Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Kyrana

Kyrana

09-06-2011 om 21:57

Leuke speeltjes voor in bed...

Ik ben benieuwd of er mensen zijn met leuke speeltjes-tips voor in bed... Mijn man en ik vinden het wel erg leuk om ons sexleven te verrijken met speeltjes en verrassen elkaar regelmatig met een nieuw speelgoedje...
Zo hebben we al een aardig assortimentje opgebouwd... leuke vibo's, ook een waterproof voor onder de douche... we hebben een leuk zweepje en een paar sm spulletjes voor spannende avonturen... en onlangs heb ik een glasdildo gekregen... ziet er heel mooi uit en deze kun je als extraatje warm of juist koud maken vooraf...
Wie heeft er nog een leuk ideetje?
Greetzz

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Snuggle's

Snuggle's

09-06-2011 om 23:49

Huis tuin en keuken

Wij zijn over het algemeen juist creatief met de gewone dingen. Je schrijft dat jullie ook wel eens sm dingen doen. Ik weet niet of daar ook bondage bij hoort, maar in dat geval is het een aanrader om je partner in te pakken in huishoudfolie. Het geeft een heel apart gevoel (word warm), en is heel leuk om het op strategische plekken open te knippen, en om je partner te teasen terwijl hij geen kant op kan .
Ook het hele lichaam van je partner terwijl hij geblinddoekt is strelen met allerlei dingen, van zacht naar hard vinden wij erg leuk ( zachte knuffel, borstel, ijsblokje, watje, vork enz ).

Snuggles

Femke

Femke

13-06-2011 om 10:56

Hmm...

hier inderdaad ook lekker spelen in bed...
En tja ik heb welgenoeg aan mijn partner hoor, maar een speeltje erbij geeft net iets extra's...
wij hebben een pauweveer die heerlijk kietelt, massageolie die warm wordt, een vibrator, een dildo (smalletje voor langs achter hihi)... verder hebben we ook al eens met kaarsen en ijsblokjes gespeeld...
groetje Femke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.