Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Lotti

Lotti

13-01-2011 om 12:12

Hoe zou jij verleid willen worden?

Mijn lief is niet zo bekend met het begrip 'verleiden'. Meestal neem ik het initiatief om te vrijen. Ik begin met aanhalig worden, zoenen, stelen, op zijn schoot zitten, of soms gewoon op-de-man-af direct op mijn doel afgaan. Dit alles tot groot plezier en genot van hem.

Maar ik zou het ook leuk vinden om zelf eens verleid te worden. Ervan uitgaande dat ik al in de stemming ben, laten we kaarslicht en rozenblaadjes even achterwege. Ik bedoel meer het lichamelijke. Eerst zachtjes gestreeld/gezoend worden over mijn hele lichaam, zonder de meest gevoelige plekjes aan te raken. En naarmate de opwinding stijgt, voorzichtig richting erogene zones te gaan, maar heel plagerig. Totdat ik het niet meer uithoudt en smeek om meer.

Nou ja, zoiets had ik in gedachten. Ben benieuwd hoe andere vrouwen het liefste verleid worden.

Lotti

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

13-01-2011 om 12:33

Geen antwoord op je vraag

Je vraag is hoe andere vrouwen het liefste verleid worden maar volgens mij wil je eerder weten hoe je je vriend wat initiatiefrijker kan krijgen. Op een romantische manier de spanning langzaam opvoeren is één manier maar zonder voorspel bruut genomen worden vind ik ook heel leuk.

Ervan uitgaande dat je antwoord wilt op je ongestelde vraag: dat hangt van heel veel dingen af. Is hij onzeker en durft hij niet? Of ligt de passieve rol hem beter dan de dominante? Kan het ook zijn dat jij hem altijd net vóór bent omdat jouw libido iets sterker is? Vragen, vragen, vragen - die jij jezelf waarschijnlijk ook al gesteld hebt.

Lotti

Lotti

13-01-2011 om 13:30

Nee hoor

Niets van dat al. Hij is niet onzeker, we hebben hetzelfde libido, zijn allebei afwisselend passief en actief. Ik ben misschien wat vrijer maar hij ik kan hem zeker niet geremd noemen. Dat ik meestal begin is omdat als we knuffelen, zijn lichaam snel enthousiast reageert. En als ik dat merk, word ik heel opgewonden.

Dus eigenlijk is het door de direct opvlammende hartstocht er gewoon nooit van gekomen dat ik uitgebreid verleid word.

Lotti

dc

dc

13-01-2011 om 13:43

Niet

Ik heb geen puf en energie voor uitgebreide verleidingsacties. Op de bank een beetje knuffelen, en in bed samen verder gaan wil ik nu, en man gelukkig ook. Meer komt wel weer als de kinderen wat groter zijn.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

13-01-2011 om 14:58

Gelukkig maar.

Je bent dus gewoon écht nieuwsgierig naar hoe anderen over verleiden denken. Het beeld dat je schetst is erg eh... verleidelijk maar ik heb het eerlijk gezegd weinig meegemaakt. Als je elkaar pas kent komt het regelmatig voor, maar daarna? Wat je beschrijft zie je veel in films en erotisch getinte literatuur maar wat gebeurt er in het gemiddelde jarenlange huwelijk? Zouden de relaties waarin regelmatig Verleid wordt in de meerderheid of in de minderheid zijn?

Lotti

Lotti

13-01-2011 om 15:17

Nou slimme brunette

Juist in de beginfasen van mijn (talrijke) relaties was verleiden helemaal NIET aan de orde. Dan was het meteen knetterend vuurwerk. Zo ook in mijn huidige relatie.

Maar nu we elkaar(s lichaam) beter kennen, lijkt het me fijn om verleid te worden zoals ik boven heb omschreven. Tijdens mijn huwelijk was dat ook altijd mijn grootste wens. Je bent zo vertrouwd met elkaar, kan je helemaal ontspannen. Helaas wilde mijn man gemiddeld 1,5 keer per jaar seks.

Ik hoop toch dat er zich dames melden want ik ben inderdaad nieuwsgierig. Niet alleen hoe ze graag verleid zouden willen worden maar ook of het daadwerkelijk gebeurt.

Lotti

voorspel

voorspel

13-01-2011 om 20:01

Ja hoor

Nog niet zo heel lang bij elkaar, maar wij verleiden elkaar wel.
Vriend weet heel goed hoe je een voorspel speelt, het kan beginnen met wat zachte zoenen in mijn nek tijdens de afwas, daarna tijdens de koffie een simpele nekmassage, een streling over mijn armen. weer wat zachte zoenen in mijn nek/oor. heel lang en tergend strelen en zoenen en wanneer ik gretiger word, de boot afhouden om daarna weer van vooraf aan te beginnen.
Mijn vriend kan zijn spel ook over 2 dagen uitsmeren. Ik geniet hier heel erg van, zeker omdat de seks tussen ex en mij de laatste 11 jaar op een zeer laag pitje stond, omdat hij dacht dat : ik wil seks! al voldoende voorspel was .

en wat ik ook heel erg waardeer is dat vriend weet wat naspel is. ipv omdraaien en tv kijken of gaan slapen, strelen en zoenen wij nog altijd een tijdje na.

Dus ja ik heb dat, en ik geniet er enorm van!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.