Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Kaaskopje

Kaaskopje

16-07-2009 om 15:02

Hoeveel mogen jullie kinderen ervan merken?

Bij vakantietijd is een draadje over seks in de tent. Daar komt het op neer Margje geeft aan zich niet zoveel aan te trekken van andere mensen en ook in de toekomst niet van haar groter wordende kinderen (dat maak ik eruit op). Om eerlijk te zijn ga ik hier nogal ingewikkeld mee om. Ik wil niet dat mijn kinderen horen dat pa en ma aan seks doen. Dat zal vast preuts zijn en niet van deze tijd, maar ja zoiets zit er nu eenmaal in. Bijkomend probleem is dat wij geen deur in de slaapkamer hebben. Dus lekker achter een dichte deur ons gang gaan is er niet bij, vergelijkbaar met seks in een tent dus. Dus tegen dat ik in alle rust mijn gang durf te gaan is het rond half vier 's nachts... Ja lach maar!)
Hoe doen jullie dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
A.Nonima

A.Nonima

16-07-2009 om 15:31

Tja

Mijn "tent"draadje heeft idd veel bijval gehad!
Iedereen weet dat zijn ouders "het" doen, maar niemand wil dat geweten hebben
Ik vind niet dat dit preuts is of uit de tijd; ik vind het namelijk ook fijner dat de kinderen mij niet bezig horen. Heeft toch met privacy te maken, niet?
"Gelukkig" heb ik de kinderen maar om de week, en meestal zie ik mijn vriend in het kinderloze weekend, en kunnen we ongestoord onze gang gaan, mét bijhorende klank!
Bij mij kunnen de buren, denk ik, wel meeluisteren. Bij hem gelukkig niet, wegens heel erg vrijstaand huis. Ik geef toe dat dat idee heel gerustellend werkt.
Ik merk ook aan hem dat hij iets "oplettender" is als zijn (grote) kinderen thuis zijn, ook al slapen ze boven en wij beneden.
Toen ik nog getrouwd was, sliepen wij aan het ene eind en de kinderen aan het andere eind van de gang, zo'n 8 meter verder. Geen probleem met de deur dicht.
Ik kan me voorstellen dat een deurloze kamer niet zo evident is. Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Mis je dan niet een stuk gezelligheid?

Mwah

Aan de ene kant vind ik het niet erg als de kinderen merken dat we vrijen, liever dat ze horen dat papa en mama het gezellig hebben dan dat ze ruzie maken... Maar ik merk wel dat ik op de camping wat zachter doe dan thuis. En ook thuis doe ik, sinds de kinderen wat groter zijn en nog wel eens 's nachts/'s avonds laat door t huis struinen voor wc/glas water/weetikveel, dat ik niet meer zo vrolijk op de bank in de huiskamer lig te rollebollen met SuusMan. Groet Suus

Kaaskopje

Kaaskopje

16-07-2009 om 21:24

Deurloze kamer

Onze kamer is zo klein dat een deur er niet bij kan. En of dat ongezellig is... Ja! Ik kijk er echt naar uit dat we weer naar een grotere kamer kunnen. Maar dat even terzijde hoor

Bastet

Bastet

17-07-2009 om 08:52

Kaaskopje

Tip vd week: zet er een schuifdeur in!Koop je zo bij bouwmarkten!
Groetjes,Bastet

A.Nonima

A.Nonima

17-07-2009 om 09:45

Kaaskopje

dus het is maar tijdelijk, die kamer zonder deur, als ik het goed begrijp? En hoelang zal die situatie nog duren?
Ik zou dan voorlopig gewoon stilletjes aan doen, zoals op de camping, hé. Zie ook draadje in vakantietijd
Aansluitend daarbij zou je er ook kunnen voor kiezen om je kinderen tijdens de vakantie in een tentje in de tuin te laten slapen?

Polly Shearman

Polly Shearman

17-07-2009 om 10:19

Geen deur?

Bij ons kan de deur ook nog eens fijn op slot!! dat is hard nodig omdat oudste ons 1 keer heeft betrapt, en dat was voor beide partijen zoooo genant dat ik dat NOOIT meer wil.
Maar de heren worden ouder, en blijven later op. Manlief moet er vroeg uit dus gaat op tijd naar bed. Het komt dus regelmatig voor dat de heren nog niet slapen als mama al wel bij papa kruipt!
Maar gelukkig hebben wij ook thuis een douche! "jongens, papa en mama gaan even douchen"

En verder gaat gewoon de deur dicht en op slot, ik word er wel makkelijker in moet ik zeggen.

groet, polly
Kaaskopje: ga een vouwdeur halen bij de praxis! geen deur??? geen deur??? ongelooflijk.

Toosje

Toosje

17-07-2009 om 18:06

Buren en kinderen

Of buren mij kunnen horen, interesseert mij nooit zo. Ik ben best exhibitionistisch ingesteld en vrij op de gekste plaatsen. Op het balkon van een hotel, ergens in de natuur, op het strand...

Maar: vrijen terwijl de jongens het horen, dat is andere koek. Dat probeer ik echt te voorkomen! En dat is wel eens jammer, want ik vrij het liefst op verschillende plaatsen in huis, maarja, je wil niet door een slaapdronken mannetje betrapt worden op de trap of op de keukentafel, terwijl hij alleen maar even een slokje water wilde drinken!

Groetjes,
Toosje

tonny

tonny

17-07-2009 om 21:07

Tja

Hoe ouder je kinderen, hoe voorzichtiger je ermee wordt - da's mijn ervaring.
Kleuters zullen het nog wel een soort logisch vinden dat hun ouders vrijen en in hun ogen eigenaardige dingen doen - maar pubers??? Die willen het liefst dat ouders nul komma niks met seks te maken hebben. Laat stáán dat ze er iets van merken. Inderdaad, ze gaan steeds later naar bed, soms later dan de ouders, en komen dan soms totaal onvermoed nog iets vragen. Waar de gymspullen liggen of zo. Of ik weet of er nog een strippenkaart is. Dat soort onzin.

Samen in de douche - nee, dat zouden tieners wel héél eigenaardig vinden, temeer daar ze eerder altijd van moeders hoorden dat ze samen douchen niks vindt omdat je dan samen om dat ene straaltje loopt te dansen (een stortdouche en al dat moois bezaten we niet, vandaar).

Ik weet niet of en wanneer mijn kinderen iets van onze bedavonturen hebben gemerkt, door de jaren heen.
Ik weet wel dat ik veel relaxter ben als ze niet thuis zijn (en er is er nu nog maar één over de vloer) of als wij samen een weekend weg zijn.

Wat de vakantieseks betreft: onze slechtste vakantieweek ooit was die waarin twee kinderen (Hollandse zuinigheid) bij ons op de hotelkamer sliepen. En ze waren geen baby's meer. Bah, wat een vervelende vakantie was dat, gelukkig was het maar een week.

Ook irritant: een zeer sterk krakend bed en een houten vloer, in een huisje waar we op zolder sliepen. IIIEEKS.

Vluchten in de duinen en daar aan de slag, tja, zo vrijgevochten ben ik niet.

Tonny

Toosje

Toosje

17-07-2009 om 21:33

Tonny

Je zou het gewoon eens moeten proberen, die duinen. Die vrijheid in de natuur, de wind die over je lichaam gaat. De spanning van het buiten zijn. Het geeft een extra dimensie aan seks, is mijn ervaring.

Maargoed, ik heb het ook vaak "noodgedwongen" op andere plaatsen gedaan dan thuis in bed. Gewoon omdat ik met mijn minnaars niet altijd zin had in een dure hotelkamer voor een uurtje. En het is niet altijd prettig op een krappe achterbank op een parkeerplaats!

Groetjes,
Toosje

Kaaskopje

Kaaskopje

17-07-2009 om 23:53

Duinen

Ik met mijn grote mond ook... Vroeger heb ik ooit eens tegen manlief gezegd dat me dat toch wel spannend lijkt, in de duinen. Maar in de praktijk zou ik een rolberoerte van ieder geluidje krijgen denk ik. En als het al niet een eenzame wandelaar is dan misschien wel een drieste Hooglander die uitgerekend ´onze´ plek wil begrazen.

Kaaskopje

Kaaskopje

17-07-2009 om 23:55

Vouwdeur

Ik heb inderdaad wel eens aan een vouwdeur gedacht, maar ik vind dat zulke vreselijke dingen en geluidjes houden die dingen ook niet tegen. Je moet onze kamer zien als een veredelde bedstee. Gordijntje ervoor... Het enige wat wij wel hebben en originele bedsteden niet: er past nog een boekenkast in ook.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-07-2009 om 00:04

Tonny

Jij zit zo te zien ongeveer op mijn golflengte
Samen douchen zouden ze misschien nog niet eens wereldschokkend vinden, maar wel als dat veel langer duurt dan normaal en als ze alleen maar rare geluiden horen als ze wat willen vragen. Het idee al...
Nee, als ze in coma liggen, weg zijn of als wij ergens anders zijn, dan 'mag' het van mij, maar niet als ze fris en vrolijk door het huis kunnen dartelen.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-07-2009 om 17:20

Maar toch maar toch

Ik vind een verfrommeld zakdoekje toch iets anders dan wanneer ik zoonlief bezig had gehoord. Ik hoef dat allemaal niet te horen.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-07-2009 om 03:41

Niet om voor te schamen

Nee Moeder van Pubers, je hebt gelijk dat seks niet iets is om je voor te schamen. Maar ik vind gewoon dat ik niet hoef mee te genieten met een ander en een ander niet met mij.

Tirza G.

Tirza G.

19-07-2009 om 12:08

In de duinen

Hou toch op Toosje. Dat zand zit overal, echt overal. Op plaatsen waarvan je niet eens wist dat je ze had.

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

19-07-2009 om 14:12

Helaas wel moeder van pubers

Ons huis is op zich goed geïsoleerd. De buren horen niet veel van ons en omgekeerd, maar in ons huis is alles van dun gips, dubbelwandig weliswaar, maar bepaald geen betonnen tussenmuur. Dus als mijn dochter pas om 3 uur gaat slapen als ze vrij is ga ik rond 1 uur niet lekker los. Niet dat ik dan de boel bij elkaar schreeuw hoor) Ik ben akelig bedacht op 'als een ander maar geen last van me heeft'. Dat komt vast door het 'denk om de buren' wat er vroeger ingetremd is.

Toosje

Toosje

19-07-2009 om 19:03

Tirza

Haha, je hoeft toch niet met je blote billen in het zand?? Als je er een groot badlaken neerlegt of je zoekt in de duinen een lekker plek met wat gras en je legt daar een kleedje neer...

Heerlijk, er gaat niets boven een vrijpartij onder de sterrenhemel of in de ondergaande zon!

Groetjes,
Toosje

Tirza G.

Tirza G.

20-07-2009 om 16:54

O o o toosje

Dit bewijst wel dat je nooit in de Zeeuwse duinen hebt getracht te sexen. Gras? Wasda? Van dat stevige helmgras waar je acuut impotent van wordt? Een badlaken zónder zand erop? Bestaat niet. Tegen de tijd dat je voorzichtig hurkend alle hoekjes heb uitgevouwen, ligt het midden vol met zand. Iets zandvrij proberen te houden op strand of in duinen is een hilarische gedachte.
Echte Zeeuwen duiken gewoon de zee in. Lucht langs je lijf? Water zul je bedoelen!

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

20-07-2009 om 23:24

Tsssss tssssss tsssssss

Zijn júllie nou Hollandse vrouwen? Het water meisjes, het zinderende water. Die stroevigheid is sfeerverhogend

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

21-07-2009 om 23:10

Ach mein herzchen

Die luxueuze strändhäuser finden sie doch nicht auf meiner Eiland. Dass ist nur an die Stränden wo die Leute kommen mit viel Geld.

Tirza

marieke

marieke

22-07-2009 om 21:12

Wat kan jou 't schelen, ze kennen je toch niet!

Dat zegt mijn man altijd als we op vakantie zijn...
Zit wel iets in, maar toch, 's ochtends sta je wel samen in het douchehok.
Ik blijf het genant vinden en thuis slapen we beneden en de kinderen boven, ik geloof dat ik hen tegen de tijd dat ze 'het' gaan dooen, ook niet wil horen! Het idee alleen al!

Tinus_p

Tinus_p

23-07-2009 om 09:58

Marieke

Marieke:
"Zit wel iets in, maar toch, 's ochtends sta je wel samen in het douchehok."
Ik denk dan altijd (bij het zien van zo'n stelletje): Goh, die zijn ook nog lief en gezellig met elkaar. Ik denk bovendien, dat de meeste andere mensen vooral jaloers zijn: 'Zij wel en wij niet'

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.