Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Middelbare Tiener

Middelbare Tiener

11-06-2012 om 10:59

Kriebels in je buik (op je 40e)

Medemoeders... Ik heb een probleempje en wil graag weten of er meer vrouwen zijn die dit hebben (vast wel) en hoe jullie ermee omgaan.

Ik ben 40, gelukkig getrouwd en we hebben 3 kinderen. Ik heb part time werk en een hobby. Man heeft goede baan etc. Alles gaat dus gewoon goed en ik kom (ook in bed) niks te kort. Man is lief etc.

Maar nu... hebben de kinderen ook hobby's en sporten en 1 van die leraren/leiders... tsja. Wat zal ik zeggen? Categorie: van lekker ding tot beschuitje eten Leuke vlotte vent, mooie kop, uiteraard een stuk jonger en vroeguh toen ik tiener was helemaal mijn type. Nu ben ik totaal niet op zoek, in tegendeel. Ben zeer gelukkig, wil niks anders dan mijn man. En TOCH krijg ik dus die kriebels in mijn buik. En als we in gesprek zijn (ja je hebt het wel eens ergens over bijv wat info over het betreffende kind) ben ik zooo bang dat ik ga blozen. Sta ik daar als 40 jarige moeder met de rooie kop van een tiener.

Nog erger: de betreffende sport gaat iets organiseren voor de ouders. Dus je snapt het al. Ik moet wrs eerdaags wat meer met deze jongeman samen werken. HELLUP! Hoe ga ik hiermee om?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
nog zo'n tiener

nog zo'n tiener

11-06-2012 om 12:35

Niet met hem

maar proberen ervoor te zorgen dat je samen met de andere ouders bent tijdens het organiseren. Of gewoon niet meehelpen als dat kan. Ik zou proberen hem zoveel mogelijk uit de weg te gaan anders wakker je dat gevoel alleen maar aan. Ja, ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik weet waarover ik het heb. Ben zelf jaren geleden verliefd op iemand anders geworden en zocht steeds een aanleiding om in zijn buurt te kunnen zijn. Als ik de klok een aantal jaar terug kon zetten zou ik er nu juist voor zorgen zo min mogelijk in zijn buurt te zijn.

Bijna 40

Bijna 40

11-06-2012 om 12:36

Och

Het zal de leeftijd zijn Ik merk dat ik er de laatste tijd ook last van heb, leuke leraar, leuke zoon van de buurvrouw, allemaal van die jonge woest aantrekkelijke mannen. Waarschijnlijk zijn ze helemaal niet geïnteresseerd in een ouwe taart van 40, dus ik blijf verstandigerwijs op een afstand.
Het kan ook nog de opmars zijn tot een heuse midlifecrisis, dus misschien kun je je eigen man verleiden tot wat spannende avonturen?

Middelbare Tiener

Middelbare Tiener

11-06-2012 om 14:01

Reacties

Gelukkig ben ik dus niet de enige.

nog zo'n tiener: verliefd wil ik het niet noemen, meer gecharmeerd van... Of ik er onderuit kan komen om met hem samen te werken weet ik niet, kan namelijk best zijn dat hij de kartrekker wordt van het hele gedoetje. Moet ook gewoon niet hoeven trouwens! Ik voel zeker niet de aandrang vaak bij hem in de buurt te zijn. Nee het is meer dat ik me wat uit mijn 'comfortzone' voel want hij mag er gewoon best wezen. Op afstand is dat prima te doen, maar als ik hem moet informeren over mijn kind tsja... dan is oogcontact maken normaal en dan stijgt die bloeddruk weer.

Bijna 40: Ja lente en woest aantrekkelijke mannen: leuke combi haha. Stomme is dat ik me helemaal niet 40 voel hoor. Ik voel me al jaren 20... En eerlijk: ik heb hier altijd wel last van gehad hoor. Van die woest aantrekkelijke mannen en de bijbehorende blos op mijn wangen. Maar die mannen kon ik meestal wel ontwijken. En nu na enkele jaren steekt het ineens de kop weer op.

Tsja en die spannende avonturen met manlief: die zijn er gewoon nog. (Wil je niet weten... )We zijn nog steeds na al die jaren supergek op elkaar en hij is echt mijn man en lover. Nog steeds. Dus aan spanning etc kom ik echt niet te kort.

Maar... het is toch ook wel een beetje normaal ook al ben je een gelukkig getrouwde vrouw dat je nog ietwat gevoelig bent voor een lekker ding?

Bijna 40

Bijna 40

11-06-2012 om 14:14

Dussss

Eigenlijk heb je helemaal geen probleem. Houden zo!

Cicade

Cicade

11-06-2012 om 18:49

Heerlijk probleem toch?

Ik benijd je, echt waar! Wou dat ik zo'n superrelatie met mijn man had en dan zou ik die kriebels voor lief nemen.
Tenzij....je misschien toch een beetje bang bent dat het verder zal gaan dan kriebels in je buik?
Aangezien jij zo'n sterke relatie hebt, weet je zelf het beste of je weerstand aan woest aantrekkelijke jongemannen kunt bieden.
Zo ja, wat kan jou dat blozen dan schelen? Waarschijnlijk voelt zo'n jongeman zich alleen maar gevleid als hij merkt dat jij hem leuk vindt.
Angst voor reacties van andere mensen? Zolang jij geen werk van hem wilt maken, hoef je je toch nergens echt druk om te maken?
Ik zou zeggen, geniet van het gevoel als je dat aankunt.
En als dat te gecompliceerd dreigt te worden kan je hem inderdaad het beste zien te ontlopen. Daar zijn al een paar manieren voor gegeven hierboven geloof ik.

Overjarige puber

Overjarige puber

11-06-2012 om 19:34

Proest, een 9 dus

Mijn vriendin en ik (beide 40+) kennen elkaar al van kleins af aan en geven alle mannen al vanaf onze pubertijd een cijfer, daar zijn we nooit mee gestopt. Een lekker ding is bijvoorbeeld een 8, een 9 betekent een vent die je de kriebels geeft. Er zijn maar weinig negens, alleen op de sportvereniging van onze kinderen loopt een 9 rond, we zijn het daarover roerend met elkaar eens. We worden helemaal blij als hij ons een beetje aandacht geeft.
Overigens is er geen haar op mijn hoofd die er over denkt om een beschuitje met een 9 te eten, mijn echtgenoot is tenslotte een 10+, beter kan gewoon niet.

Middelbare Tiener

Middelbare Tiener

12-06-2012 om 11:24

Sex, blozen en een 9...

Lara10: euhm nee.... over de sex valt hier niet te klagen Zowel kwaliteit als kwantiteit (zou een bloos smiley willen hebben hierzo)

Cicade: Heb erg veel aan jouw post gehad. Dank je. Nee ik heb zeker niet de intentie dat er iets verder zou moeten gaan haha. Heb ook geen moment in die richting gedacht. Het is inderdaad het feit dat ik ga blozen als ik oogcontact moet maken. En dat anderen dat zien en zeker hijzelf dat merkt. Wat denkt hij dan wel niet (of anderen) dat ik een beetje als een puber sta te blozen daarzo als getrouwde vrouw en moeder van... De gene dus dat terwijl je getrouwd bent je niet immuun ben voor manlijk schoon.

Ga zeker iets met jouw woorden doen, dat ik me er niet voor hoef te schamen. Dus ik bloos... so what!

Overjarige puber: Haha, dat deed ik vroeguh ook. Heb nu helaas geen vriendin meer om dat mee te doen. Weet van een andere gelukkig getrouwde moeder wel dat zij mijn mening deelt dat ie een lekker ding is, haha.

Ben er hierdoor wel achter dat die kriebels het probleem niet zijn. Dat kan, daar ben je mens en vrouw voor. Het is het blozen en de onzekerheid die daardoor komt wat me parten speelt. Dus daar ga ik maar eens mee aan de slag.

Middelbare Tiener

Middelbare Tiener

12-06-2012 om 11:29

Oh en gale

Jouw reactie over het hoofd gezien, sorry.

Ja ik geniet zeker van ons huwelijk en we hebben echt een goede band, zijn nog steeds gek op elkaar. Hoop dat nog jaren zo te houden. Heb ook zeker niet de intentie om ook maar iets te doen met die kriebels voor Woest Aantrekkelijke Knul. Het is meer dat ik die "wauw, dat is een lekker ding!" gedachte op mijn 40e niet meer had verwacht. Het is me wat overvallen dat je dus toch nog dat kunt hebben op mijn leeftijd, inclsuief het blozen. Dacht dat ik daar toch wel overheen gegroeid was, haha.

Tigress

Tigress

17-06-2012 om 16:52

Gezond hoor!

Mensen ik ben 50 en ook ik kan last krijgen van verrekte nekspieren als ik iets woest aantrekkelijks voorbij zie komen!
Alleen ja , ik ben geen pedofiel... want ze worden er statistisch gezien wél jonger op. Ik ben sinds kort geen single meer en vind mijn 50 jarige vriend aantrekkelijk qua gezicht en attitude maar ja.... fysiek is ie wat ehhh.... (airbag) minder atletisch......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.