Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

alleen

alleen

27-12-2010 om 15:09

Hoe vaak hebben jullie nog sex

Wij zijn 25 jaar bij elkaar en hebben 2 kinderen.
Maar ons seksleven is niet meer wat het was voordat we kinderen kregen.
Ik zelf heb er geen behoefte meer aan. Heel af en toe nog eens maar dan is het maar eventjes dat we aan sex doen, wat strelen en dan gaat hij bij mij naar binnen en dat was het dan.
Ik ben benieuwd hoe vaak of jullie nog sex hebben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lotte

Lotte

27-12-2010 om 15:37

Regelmatig nog seks!

Wij hebben nog wekelijks seks en genieten hier met volle teugen van. (voorspel, DE daad, naspel).
Het is ook niet minder geworden nadat wij een aantal kids op de wereld hebben gezet.
Wel is het zo dat je beter op moet letten tijdens de seks als je al kinderen hebt 8), de geluidsdemper erop bijvoorbeeld. Dan is het wel weer eens lekker als je ouderwets even samen bent zonder de kids. Even ouderwets genieten zonder enige remming!

Mooie vrouw

Mooie vrouw

27-12-2010 om 17:17

Gemiddeld

Gemiddeld eens per 10 dagen met mijn man waarmee ik al meer dan de helft van mijn leven samen ben, daarnaast ongeveer even vaak met mijn minnaar waarvan ik nu 15 maanden geniet. En dat er (groot) verschil in de sex is met man en minnaar hoef ik natuurlijk niet te vertellen.

Zoez

Zoez

27-12-2010 om 19:22

Om de paar dagen

Om de paar dagen zoekt de een de ander wel op. Ik zou niet zonder onze vrijpartijen willen hoor. Vanmorgen nog, beiden wat later beginnen dus langer in bed. Mijn lieverd had een heerlijke bui , en het is zo lekker om dan voor t werk even lekker samen te vrijen..
Als jij het niet mist is er toch niets aan de hand? of levert het een gemis op thuis?

Groetjes xxx

Christientje

Christientje

27-12-2010 om 20:50

Hier

Hier ook allang samen en nog 6 à 7 keer seks in de maand schat ik zo. Waarvan 7 dagen ongesteld. Dus gemiddeld 2 keer per week. Onze vrijpartijen duren ook best lang (uur of langer) maar soms ook maar een kwartier. Waar we zin in hebben

A

A

27-12-2010 om 22:28

Na 28 j

Wij zijn 28J een koppel, is mijn eerste en enige geweest, destijds was het ongeveer 2x / week, na de kinderen een moeilijke periode geweest, was enkele jaartjes zelden tot nooit meer...maar daarna zijn we er weer heel sterk uitgekomen, nu is het ongeveer 1x/ week en dan genieten we wel van elkaar

Suus

Suus

27-12-2010 om 23:13

Regelmatig

Hier komt het er regelmatig van hoor. We zijn 20 jaar samen, hebben 3 kinderen en doen het gemiddeld 2 a 3 x per week.
mmestal trouwens 's avonds laat als de kids slapen of 's morgens in het weekend als de kids zich zelf beneden vermaken en wij kunnen "uitslapen"

Suus

koentje

koentje

28-12-2010 om 12:51

Wij

zIjn 14 jaar samen, hebben soms zo een paar weken geen seks en dan weer enkele weken 3 keer per week of zo. Soms kort soms lang. Bevalt prima.

Lotte

Lotte

30-12-2010 om 09:12

Sexloos misschien idd

een eigen draadje aanwijden sexloos!
Wat ik niet snap is dat er dus weer 1 bepaald of er gesext word of niet. Je kan ook 50/50 doen, dan snap ik wel dat sommige mannen/vrouwen op een gegeven moment vreemd gaan in zo'n situatie. Vind dat je niet het recht hebt om de wedehelft dat te ontnemen omdat je toevallig geen zin meer in hebt. Maargoed dit voor het sexloos draadje.

Als ik naar m'n eigen relatie kijk hebben we sex zoals het uitkomt, de ene week meer de andere week minder. Letten er eigenlijk niet zo erg op, als het maar spontaan gaat, niet van nou moeten we weer even.

snoesje65

snoesje65

03-01-2011 om 15:27

Nooit meer

Bij ons is het al een aantal jaren niet meer van gekomen, sinds de kinderen er zijn werdt het steeds minder. Nu al een paar jaar niet meer. Ik heb er ook geen behoefte meer aan. Het is alsof je in een dagelijkse mallemolen zit die alsmaar hetzelfde rondje draait. Je wilt gewoon geen verandering meer. Je hebt een bepaalde dagelijkse routine aangewend. Maar mijn man bemoeit zich dan ook niet met het gezinsleven. Ik voel me meer een alleenstaande ouder.

Gertrudis

Gertrudis

03-01-2011 om 16:51

Als er tijd is

En als we de energie nog hebben rond middernacht. Af en toe kunnen we eens beide later starten zodat we 's ochtends na het brengen van de kinderen heerlijk terug in bed duiken.

Maar dus erg wisselvallig, soms drie keer dagen op rij, soms drie weken niet.

NN

NN

04-01-2011 om 23:10

Niet meer

Sinds de conceptie van onze 3e (3,5 jaar geleden) heeft mijn vrouw geen sex meer (als een beetje kriebelen niet meetelt).
Ik ben net als Sexloos van mening met Sexoos dat dit ook een vorm van vreemd gaan is. De constatering dat ik moet kiezen tussen een sexloos tweede deel van mijn leven of mijn gezin om deze reden te verlaten lijkt onoplosbaar.

Marlou H.

Marlou H.

05-01-2011 om 11:02

Sexloos en nn

Wat ik me afvraag of jullie je partner ook laten weten wat een huwelijk zonder sex voor jullie betekent. Dat je je afgewezen en niet begeerd voelt en verlangt naar warmte en intimiteit. Is het niet mogelijk naar oplossingen te zoeken? 50/50 zoals iemand suggereerde of als dat niet mogelijk is toch sex buiten je huwelijk. Het dilemma zoals NN dat schetst een sexloos bestaan of het gezin verlaten lijkt me erg moeilijk.

Misschien zijn er mensen die ook in zo'n situatie hebben gezeten en hier met hun partner uit zijn gekomen.

Sterkte jullie beiden.

Anneke

Anneke

05-01-2011 om 14:06

Evenzoveel jaren samen

ik had met mijn ex-man (met wie ik ook zo lang samen was) op den duur haast geen sex meer. Hij wilde wel, lustte er zelfs wel pap van, maar ik vond er geen zak meer aan. Ik was er na al die jaren met hem sexueel gewoon klaar mee, volledig op uitgekeken. Ik kon het ook niet opbrengen om ineens spannende dingen te gaan doen. Achteraf bleek dat ons samenzijn sowieso niet meer zoveel om het lijf had (leuk gezegde in deze context) en we zijn dus nu ook uit elkaar. Mijn huidige vriend windt me wél op, hoe dat kan, weet ik eigenlijk ook niet goed. Hij is lang zo bedreven niet als mijn ex maar met hem voelt het wél intenser en dus doe ik het graag met hem. En dan nóg hangt het ervan af in welk deel van mijn cyclus ik zit. Daarin ben ik nogal dierlijk. In mijn vruchtbare periode zou ik het zelfs wel met mijn buurman willen doen, in mijn onvruchtbare periode stuur ik de kerels het liefst op pad om een beer te schieten zodat ik in mijn grot kan zitten mokken. Ofzo. Toen ik nog aan de pil was, had ik overigens helemáál geen vruchtbaar gevoel meer; die werkte dus op twee manieren als anti-conceptie.... En toen (later ook wel) voelde ik me wel eens schuldig dat ik wéér geen zin had. Tja, mijn huidige vriend neemt die periodes voor lief en maakt er geen probleem van gelukkig. Hij weet natuurlijk dat er momenten komen waarop ik hem bespring

roza

roza

05-01-2011 om 21:32

Hij niet, ik wel

Ook mijn partner en ik hebben al jaren geen sex meer. wel een knuffel hier en daar en liefdevollle omarmingen. Voor mijn man genoeg en meer is voor hem na een heftige burn-out ook niet mogelijk. Alle energie heeft hij zelf nodig. punt.
Voor mij is dit onoverkomelijk! En het heeft ook een heleboel tranen opgeleverd. Gelukkig ben ik een aantal jaren geleden in de armen van een beminnaar gerold (met ongeveer hetzelfde probleem). We zij beiden getrouwd en willen dat blijven dus we hebben geen verwachtingen naar elkaar toe. Mijn partner weet het maar ik kondig niet aan als ik naar mijn vriend ga
Het geeft mij een heleboel rust, ik voel me niet schuldig en ik ben er rustiger door
Het idee de rest van mijn leven niet meer te vrijen benauwde me enorm. Dit is een fijne oplossing

NN

NN

05-01-2011 om 22:28

Mooi

Marlou, ik heb mijn partner vertelt wat de impact van een sexloos leven is, echter zij kan zich er niet toe zetten.
Roza, je hebt geluk gehad. Al is het alleen maar dat door het hebben van een oplossing voor een misschien wel tijdelijke probleem de druk van de ketel haalt. Ik merk echter dat wanneer je in een relatie zit de wereld om je heen je ziet als de partner van en daardoor is de kans klein dat je een minnaar(es) vindt. Waar vind je een minnaar?

roza

roza

05-01-2011 om 23:20

Je hebt gelijk. Ik had en heb geluk.
Ik ken hem al jaren van een clubje ooit, via een gemeenschappelijke vriend (die er dus van weet) 'is het zo gekomen'. Verder is het geheim: je mond houden. Tegen niemand vertellen.

Swinger

Swinger

06-01-2011 om 20:11

....

daar ben ik weer...Ik heb mijn verhaal hier wel vaker verteld, maar doe het toch nog een keer. Omdat het mij zoveel gebracht heeft.
Ook ik had totaal geen behoefte meer aan sex, mijn man wel. En dat was een groot probleem. Wij wisten zeker dat we bij elkaar wilden blijven, maar er moest wel wat gebeuren. Mijn man opperde om dan maar een minnares puur voor de sex te zoeken en ik ben daar in meegegaan. Dit klinkt heel makkelijk, was echter heel moeilijk. Het betekende dat we samen gingen zoeken, want ik wilde er een rol in spelen. Ik gunde hem dit plezier, want ookal had ik er geen zin meer in, dat hoefde toch niet te betekenen dat hij het dan ook niet meer mocht beleven? Grappig genoeg kwam ik er tijdens de 'zoektocht'achter dat ik niet zozeer geen zin meer had in sex alswel dat ik de spanning enorm miste. De sleur, het voorspelbare...zo dodelijk voor je sexleven! En zo was ik degene die uiteindelijk opperde om de swingerswereld te gaan ontdekken. Nogmaals, dit klinkt makkelijk, maar was het niet en het proces heeft maanden geduurd.
Ons leven is in alle opzichten totaal veranderd. We zijn nog steeds bij elkaar en genieten ontzettend van elkaar! En van het swingen, wat we in de praktijk niet eens zo vaak doen. (1 x per anderhalf a 2 maanden zo ongeveer)
Voor ons was dit dus een oplossing, maar wij hadden ondanks het slechte sexleven wel een hele goede relatie met veel openheid. We hebben altijd gepraat en vooral geluisterd naar elkaar. En dat doen we nu nog. Gevoel is natuurlijk het allerbelangrijkste en dat is alleen maar gegroeid!
Succes,
Swinger

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.