Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

doosje

doosje

27-10-2011 om 16:35

Leuke speeltjes

Omdat je toch wat wilt zoek ik nog wat leuke speeltjes. Liefst die weinig geluid maken, maar veel doen Een dildo heb ik wel, maar zoek meer voor de clitorale stimulatie(klinkt wel mooi). Is de veel belovende tarzan nu wel wat of nieet???? Wat werkt nu wel en wat niet.Doosje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Swinger

Swinger

28-10-2011 om 14:26

Tarzan

Ik heb geen Tarzan, maar wel een variant (the intruder...ahum) die ik jaren geleden met mijn man kocht. Tarzan heeft zowel clitorale als anale als vaginale mogelijkheden ( Deze alleen clitoraal en vaginaal. Wat inhoudt dat er bovenop de dildo een soort aapje zit met een heeeeeeeeeeel snel tongetje. Neem maar van mij aan: je hebt geen keus meer om klaar te komen, je komt gewoon. Heel snel en heel makkelijk.
Soms zelfs iets te snel en te makkelijk, maar dat is voor andere momenten wel weer heel lekker.
Groet! Swinger

C

C

02-11-2011 om 20:21

Kijk lekker rond

op websites zoals die van Christine Le Duc of male and female (http://www.mailfemale.com/) Bij sommige sites staan ook klantenreacties. Erg handig. Eerlijk gezegd heb ik nog geen echt geluidloos of stille gehad. Verder ben ik het met Swinger eens, Tarzan heeft ook een anale stimulator er op, daar moet je maar van houden. Verder zijn er vele varianten met een clitorale stimulatie. En poeh... bij sommigen kan het erg snel gaan

doosje

doosje

07-11-2011 om 19:09

ja maar bij welke gaat het dan snel,. dat wil ik wel weten.
Ze zijn best duur, dan wil ik wel eigenlijk weten met welke men goeie ervaringen heeft
doosje

kate

kate

07-11-2011 om 23:38

Miskoop

Ik denk dat je niet echt een miskoop kan doen wat betreft trillen hoor. Ik heb er verschillende van en ze trillen allemaal hard genoeg.

Verschillende trilfuncties vind ik persoonlijk wel prettig. Waterdicht is ook fijn voor eventueel onder de douche. En wil je een gladde of met ribbels? Een eventuele afstandsbediening niet aan een draadje maar los.
Dat zijn de dingen waar ik op let...

Ik heb onlangs trouwens een butterfly gekocht. Een soort platte trillende vlinder voor op je clitoris. Ook goed te gebruiken tijdens penetratie dus misschien een ideetje?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Doosje

Doosje

08-11-2011 om 19:13

Kate

Mmm ik heb er ook verschillende en vind ze okee maar niet heel super. Darom vroeg ik me ook af of er hele goeie zijn, welke goed bevallen. En als er dan zijn die echt een sensatie zijn zoals de intruder dan hoor ik dat graag
Doosje

ei

ei

08-11-2011 om 22:49

Ei dus

Ik heb 1x iets besteld, een soort ei wat zou trillen, maar het was eerder zoemen. Dus die niet

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

C

C

09-11-2011 om 10:14

Miskoop

Ja, heb ik ook wel eens gehad. waarbij het trillen helemaal nergens opsloeg. Maar ik moet wel toegeven, goede vibrators kosten wel wat ja.
Kijk eens op deze site: http://www.erotischegroothandel.nl/vibrator_tarzan Hier zie je met alleen een extraatje voor de clitoris, of zowel anale als clitorale stimulatie. Het is soms wel oefenen met de verschillende standen (hard, zacht, snel, langzaam), maar je merkt al gauw wat jij het lekkerst vindt.
Wat je ook kan doen is een party houden met vriendinnen met bijv ladysnight of sexclusively. Je kan dan verschillende vib's gewoon eens voelen. Test het uit op je puntje van je neus en je voelt hoe krachtig zo'n vib werkt. En daarbij heb je ook nog een avondje lol!

Doosje

Doosje

09-11-2011 om 21:15

Ik ga of voor een intruder/tarzanachtige variant of voor deze Pocket rocket, die komt er volgens het viva forum goed uit.

Doosje

C

C

09-11-2011 om 22:09

Goed zo

En vooral... geniet er van!!!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.