Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Narcissa

Narcissa

31-01-2011 om 19:57

Mismatch

Tja, mijn hele leven lang kan ik niet genieten van seks. Ook in deze relatie, die al jaren duurt, blijft het sappelen. Soms maak ik zin, vooral om hem een plezier te doen en om toch nog wat lichamelijk contact te hebben.
Ook bij eerdere relaties vond ik er niet veel aan, maar deed dan wel maar mee, ging over mijn grenzen heen en kreeg steeds minder zin. Al die jaren heb ik gedacht dat ik slecht in bed ben, dat mijn libido laag is en weet ik wat al niet meer, ik was waardeloos, flut in bed. Nooit heb ik bedacht dat ik gewoon niet met iedereen een klik heb. Het is ooit wel eens gebeurd, ooit heb ik een vriendje gehad bij wie het vanzelf ging, die me maar hoefde aan te raken, op welke willekeurige plek dan ook, en ik sopte al mijn slipje uit.
Nu ben ik eindelijk zo ver om te denken dat er niks mis met me is, dat ik van seksualiteit kan genieten, op mijn "voorwaarden". Maar ja, ik heb wel een man met wie ik niet heel erg klik, en met wie dat waarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. Of mijn hormoonhuishouding moet nog eens op de schop gaan, waardoor ik seksueel verander? Weet ik het. Ik baal er erg van dat mijn man seksueel te kort komt (nou ja, dat denk ik dan). Hij vindt me wel aantrekkelijk, maar ik hem dus eigenlijk niet. Maar met hem ook vele anderen niet.
Maar nu moet/wil ik verder, met hem. Om de kinderen, om hem en ook wel voor mezelf. Ik wil best af en toe met hem vrijen, lekker luchtje op, fris gedoucht, tanden gepoetst, licht uit (grijns). Maar, ik wil eigenlijk wel wat meer, ik heb toch wel verlangens, waar laat ik die? Wat doe ik er mee, er zijn vast meer dames die niet zo best matchen met hun partner. Wordt het ooit bevredigend? Mijn eisenpakket is niet zo groot hoor. Traag strelen, beetje afstand houden, zacht zoenen en langzaam vrijen. Liefst zonder poespas en in eenvoudige standjes. Eigenlijk heel gewoon, ik schrik juist van alle "extra's".
Poe, dat is er uit. Da's ook voor het eerst.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

01-02-2011 om 00:15

Ooit eens gezien

op tv dat je als je de pil slikt op mensen valt die hetzelfde immuunsysteem hebben als jij, terwijl dat eigenlijk van nature andersom is. Zou verklaren waarom mensen opeens stoppen met elkaar aantrekkelijk vinden enzo

Hormonen en aantrekking zijn gewoon zo ontzettend gecompliceerd, en vrouwen nog meer. De man moet niet alleen aantrekkelijk zijn, maar de hele dag moet eigenlijk fijn zijn verlopen. En dan nog kan 1 rare opmerking (mannenhumor) mijn hele bui verknallen.

Bij de weinige seksuele relaties die ik heb gehad, kon ik in het begin altijd heel makkelijk klaarkomen. Maar wanneer de spanning eraf was, niet meer. Leg dat maar eens uit! Dat je dan opeens veeeeel meer tijd nodig hebt. Gelukkig heb ik het mijn man eerlijk opgebiecht, en hij doet zijn best. Ook zonder poespas. Hebben we beide weinig zin in.

Ik ben nu zwanger, en dan besef ik pas goed hoeveel invloed hormonen hebben. Soms heb ik weken dat ik echt 5 keer per dag wil! Nou, dat overkomt me anders echt niet hoor. En nu heeft mijn man net een periode dat hij moe is en weinig animo heeft. Pff.

Ik zou willen dat er een manier was om dat hele seksgebeuren wat minder gecompliceerd te maken. Dat ik gewoon mijn zin aan en uit kon zetten, en kon kiezen om snel klaar te komen. Ik word soms gewoon moe van mezelf, en voel me dan echt een burden voor mijn man, en maak het dan maar zelf af, want anders duurt het helemaal eeuwen!

Zo, ook even mijn hart gelucht!

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

05-02-2011 om 19:40

Ja, mismatch

Ja, ik herken het. Waarschijnlijk ben ik wat ouder dan jij (ver in de veertig) en ik heb al een aantal serieuze relaties achter de rug. Waarvan de eerste met heel weinig en matige seks waardoor ik ging twijfelde of ik wel goed was in bed.
Mijn conclusie: je bent niet slecht in bed, het klikt met de ene alleen beter dan met de ander. De vraag is of je genoegen wilt nemen met een relatie met middelmatige seks. Als het antwoord ja is, bedenk dan dat er in elke relatie wel iets is dat niet lekker loopt en dat dit in jullie geval de seks is, en probeer er verder niet te zwaar aan te tillen. Onderzoek wel of er iets anders meespeelt dan dat je vriend/man niet zo knap is (mijn huidige vriend heeft de uitspattingen uit mijn verleden heel erg afgekraakt waardoor ik me nogal geremd voel).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.