Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Carlijn B

Carlijn B

02-03-2009 om 23:07

Hoe is dat bij jullie?

Ik ben inmiddels bijna 20 jaar samen met mijn man. Hij is 11 jaar ouder dan ik en heeft voor mij al twee langere relaties gehad. Voor mij is hij de eerste echt lange relatie. We hebben samen een dochter van 11.

Waar ik soms wel onzeker over ben is over ons seksleven. En als ik daar met vriendinnen over praat heb ik het idee dat de meesten het mooier voordoen dan in werkelijkheid.

Ik ben benieuwd om van andere stellen te horen die ook al lang samen zijn hoe bij hun het vrijen gaat.

Bij ons gaat het bijna altijd op dezelfde manier. Hooguit wisselt de locatie nog wel eens. Soms beneden op de bank, soms in bed.
Maar vrij snel kom ik 2 of 3 keer klaar en daarna hij (meestal vrij snel). In het totaal zijn we dan maximaal een kwartier bezig.
Op zich geniet ik er wel van. Maar ik denk soms weleens dat moet toch wat uitgebreider kunnen?
Ik zat ook de andere onderwerpen te lezen en misschien komt het er ook wel door dat wij niet tongzoenen. Op de een of andere manier is die klik al jaren weg. Misschien dat dat het geheel ook minder intiem maakt.
Zou graag eerlijke reacties van jullie horen en liefst ook van de iets langere relaties.

Dank jullie wel alvast!

groetjes,

Carlijn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

03-03-2009 om 12:17

Verschillend

Onze vrijpartijen zijn juist heel verschillend. Soms uren, soms 10 minuten. Wij zoenen nog wel, ook als we niet vrijen, of gaan vrijen.
juist de variatie smaakt naar meer. Probeer het eens anders dan. Probeer je dat niet?

groet, polly

Merel

Merel

03-03-2009 om 22:44

Geen uren hoor

Hoi,

Nee hoor, hier echt geen uren sex. Inderdaad de echte daad iets van 15 minuten denk ik. Een paar standjes die een beetje varieren. Maar ik vind dat nu eenmaal de fijnste standjes en mijn man ook. (ik ben niet zo gymnastisch voor allerlei toestanden hihi) verder is de sfeer voor de sex heel gezellig en erna ook, wijnje erbij,soms een filmpje. We doen wel aan tongzoenen, dat is wel een lekkere opwarmer vind ik altijd. Soms begint dat al met in de middag een lekkere zoen en dan komt ie zo nu en dan bij het koken langs nog stiekem een zoen 'stelen'(de kinderen zitten dan niets vermoedend in de kamer) dat is dan als het ware een soort voorspel.

Maar goed, verder niets spectaculairs hoor, maar als je wat veranderen wilt dan heb je het er toch eens over met elkaar. Misschien heeft hij nog wel leuke ideeen of fantasieen.

Merel

Yvon Meijer

Yvon Meijer

03-03-2009 om 22:51

Uh..

Als ik je bericht goed lees kom je in een kwartiertijd sex 2 of 3 keer klaar? En je bent onzeker over je sexleven? Het kan een hoop slechter lijkt mij.

Nena

Nena

04-03-2009 om 10:37

Wisselend

De daad zelf duurt hier ook meestal niet veel langer dan een kwartier. Maar we zijn wel langer met elkaar bezig. Een goed voorspel met orale seks of een uitgebreide massage, soms komen we daardoor niet eens aan het neuken zelf toe, terwijl we wel zo 1-2 uur met elkaar bezig zijn.
Het wisselt wel een vluggertje tussen door kan ook erg lekker zijn.

kort

kort

04-03-2009 om 18:32

Zelfde

Hier hetzelfde als bij jullie hoor. Ik heb me er maar bij neergelegd, ik kan er vanalles van vinden, maar we hebben het gewoon goed samen. We hebben het er weleens over en man vindt ook: ach het is toch lekker zo?
Ik heb nu ff niet de puf vanalles uit de kast te trekken en het heel anders aan te pakken. Die patronen zijn dan toch ingesleten. Het kan helpen daar niet zo streng voor jezelf in te zijn. Lekker is lekker. Het goed hebben samen is perfect. Prima toch?

Carlijn B

Carlijn B

04-03-2009 om 20:44

Fijn om van anderen te horen

Leuk om jullie berichten te lezen. Valt me wel op dat het bij de meesten toch wel langer duurt dan bij ons. Dingen als voorspel etc. daar lijken we de rust wel niet voor te nemen. En ik denk dat "tongzoenen" ook wel een rol speelt. Ik mis dat wel. We hebben het er vroeger vaak over gehad. Hij voelt zich onzeker erover en dan wordt het heel geforceerd als we het toch doen. Misschien moet ik eens gaan googelen op een tongzoencursus....

25

25

04-03-2009 om 20:47

Hoe vaak?

Wij zijn al 25 jaar samen,het is een tijdje minder geweest, maar nu is het weer hevig, met de nodige passie, we hebben ook wel manieren/houdingen welke we fijner vinden, we kennen elkaars lichaam, dat vind ik juist een voordeel, tongzoenen is er zelden bij, oraal vaak, tja, ieder moet het voor zich ontdekken lijkt mij
hoe vaak doen jullie het ? hier 1 a 2 x / week ( meestal is er een vaste dag bij, maar dat kan dus ook anders)
hij is/was m'n eerste partner, soms vraag ik mij af hoe het met een andere zou zijn, ongekender toch

17

17

05-03-2009 om 13:57

Maar

het gaat toch niet om hoe lang en hoe vaak? Zolang je tevreden bent, is het toch goed? En als je iets mist, dan kun je er toch zelf mee beginnen? Je kunt je man vragen of hij nog wensen heeft, of je doet gewoon iets en dan zie je wel. Leidt het ergens toe, prima, zo niet, ook goed. Met hele simpele dingen kun je al veel bereiken, een massage, een lief sms-je, een korter rokje. Maar nogmaals, als je het zelf best vindt, dan is er toch geen probleem?
Voor je statistiek: de eigenlijke sex duurt hier meestal tien minuten tot een kwartier. Doordeweeks duurt het geheel gemiddeld een half uur, als we langer willen, gaan we eerder naar bed . Zonder tongzoenen vind ik er niks aan. De frequentie wisselt, meestal om de dag. We hebben een aantal favo standjes, niks speciaals. Toch vrijen we ook na 17 jaar nog regelmatig de sterren van de hemel. We hebben beiden meerdere bedpartners gehad en vergelijkingsmateriaal zat. Mijn man is voor mij de ware .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.