Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

flap

flap

22-12-2010 om 21:17

Huidflapje

Een beetje vreemde vraag misschien. Maar ik heb aan mijn anus een huidflapje. Zo is dat genoemd door de huisarts. het is een stukje hangend vel zeg maar. Ik heb er geen last van, maar nu ik weer op de vrijgezellenmarkt ben schaam ik me er wel een beetje voor. Het ziet er misschien wel een beetje raar uit. Zal ik het weg laten halen ( moet onder narcose ) of laat ik het gewoon zitten en bedenk me dat iedereen wel iets vreemds heeft.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maramaria

maramaria

23-12-2010 om 09:46

Geen narcose

Ik had ook huidflapjes op dezelfde plek als jij en heb ze door een chirurg laten 'wegknippen'. Het gebeurde bij mij onder plaatselijke verdoving, en ze zijn dus letterlijk weggeknipt. Binnen een kwartier stond ik weer buiten de behandelkamer. Ik was voorbereid op heel veel pijn zodra de verdoving uitgewerkt zou zijn maar het is me 100% meegevallen. Het gevoel was eerder oncomfortabel maar pijn heeft het zeker niet gedaan. Omdat het gebied goed doorbloed is geneest het ook erg snel.

Oliebol

Oliebol

23-12-2010 om 09:50

Grinnik

Moet ik dit nou serieus nemen ?
Denk je nou echt dat je toekomstige vriend of vriendin meteen bij de eerste afspraak naar je anus gaat zit te staren En afkeurend gaat zit te kijken dat je een 'Flapkont' hebt ?
Joh, kom op ... onzeker over je anus omdat er flapje aan zit of wat het dan ook is ? Zou zeggen als het er niet hoort laat je het toch lekker weghalen, dokter weet meer raad , ze zullen je echt geen ruggeprik geven als ze gaan snijden

Klepje

Klepje

23-12-2010 om 11:24

Neu

Als je er geen last van hebt zou ik het lekker zo laten. Je wist er jaren zelf niets van. Ik heb ook zoiets, dacht eerst dat het een aambei was, maar het is ook een extra stukje huid. 't Is mijn vriend nog nooit opgevallen, hij is niet zo'n aarsstaarder.

Marlou H.

Marlou H.

23-12-2010 om 16:28

Restant aambei

Aambeien die tijdens de bevalling ontstaan blijven soms achter als een soort huidflapje. Google maar eens. Is eenvoudig weg te halen, maar of het echt nodig is om in de markt te liggen

Ik moet opeens denken aan dat liedje van flappie maar dat ging weer over een konijn dat met de kerst opgegeten werd. Sorry ben een beetje melig. Fijne kerst dan maar.

Martine

Martine

23-12-2010 om 20:27

Bedankt marlou

Zit ik straks met Kerst bij mijn schoonfamilie met "Flappie" op de radio. Raad jij maar waar ik dan aan denk! Hahaha!

Groetjes,
Martine

Hahaha

Nou ja, flappie. Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ja, ik ben dan inderdaad wel een beetje onzeker. Ik denk er nog eens even over na. Misschien laat ik het wel zo. Dank je voor jullie reacties. Ben ook wel een beetje blij dat ik niet de enige ben met een flap,
en ja ik heb daar idd na de bevalling een aambei gehad.
fijne jaar wisseling !!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.