Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ik voel me ontzettend aangetrokken tot hem


Het zou mij als bedrogen vrouw werkelijk geen bal uitmaken met welke intenties iemand mij op de hoogte komt stellen. Waar het om gaat is dat je het weet. Dan kan je tenminste zelf een beslissing nemen over wat je met je partner wilt. En nog veel erger zijn situaties waarbij tal van mensen op de hoogte zijn behalve de vrouw in kwestie. Dus ja natuurlijk wil je dat weten. 

RoodVruchtje schreef op 07-10-2023 om 17:08:

[..]

Huh? Dus met andere woorden maar ‘gewoon’ een 2e kind laten komen, want ‘wat niet weet, wat niet deert’? Dat vind ik persoonlijk nóg schrikbarender dan wat MK heeft gedaan.

Ja precies misschien heeft ze die vrouw wel behoed voor jarenlang vast zitten aan een vreemdgaande, hoerenlopende, leugenachtige man die ook nog eens zijn huwelijk met haar door het slijk haalde. 

Dat gezegd hebbende vind ik het nog steeds niet slim om iets met een getrouwde of gebonden man te beginnen. Maar blijkbaar heeft MoederKareltje die overwegingen niet. Als sekswerker verdiende ze immers ook aan getrouwde mannen die het thuis niet zeiden. Dat wordt toch ook haar niet verweten?

RoodVruchtje schreef op 07-10-2023 om 17:08:

[..]

Huh? Dus met andere woorden maar ‘gewoon’ een 2e kind laten komen, want ‘wat niet weet, wat niet deert’? Dat vind ik persoonlijk nóg schrikbarender dan wat MK heeft gedaan.

Nee hoor dat zeg ik dan ook niet. 

Het huwelijk is stuk, dus die 2e komt er niet meer. Hadden ze hun relatie kunnen lijmen, wie weet.

Daarnaast waren ze bezig, voor hetzelfde geld had ze al zwanger geweest; ze was vrij kansloos en dat is erg, ook voor het 1e kind. 

Die man was al een verloren kneus, was het MK niet geweest dan elke andere gewillige.

Fer13 schreef op 07-10-2023 om 18:04:

[..]

Nee hoor dat zeg ik dan ook niet.

Het huwelijk is stuk, dus die 2e komt er niet meer. Hadden ze hun relatie kunnen lijmen, wie weet.

Daarnaast waren ze bezig, voor hetzelfde geld had ze al zwanger geweest; ze was vrij kansloos en dat is erg, ook voor het 1e kind.

Die man was al een verloren kneus, was het MK niet geweest dan elke andere gewillige.

Rare reactie vind ik persoonlijk 

RoodVruchtje schreef op 07-10-2023 om 18:08:

[..]

Rare reactie vind ik persoonlijk

Dat vind ik dan weer een zinloze reactie. Zie het hier wel vaker, als "je" het oneens bent zet "je" de ander weg als raar/onzin enz. 

Maar voor iedereen die zo over de minnares van een getrouwde man heenvalt: wat vinden jullie dan van sekswerkers? Die verdienen toch ook aan die getrouwde mannen?  ja een enkeling zal dat thuis verteld of overlegd hebben (bv bij ziekte oid) maar de meesten zullen dat toch echt stiekem doen. Mag dat dan wel van jullie?

Fer13 schreef op 07-10-2023 om 18:04:

[..]

Nee hoor dat zeg ik dan ook niet.

Het huwelijk is stuk, dus die 2e komt er niet meer. Hadden ze hun relatie kunnen lijmen, wie weet.

Daarnaast waren ze bezig, voor hetzelfde geld had ze al zwanger geweest; ze was vrij kansloos en dat is erg, ook voor het 1e kind.

Die man was al een verloren kneus, was het MK niet geweest dan elke andere gewillige.

Fer13 schreef op 07-10-2023 om 18:10:

[..]

Dat vind ik dan weer een zinloze reactie. Zie het hier wel vaker, als "je" het oneens bent zet "je" de ander weg als raar/onzin enz.

Oké, dan verder onderbouwd:


- 1e vetgedrukte: relatie lijmen gebaseerd op een leugen? Tja, geweldig om daarin een nieuw leven op de wereld te zetten. 

- 2e vetgedrukte: ze wás dus gelukkig niet zwanger, dus ‘wat als’ doet er helemaal niet toe en dan nog had ze op basis vd waarheid zelf kunnen kiezen hoe of wat.


Duidelijk genoeg onderbouwd waarom ik het een rare reactie vond?

Fer13 schreef op 07-10-2023 om 18:10:

[..]

Dat vind ik dan weer een zinloze reactie. Zie het hier wel vaker, als "je" het oneens bent zet "je" de ander weg als raar/onzin enz.

Mijn zinloze reactie inmiddels onderbouwd.

Lexus schreef op 07-10-2023 om 18:16:

Maar voor iedereen die zo over de minnares van een getrouwde man heenvalt: wat vinden jullie dan van sekswerkers? Die verdienen toch ook aan die getrouwde mannen? ja een enkeling zal dat thuis verteld of overlegd hebben (bv bij ziekte oid) maar de meesten zullen dat toch echt stiekem doen. Mag dat dan wel van jullie?

Ik heb al een paar keer uitgelegd dat ik de 3e ( man of vrouw) médeverantwoordelijk houd in geval van een emotionele band/affaire.

Voor mij ( mij alleen, persoonlijk) heb ik niets tegen sekswerkers an sich. Ik heb ook uitgelegd dat ik vaak zie dat de emotionele connectie met een 3e de bedrogene,  naast het liegen, het meest pijnlijk lijkt te zijn, ook zoals het bv een bekende zou zijn en in dit geval werd de sekswerker verliefd ( en nee ik vlak die man niet uit, vérre van).

In dat geval zou ik het mijn partner kwalijk nemen. In geval van een bekende, of verliefd wordende persoon die zich niet terugtrekt, dan beide.

RoodVruchtje schreef op 07-10-2023 om 18:21:

[..]

[..]

Oké, dan verder onderbouwd:


- 1e vetgedrukte: relatie lijmen gebaseerd op een leugen? Tja, geweldig om daarin een nieuw leven op de wereld te zetten.

- 2e vetgedrukte: ze wás dus gelukkig niet zwanger, dus ‘wat als’ doet er helemaal niet toe en dan nog had ze op basis vd waarheid zelf kunnen kiezen hoe of wat.


Duidelijk genoeg onderbouwd waarom ik het een rare reactie vond?

Bovendien: is de minnares nu ook weer verantwoordelijk voor het ongeboren (sterker nog: niet verwekte) kind van iemand anders? Terwijl ze helemaal niet wist dat ze dat aan het proberen waren want 'het huwelijk was zo slecht' volgens de man

Fer13 schreef op 07-10-2023 om 18:27:

[..]

Ik heb al een paar keer uitgelegd dat ik de 3e ( man of vrouw) médeverantwoordelijk houd in geval van een emotionele band/affaire.

Voor mij ( mij alleen, persoonlijk) heb ik niets tegen sekswerkers an sich. Ik heb ook uitgelegd dat ik vaak zie dat de emotionele connectie met een 3e de bedrogene, naast het liegen, het meest pijnlijk lijkt te zijn, ook zoals het bv een bekende zou zijn en in dit geval werd de sekswerker verliefd ( en nee ik vlak die man niet uit, vérre van).

In dat geval zou ik het mijn partner kwalijk nemen. In geval van een bekende, of verliefd wordende persoon die zich niet terugtrekt, dan beide.

Dus als de minnares het uit lust doet, en geen emotionele band met de getrouwde man aangaat, kan het wel?

RoodVruchtje schreef op 07-10-2023 om 18:21:

[..]

[..]

Oké, dan verder onderbouwd:


- 1e vetgedrukte: relatie lijmen gebaseerd op een leugen? Tja, geweldig om daarin een nieuw leven op de wereld te zetten.

- 2e vetgedrukte: ze wás dus gelukkig niet zwanger, dus ‘wat als’ doet er helemaal niet toe en dan nog had ze op basis vd waarheid zelf kunnen kiezen hoe of wat.


Duidelijk genoeg onderbouwd waarom ik het een rare reactie vond?

1.Dat wist zijn vrouw niet, dus ik denk van haar uit. Zijn vrouw wad blijkbaar in de veronderstelling dat ze bezig waren voor een 2e. 

2.Ze wist de waarheid pas toen nr 3 wraak wilde. Toen pas had ze een keuze.

Dus nee, waarom je dat raar vindt begrijp ik niet, maar dat laat ik maar zo.

Lexus schreef op 07-10-2023 om 18:16:

Maar voor iedereen die zo over de minnares van een getrouwde man heenvalt: wat vinden jullie dan van sekswerkers? Die verdienen toch ook aan die getrouwde mannen? ja een enkeling zal dat thuis verteld of overlegd hebben (bv bij ziekte oid) maar de meesten zullen dat toch echt stiekem doen. Mag dat dan wel van jullie?

Het vreemdgaan op zichzelf is verkeerd. Het doet er totaal niet toe met wie. Er zijn sekswerkers die verliefd worden en minnaressen die het puur zakelijk zien zonder emotie. Ik begrijp het onderscheid dus niet. Het lijkt mij heel vreemd dat een bedrogen partner denkt "oh je bent naar het raam gegaan? Dat maakt het een stuk minder erg". Sterker nog zo iemand werkt in veel gevallen mee aan zaken als uitbuiting en mensenhandel kwetsbare vrouwen. 

Lexus schreef op 07-10-2023 om 18:28:

[..]

Bovendien: is de minnares nu ook weer verantwoordelijk voor het ongeboren (sterker nog: niet verwekte) kind van iemand anders? Terwijl ze helemaal niet wist dat ze dat aan het proberen waren want 'het huwelijk was zo slecht' volgens de man

Ja tuurlijk hoort de minnares wat ze wil horen, vrouwen zijn ook niet in staat om liefde en seks gescheiden te houden, ze denken bij seks meteen dat er liefde is. Tevens verteld de minnares in kwestie dit allemaal wel zelf hè? Dat ze daar een reactie op krijgt vind ze alleen maar leuk. 

Nick90 schreef op 07-10-2023 om 19:45:

[..]

Ja tuurlijk hoort de minnares wat ze wil horen, vrouwen zijn ook niet in staat om liefde en seks gescheiden te houden, ze denken bij seks meteen dat er liefde is. Tevens verteld de minnares in kwestie dit allemaal wel zelf hè? Dat ze daar een reactie op krijgt vind ze alleen maar leuk.

Bold: Dat is een oud narratief en een aanname. Bovendien: toevallig is hier een sekswerker die verliefd werd op een klant. Maar er zijn dagelijks miljarden sekscontacten die vrouwen aan mannen verkopen zonder dat ze denken dat er liefde is.  

En ook geen antwoord op de vraag: " is de minnares nu ook weer verantwoordelijk voor het ongeboren (sterker nog: niet verwekte) kind van iemand anders?"

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.