Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Jeuk na de vrijpartij

Ik word er stapeldol van! Hoe komt het toch dat ik 1 à 2 dagen na de seks steeds weer jeuk en afscheiding heb?? We vrijen zonder condoom want dat vinden we beiden niet gewelding (wordt schraal, stinkt). Ik ben nu 4 mnd zwanger en ik heb vooral nu geen zin in infecties. Na 10 dagen gaat het al veel beter maar ben bang dat het weer terugkomt. De HA heeft 2 weken geleden vlug een testje gedaan maar daar zag ze enkel een piepklein spoortje van een infectie. Ze heeft me een zalfje voorgeschreven voor als het weer erger wordt. Hoe kan dit toch?? Ligt het aan m'n partner of is er iets niet helemaal normaal met mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

28-03-2009 om 11:59

Schimmel?

Hoi Zwelgje,
Als je zwanger bent ben je gevoeliger voor vaginale schimmel. Wat voor zalfje is er voorgeschreven ?
M.

Zwelgje

Zwelgje

28-03-2009 om 12:35 Topicstarter

Zwanger of niet,

het komt altijd terug. Wat de naam van de zalf is weet ik even niet maar je moet het met een inbrenghulsje naar binnen duwen. (éénmalig)

Ook gehad

maar dan niet tijdens een zwangerschap. Maandelijks een terugkerende jeuk, met name na de vrijpartijen tijdens de eisprong. Werd er gek van. Het was meestal net geen schimmelinfectie maar wel genoeg om je een paar weken droog te leggen . Idee van de huisarts destijds was om 3 maanden achter elkaar op de 5e dag van mijn ongi preventief zo'n ampul in te brengen om de negatieve spiraal te doorbreken en het heeft geholpen! Snap dat je geen 5e ongidag hebt als je zwanger bent, maar misschien is daar ook wel wat op te vinden. Sterkte!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.