Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Mastje

Mastje

06-11-2010 om 16:09

Hoe masturbeer je?

Ik heb er zelf eigenlijk wel moeite mee. Ik kan het heel goed als ik een erotisch verhaaltje lees of een filmpje kijk. Dan stimuleer ik mijn clitoris en dan lukt het wel.

Maar om in bed te gaan liggen en me zelf dan inwendig opwinden, dat vind ik heel lastig.

Toevallig is het me gister met een vibrator gelukt, dat was ook voor het eerst.....

Een vriendin van mij vertelde dat ze eerst met haar vingers naar binnen gaat, achter het schaambotje, dan geweldig klaarkomt en als toetje toe haar clitoris stimuleert en dan ook nog eens klaarkomt. Dat krijg ik (nog) niet voor elkaar.

Hoe doen jullie het?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Unox

Unox

06-11-2010 om 16:47

Orgasme

Hoi

Gaat het bij jou enkel om snel een orgasme te bereiken of geniet je ook als langer duurt of geen?
AL sik snel een orgasme wil lukt het me namelijk minder goed en het is dan minder lekker.
Hoe ik het doet, tja verschillen.
Nu vriendje er niet is en ik wel zin heb pak ik mijn vieb. Gekregen van mn vriendje haha..
Een lekker filmpje vindik wel even fijn en kijk dan soms op tussenhaakjes.nl Evenzoekennaar waarjijopgewondenvanraakt. Mijnspatieweigerthahaha...

Het liefst doe ik het met vriendje naast mij...beiden vinden dat heerlijk!

Rafaella

Rafaella

07-11-2010 om 21:31

Op m'n buik

Soms lig ik op mijn rug en ga ik met 2 vingers om mijn clitoris heen, fantaserend, tot ik een orgasme krijg.

Als ik fysiek erg opgewonden ben, maar mentaal niet zo, dan ga ik op mijn buik liggen, en hou ik mijn hand bij (hoeft niet eens erop) mijn clitoris, en beweeg ik mijn heupen tot ik een orgasme heb. Dit is voor mij erg efficient, maar niet heel charmant om te zien.

Je moet gewoon dingen uitproberen. Vroeger kon ik niet klaarkomen op mijn rug, en met wat oefening heb ik het wel geleerd!

Hema

Hema

07-11-2010 om 22:36

Liggend

Vraag aan jullie. Kunnen jullie staand genieten van een orgasme? Ik krijg al heel snel last van zeer onstabiele benen. Ik was dat vergeten omdat ik het nooit doe. Maar ik heb sinds kort een nieuwe minnaar en die wilde mij vorige week verwennen onder de douche. De poging was leuk en het was heel opwindend en lekker. Maar na tien seconden strelen zakte ik al door mijn benen

-=- Lisa -=-

-=- Lisa -=-

08-11-2010 om 00:26

Samen

Tja, kan ook samen.
Was samen met vriendin op een avond(wij beide zijn niet lesbisch) en wilde een keer samen masturberen proberen.
Tegenover elkaar zitten en alleen kijken naar elkaar, zelfbevredigen met stimulatie van de clitoris en vingeren, de spanning en het kijken naar elkaar deed de rest om zo door de spanning tot een orgasme te komen.

even zo

even zo

08-11-2010 om 14:38

Rug,staand

Op mijn rug,met een vibrator,vingers,ga ook wel eens naar binnen met mijn vingers.meerdere keren achter elkaar lukt mij niet.
Staand kan ik ook niet goed,ik kan dan niet genoeg ontspannen benen ook snel slap,als mijn partner me dan wilt strelen,onder de douche,ga ik nog wel eens zitten onder de douche.Dan gaat het wel.
Denk vaak aan mijn partner,dat hij met zijn penis over mijn clitje gaat,probeer het na te doen met een vibrator of vingers,alleen is het bij mij lekkerder als mijn partner het doet al dat ik het zelf doe.

ik ben erg

ik ben erg

08-11-2010 om 18:54

Want

ik voel me al getriggerd als ik dit hier lees.

Geen moeite mee dus, nee. Ook geen apparatuur nodig.
Liefst wel liggend, achterover hangend.

Maar doe het nooit samen met partner.

musje

musje

08-11-2010 om 19:30

Soms staand

maar dan ben ik wel heel opgewonden. Voor de spiegel en dan duurt het ook niet lang. Verder het vaakst liggend, soms op de bank met mijn kleren aan want ik vind het opwindend om mijn hand in mijn broek te zien bewegen. Soms met vib in bed. En helaas niet met huidige partner. Vind ik heel jammer maar als ik erover begin, reageert hij maar lauwtjes.

Enne, ik ben erg, ik word ook getriggerd als ik dit lees.

Mooie vrouw

Mooie vrouw

10-11-2010 om 09:14

Telefonerend

met mijn minnaar, soms terwijl ik op bed lig, soms in de auto, het maakt niet uit waar, maar dat werkt super!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.