ik het zelf 'doe' heb ik al minstens een kwartier nodig. Tijdens het vrijen kan het snel (10 min.), als ik heel opgewonden ben, maar het duurt ook wel eens langer dan een half uur. Op een gegeven moment ben ik er dan wel klaar mee en hoeft het voor mij dan niet zo nodig. Dat heeft dan helemaal niets te maken met dat ik minder begeer dan begeerd word. Het werkt bij mij gewoon zo.

koriander

koriander

16-12-2008 om 09:10

Masturberen

Hebben jullie mannen al eens geprobeerd om een aantal weken helemaal niet te masturberen/het zelf af te maken? Een vaste hand, een beproefde methode, een lichaam kan daar aan wennen, en dan wordt het op den duur ook steeds moeilijker om nog klaar te komen op een andere manier.

anoniem

anoniem

16-12-2008 om 12:06

Valeska weer

Wat jij schrijft bij "ja" is zo vreselijk herkenbaar. Het schuldgevoel, die conversatie. Bij ons is het alleen dat mijn man voorstelt om de volgende dag/avond verder te gaan.

Ik heb ook het idee dat hij regelmatig moet zwoegen voor het zover is. Ik praat niet zo makkelijk en heb er niet zo naar gevraagd hoe of wat hij het beleefd.

Hij heeft wel eens gezegd dat het bij/door mij nog redelijk vlot gaat ivm vorige relaties.

Wat jij ook schrijft, je wilt graag het samen beleven en dat is nu niet zo. Dat is jammer en zou ik ook wel anders willen zien. Wel komen we soms vlak na elkaar klaar, alleen is het dan mijn tweede keer bv.

Ook mijn zelfvertrouwen (wat toch al niet groot is in bed) lijdt hieronder!

anoniem

anoniem

16-12-2008 om 12:08

Koriander

een aantal weken niet, maar wel een paar dagen tot een week. dan zegt hij zelf dat het nog moeizamer gaat, dus we houden de boel maar aan de gang zal ik maar zeggen.

het was ook mijn gedachte hoor in het begin, maar bij hem werkt het dus niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.