Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

gelegenheid

gelegenheid

21-03-2010 om 22:52

Hoe voorkom je

Dat je niet toegeef aan een hele sterke aantrekkings kracht?

Ik kan de man in kwestie niet ontlopen. Maar als we elkaar maar heel lichtjes aanraken dan sta ik in vuur!

Van de week waren we zomaar ineens aan het zoenen, en dat proefde naar meer. Maar ik ben heel erg gelukkig getrouwd. Wil mijn man ook helemaal niet verliezen.
Maar kan ik iets doen waardoor die aantrekkingskracht weer verdwijn??
Wie herkent het, en heeft die gevoelens naar de achtergrond kunnen duwen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maartje

Maartje

22-03-2010 om 00:10

Realitsch

blijven...en niet teveel aandacht geven aan het gevoel.
Wat je allemaal kan verliezen, de pijn en verdriet die het teweeg brengt. En uiteindelijk sta jij met lege handen ipv een spannend gevoel.

Wat is het je waard?
Lust is betrekkelijk liefde is onuitputtelijk

koentje

koentje

22-03-2010 om 10:58

Tjonge zeg.

we waren zo maar ineens aan het zoenen............ Kon jij niks aan doen he?

tonny

tonny

22-03-2010 om 12:36

Je kan niet?

Of je wil niet?

Iemand fysiek uit de weg gaan is 'makkelijker' dan steeds opvlammende gevoelens naar de achtergrond duwen.

tonny

gelegenheid

gelegenheid

22-03-2010 om 13:23

Koentje en tonny

koentje ik schrijf nergens dat ik er niets aan kon doen, en ook niet dat ik er toe verplicht werd of zo.. Nee het overkwam me, en nee ik wende me inderdaad niet af. Dus ja ik ben mede schuldig aan dit gebeuren!

Tonny het is mijn directe collega waar ik veel mee samen werk. Dus nee ik zie hem toch 2 a 3 dagen in de week. Ik heb vandaag de deur van ons kantoor dus ook maar open gezet. Dat gaf iets meer lucht. Hierdoor werd er iets van de spanning afgehaald.
Maar nog niet voldoende!

gelegenheid

gelegenheid

22-03-2010 om 13:25

Maartje

Dank je wel voor je posting. Je geef me even het zetje de goede kant weer op.

Miranda

Miranda

23-03-2010 om 22:21

Knop omzetten

De enige manier waarop je dit kunt voorkomen, is een knop in je hoofd omzetten en het laten voor wat het was. Op een bepaald moment ga je alleen maar meer verlangen. Doe het niet. Het geeft een hoop ellende en verdriet als je hier meer mee doet. Je huwelijk, in je hoofd en ook nog eens op het werk. Niet doen is mijn advies, zet de knop om. Is even moeilijk, maar het beste wat je kunt doen.

Mamama

Mamama

24-03-2010 om 11:02

Ander werk zoeken!

Zo lang je bij elkaar op de kamer blijft zitten gaat het echt niet over... Als je het echt niet meer wilt, moet je drastisch breken, elkaar niet meer zien en ook niet gaan bellen, sms'en, mailen enzo, want dan hou je het spannend....

tonny

tonny

24-03-2010 om 15:23

Goed idee, die deur open

Dat geeft al minder kans op stiekem gebroei.

Maar goed, als ik jou was, zou ik uitkijken naar een andere baan. Dit lijkt me zeer ongemakkelijk zo.

gelegenheid

gelegenheid

26-03-2010 om 16:04

Dank jullie wel

Veel van jullie hadden een goede inbreng. Begin deze week de deur open gezet, en niet over gewerkt.

wel nog een goed gesprek gehad, we weten allebei dat we het niet kunnen maken. Dus we proberen er niet aan toe te geven, in de hoop dat het weer snel weg zakt.
deze week zit er weer op. Hopelijk volgende week minder spanning tussen ons.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.