Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

page

page

16-11-2009 om 12:16

Hoe verleid je je mogelijke nieuwe lover

Er is een man die ik heel erg leuk vind. En hij mij ook. We kennen elkaar al een tijdje en flirten heel wat af maar hebben ook fijne gesprekken met elkaar. We zien elkaar 2 a 3 keer in de week op de sportschool.

Vaak gaan we naderhand wat drinken. En ook geregeld lopen we dan samen naar de parkeerplaats. Zou dat een moment zijn om hem te verleiden? Hoe pak ik dat aan?

Ik zoek ook ervaringsverhalen van hoe jullie je minnaar hebben verleid?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Starry Night

Starry Night

16-11-2009 om 12:43

Minnaar...

Heb je het hier over een potentiële verkering-voor-het-leven, of moeten we het in buitenechtelijke sferen zoeken. In het eerste geval: "Heb je zin een keer naar de film / uit eten / naar de kroeg te gaan?" In het tweede geval: "Tot kijk maar weer, hè?"

Tinus_p

Tinus_p

16-11-2009 om 16:59

Heel simpel

'Ga je even mee bij mij thuis nog wat drinken?'

(en in aanvulling op Starry, dat werkt idd niet als het buitenechtelijk gerotzooi is).

Tihama

Tihama

16-11-2009 om 21:09

Natuurlijk wel

Juist bij buitenechtelijk gerotzooi pleit ik altijd voor 'ga met me thuis mee wat drinken, dan kun je ook meteen mijn man/vrouw leren kennen'

Tihama

krin

krin

16-11-2009 om 23:19

Waarom

Waarom zou er sprake zijn van een buitenechtelijke lover? Hoezeer ik ook op het OO-koor gesteld ben, nu valt het toch te vroeg in naar mijn smaak.
Page: Hoe langer jullie samen op die parkeerplaats blijven plakken, hoe groter de kans dat je kans maakt. Ik ben zelf zeker geen held in versieren, maar het zinnetje dat bij mij (als versierde, niet versierder) het meeste effect had, was gewoon de vraag: "mag ik je zoenen?" Ben je gelijk van de twijfel af.

Starry Night

Starry Night

17-11-2009 om 15:42

Praia

"Waarom zou er sprake zijn van een buitenechtelijke lover? Hoezeer ik ook op het OO-koor gesteld ben, nu valt het toch te vroeg in naar mijn smaak."
Ho ho, ik liet beide opties open. Maar ik kan je wel vertellen waar ik op aansloeg: het woord 'minnaar', dat gevoelsmatige assoicaties opriep, waarin ik door Van Dale gesteund blijk te worden: 1 (soms spottend) geliefde, vrijer 2 buitenechtelijke liefdespartner.
En verder: ik ben ongeveer het dieptepunt van verlegenheid als het op versieren aankomt, getrouwd met een ander dieptepunt op dit gebied. Ik kan me dus niet voorstellen dat er veel mensen op aarde rondlopen die omslachtiger en verlegener te werk zijn gegaan dan wij 18 jaar geleden. En daardoor viel het mij op dat er kennelijk geflirt wordt, fijn gesproken, gedronken zelfs. Onder normale omstandigheden is de volgende stap dan toch heel voor de hand liggend? Daar is toch niet de raad van een OOL-koor voor nodig? Behalve dus, wanneer je allebei weet dat 't eigenlijk niet mag.
Maar goed, ik hield dus wel degelijk rekening met beide opties, Page zal uitsluitsel geven

Starry Night

Starry Night

17-11-2009 om 15:43

Sorry, krin bedoelde ik

Praia heeft begrip voor de buitenechtelijke invalshoek, da's wat anders

Tuurlijk

Ik ga er net als veel anderen hier voor het gemak ook maar direct vanuit dat hier weer sprake is van vreemdgaan/verdorven bedoelingen.Of ik zelf dan erg onbeleefd overkom kan me niks schelen

Damajo

Efteling

Ik zou vragen (nee serieus hoor) of hij meeging naar de Efteling.Op een doordeweekse dag samen in de Fata Morgana, dat moet toch iets opleveren ?!

Ach ja

ik kan me echt niet voorstellen dat er nog vrijgezellen bestaan.
dat is zo not done hihi.
maar heb eigenlijk niet echt een tip volg je gevoel en neem een keertje een risiko.

Polly Shearman

Polly Shearman

18-11-2009 om 15:23

Sorry misschien ben ik er "te" lang uit maar is de zin "ga je nog mee iets drinken" niet euh.. te open?

Ik zou als 2 volwassen mensen er niet langer om heen draaien. Dan wil je toch gewoon duidelijkheid.

Ik zou dus tegen die meneer zeggen: "ik vind je erg leuk, en ik zou je graag beter willen leren kennen, en daarom zou ik wel iets leuks met je willen gaan doen, buiten de sportschool, borrel? dinnertje? of gewoon wat drinken thuis, en vandaar uit maar zien hoe het verder gaat"
Ik zou gaan voor duidelijkheid, want er is al te veel tijd verloren gegaan in mensenlevens met het afvragen : vind hij mij nou leuk? waarom zou hij dit en dat hebben gezegt? enz enz.
HUP gewoon duidelijk zijn wat je wilt, in het ergste geval loop je een blauwtje!

groet, polly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.