Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Vagientje

Vagientje

05-04-2009 om 21:53

Mannen, jullie mening!

Wat is er nu zo opwindend aan het vrouwelijke geslachtsorgaan? Bij mij bijvoorbeeld lijkt het alsof er een naaktslak is overreden. En zelfs 'cosmetisch verantwoorde' vrouwelijke genitalieën zien er in mijn ogen niet aantrekkelijk uit. Ik ben een hetero-vrouw, dus lesbiënnes mogen ook reageren, hoor.
Groetjes van Vagientje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brave Hendrik

Brave Hendrik

15-04-2009 om 22:38

Toosje

Toosje,
Even terug komen op jouw vraag wat ik een goed kapsel vind: uiteraard de bikinilijn geschoren en eventueel kort maar niet te kaal, maar dat hoeft niet per se. Als het niet te wild is mag het ook wat langer zijn. Met een lange haardos is het goed kroelen…
Overigens een kleurtje, dat is misschien best cool.

Heb er geen moeite mee

misschien ben ik toch inderdaad biseksueel, ik vind ze niet lelijker of onaantrekkelijker dan veel slappe piemels. Ja met een tl lamp erboven is alles lelijk. Idem borsten, sommige vind ik ronduit mooi en aantrekkelijk andere totaal niet.

Vagientje

Vagientje

17-04-2009 om 14:10

Leuk

Leuk al die reakties! En Brave Hendrik, bedankt voor je bijdrage. Heel mooi verwoord. Dat geeft Vagientje weer moed.
Ik scheer de bikinilijn alleen. Nog niet zo lang geleden zag ik de film 'Carrie'. Daarin zit een scene die speelt in de dousheruimte van een highschool. De film stamt uit de jaren '70. Wat een tapijten laten de meiden daar zien. Kamerbreed dus. Dan vind ik de tegenwoordige haarmode wel mooier.
Groetjes, Vagientje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.