Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

cobi

cobi

25-06-2010 om 14:38

Is dit ook vreemd gaan?

Nu net op de radio. Sex met een robot terwijl je getrouwd bent, is dat ook vreemd gaan. Daar schijnt men op dit moment een seriueze wetenschappelijke conferentie over te houden. Vraagstuk wordt vanuit meerdere standpunten belicht: medisch, juridisch, sociologisch " robots worden steeds meer volwaardiger entiteiten binnen onze samenleving...mensen krijgen steeds meer robotachtige trekken (zou dat samenhangen met de etiktetje)?Fascinerend. Ik luister even verder.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

25-06-2010 om 15:25

Wel

als je het stiekem met de robot van je buurman doet, vind ik.

Jane

Jane

25-06-2010 om 19:38

Quote uit ander draadje

In een ander draadje schreef iemand iets waarbij ik mij volledig aansluit. Vreemdgaan is alles dat je stiekem doet. Dus ook seks met een vibrator of een robot kan vreemdgaan zijn, als je weet dat je partner het niet goedkeurt en je doet het stiekem toch.

Jane.

master Beer

master Beer

25-06-2010 om 23:57

Jane

En stiekum masturberen en aan spannende dingen denken, is dat dan ook vreemdgaan? Dat voert het percentage vreemdgangers wel op, vrees ik...

mr. Beer

Jane

Jane

26-06-2010 om 13:27

Master beer

Meestal weten partners toch wel van elkaar dat ze weleens masturberen?
Maar inderdaad, als een van de twee "tegen" masturbatie is en je belooft het niet te doen, en je doet het stiekem toch. Tsja. Hahaha, dan is het vreemdgaan met jezelf
Een beetje fantaseren doet iedereen denk ik.

Jane

Sarcas

Sarcas

26-06-2010 om 15:49

Ach

„Maar inderdaad, als een van de twee "tegen" masturbatie is en je belooft het niet te doen, en je doet het stiekem toch. Tsja. Hahaha, dan is het vreemdgaan met jezelf

Bizar. Dat een partner denkt het de ander te mogen verbieden. Maar dat terzijde.

Vreemdgaan. Vind ik alleen sprake van als je zonder toestemming van je partner seks met iemand anders hebt. En met een robot? Meer een wat dure vorm van masturbatie denk ik

Maar het hangt allemaal natuurlijk af van wat je zelf beslist over wat kan en wat niet kan. Sommige mensen gaan al stuiteren als hun partner heeft gedroomd over seks met iemand anders.

Is zoenen vreemdgaan? Moet daar dan tong-actie zijn? Je kan het probleem zo ingewikkeld maken als je zelf wilt

S.

Vic

Vic

28-06-2010 om 22:26

Ruig

Maar wel een beetje hard.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.