Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

anoniem ff

anoniem ff

07-06-2009 om 19:33

Ik wil wel heel vaak,hij vindt het niet nodig

hallo allemaal,

ik weet eigenlijk niet hoe ik beginnen moet maar ik begin maar gewoon ergens.
als ik zin heb in een knuffel een kus of sex dan moet ik altijd beginnen...zodra ik laat merken dat ik sex wil of aandacht,dan krijg ik het ook wel...maar heb zo.n behoefte om eens niet te beginnen.
als ik niets laat merken of niet zelf begin dan gebeurt er dus gewoon niets!
ik baal hiervan,want het lijkt wel of ik altijd sex wil,ik moet zeggen dat ik elke dag wel wil hoor....
maar het is niet zo dat hij nooit wil maar de animo om mij eens te overvallen zeg maar is er niet.
we houden van elkaar,hij vind me prachtig zoals hij zegt maar ik moet altijd beginnen.
ik krijg bv ook nooit een knuffel als ik het niet doe...als ik hem kus dan kust ie met vuur terug maar ik moet het doen
ik heb het hem al vaak gezegd en dan merk ik wel dat hij moeite doet want hij zegt het niet te zien maar dat vervalt al snel weer.....
ik weet niet wat ik hiermee aanmoet...herkent iemand dit?
gr.anoniem ff

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Klaartje

Klaartje

08-06-2009 om 08:22

Combinatie

Ik zou bijna als grapje opmerken dat jij met mijn man getrouwd had moeten zijn en ik met je jouwe, (zie topic hierboven)
maar grapjes maken vindt "Momentje" niet zo leuk, dus alvast sorry voor dit flauwe grapje!

Dora

Dora

08-06-2009 om 10:21

Ja hoor

Hier ook een man die (bijna) nooit het initiatief neemt. Hij geeft als reden dat hij het niet leuk vindt om afgewezen te worden. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, omdat ik ook wel eens geen zin heb. Wat dat betreft heb ik me er maar bij neergelegd. Zo nu en dan maak ik wel eens toespelingen waaruit hij kan opmaken dat het nut heeft om initiatief te nemen. Dat is dan niet helemaal 'spontaan', maar dat neem ik dan maar voor lief.

Toosje

Toosje

09-06-2009 om 11:35

Afgewezen worden

Dora, het is inderdaad niet leuk om afgewezen te worden. En geloof me, ik heb het vaak meegemaakt. Ik herken het verhaal van anoniem, omdat ik ook altijd het initiatief nam in mijn relatie. Mijn man heeft ervan genoten, dat weet ik zeker. Maar zelf het initiatief nemen? Kwam gewoon niet in hem op. En dat lag niet aan de angst afgewezen te worden (ik wilde namelijk altijd wel), maar gewoon aan minder vaak zin hebben.

Toch is het een groot compliment als je partner zelf met een vrijpartij begint. Het betekent dat hij je bijzonder vindt en naar je verlangt.

Groetjes,
Toosje

anoniem ff

anoniem ff

09-06-2009 om 16:53

Je zegt het goed toosje

het is precies wat je zegt toosje...wanneer verlangt hij naar mij? vind hij me nog bijzonder?..ik weet dat hij naar me verlangt maar wat is niet heerlijker om je bijzonder te voelen en dat je partner dat met je delen wil...
ik krijg dan meestal als antwoord...ik vind je nog prachtig hoor en voor mij ben je altijd bijzonder...ja hehe..zo kom je er makkelijk vanaf!!

soms denk ik wel eens...ik ga niets doen..ik wacht op hem maar dat hou ik dus gewoon niet vol...vind het heerlijk om veel en vaak te vrijen...al is het alleen maar knuffelen..dus word er ook buiten de slaapkamer niet veel geknuffeld of gezoend,,,en tja..ik blijf het toch doen dus soms word ie wel eens gek van me haha..

ook-ik!

ook-ik!

10-06-2009 om 12:52

Niets doen.....

Bij precies hetzelfde verhaal. Hij nam nooit initiatief en als ik aanhankelijk was reageerde hij meestal heel lief maar dat was nou juist dodelijk voor mijn stemming.

Ik ben opgehouden met initiatief nemen en ben gaan afwachten.............10 jaarlang. Daarin hebben we gemiddeld 2x per jaar gevreeen en als het gebeurde was het fantastisch. We hebben er vaak over gepraat, er werden steeds beloftes gedaan van zijn kant, ik heb gehuild, gedreigd, gesmeekt. Zonder resultaat.

Nu is ons huwelijk ten einde. Helaas daardoor. Ik had er genoeg van, had totaal geen zelfvertrouwen meer. Hij kan wel zeggen dat hij je mooi en aantrekkelijk vindt, maar je zou het toch ook graag letterlijk aan den lijve willen ondervinden toch?

Als jij het kan volhouden, blijf knuffelen en blijf proberen hem duidelijk te maken wat jij nodig hebt aan feedback en/of initiatief.

Liefs,
ook-ik!

Toosje

Toosje

11-06-2009 om 08:03

Ook-ik!

Allemachtig, dit vind ik een heftige confrontatie. Want eigenlijk is het gebrek aan libido of het gebrek aan initiatief bij mij de killer van ons huwelijk. De seks was prima als het er was, maar zoals gezegd: het initiatief kwam altijd van mijn kant. Tel daarbij mijn hoge libido, en je begrijpt meteen waar het fout is gelopen. Zeker toen mijn man in mijn vriendin de vrouw zag die hij als ideaalbeeld had geschetst: gewoon gezellig dingen samen doen en niet veel geven om seks...

Nu ik er zo over nadenk, besef ik wel dat ik dat diep van binnen erg heb gevonden. Dat het gevoel begeerd te worden er wel was bij mijn one night stands. Het gevoel dat je op handen gedragen wordt (wat natuurlijk niet zo is, want het gaat die mannen ook alleen maar om de seks), is voor mij moeilijk te weerstaan. Nog steeds, al ben ik een stuk rustiger geworden.

Het gekke is dat mijn laatste minnaar, waar ik vreselijk verliefd op ben, mij ook zonder seks laat merken dat hij me bijzonder vindt. En dat ik daardoor verslingerd ben geraakt aan hem. Maarja, ik besef ook wel dat verliefdheid dat met je doet.

Groetjes,
Toosje

anoniem ff

anoniem ff

12-06-2009 om 20:02

Herkenbaar allemaal

nou,bedankt tot zo ver voor jullie reactie.s

toosje,ik herken zo wat je verteld!...ik zou ook zo in een one night stand kunnen vallen,dat weet ik zeker als dat zich zou aandienen zeg maar...maar puur voor de aandacht om begeert te worden..
ik ben heel vaak verliefd geweest op mannen,wat achteraf verliefdheid op de aandacht is geweest..
ik mis inderdaad gewoon het stukje dat hij mij bijzonder vind...dat vind ie me wel..maar laat het dan eens zien!!
ook ik heb een hoog libido...en wil gewoon veel vaker als hij zou willen..en voel me dan afgewezen terwijl hij dat zo helemaal niet bedoelt of zo ziet..
word er ook erg onzeker van
weet ook niet wat ik er mee moet..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.