Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Geertruida

Geertruida

06-01-2012 om 10:38

Joepie!

Een tijdje geleden schreef ik hier. Over mijn bijster ongelukkige huwelijk dat toch nog meer dan 20 jaar geduurd heeft. Over mijn nieuwe relatie van nu ongeveer een jaar. Over hoe ik merkte dat wanneer het buiten het bed goed zit, het in het bed ook een heeeeel stuk beter is. Over hoe hij me laat genieten, maar ik telkens net niet tot de 'grote explosie' kom, waarvan ik weet dat ie bestaat (want ik kan het zelf immers wel).
Tot gisteravond... Hij in mij, zijn vingers erbij (zoals zo vaak eigenlijk) en ineens... daar was ie! Tjonge, ik wist niet hoe ik het had.. Haha wat een ervaring.. en daar moet je dan halverwege de 40 voor zijn om dat ook eens mee te mogen maken... Ik hoop dat ik nu een soort van 'grens' over ben, zodat dit me vaker gaat lukken... Ik wil wel!
Ik was in zo'n 'joepie'-stemming vanmorgen.. en ik kan niemand uitleggen waarom.. behalve jullie hihi

Liefs Geertruida

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vingerling

Vingerling

06-01-2012 om 14:43

Helemaal herkenbaar

Ben van jouw leeftijdsklasse. Klaarkomen bij een man lukt me al meer dan twintig jaar maar dat had altijd veel weg van masturbatie in aanwezigheid van. Nu heb ik net zo iemand als jij, je moet de regie uit handen durven geven, het heeft te maken met overgave en vertrouwen. En dan lukt inderdaad pas als het buiten bed ook goed klikt. Heb net als jij het gevoel dat ik een bepaalde grens over ben. Beter laat dan nooit.

Tigerfeet

Tigerfeet

08-01-2012 om 11:50

Fijn

Dat het nu zo gelukt is.
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.