Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Spontaniteit

Spontaniteit

09-08-2009 om 16:17

Hoe doen jullie dat?[zin om te vrijen maar kinderen zijn thuis]

Als je overdag zin hebt om te vrijen maar je kind(eren) is/zijn ook thuis?

Wachten tot ze op bed liggen? Maar dan is de spontaniteit ervan af!

Goede tips zijn welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hittegolf

Hittegolf

09-08-2009 om 21:34

Niet

Als je ineens zin krijgt op je werk moet je ook wachten. Dan stuur je een smsje met 'ik heb zin' en is het 's avonds nog bijna spontaan.

Koelkast

Koelkast

10-08-2009 om 21:20

Op de badkamer? Deur op slot en zachtjes doen.

m.loos

m.loos

11-08-2009 om 21:37

Elkaar influisteren wat je allemaal wel zou willen (laten) doen bij elkaar, elkaar even kortstonding in de slaapkamer tongzoenen, dat soort dingen. Heel soms hebben we 's ochtends een halve vrijpartij, als de kinderen al wakker zijn, maar doorgaan tot het einde is nog nooit gelukt. Geeft niets zolang je er de humor van kan blijven inzien.
Ik vind spontaniteit trouwens geen voorwaarde voor goede sex. Een opmerking als: "vanavond gaan we dit of dat" vind ik minstens zo opwindend als een spontane vrijpartij.

selma

selma

14-08-2009 om 13:12

Net

sex in de badkamer gehad terwijl schatje stond te roepen. Het was dat ik mijn mond vol had, dus manlief riep schijnheilig: mama komt er zo aan...

hahahaha lekker toch?

Minet

Minet

14-08-2009 om 20:22

Selma

dan bem jij dus mijn buurvrouw!!!!
Ik hoorde buurman ook, en dacht nog.......waarom zegt ze zelf niets???? Zou er iets zijn???

Terpi

Terpi

14-08-2009 om 20:25

Maarreh...

had papa dan niet beter kunnen roepen 'papa komt!'

Sancy

Sancy

14-08-2009 om 21:31

Welnee terpi

Het enige correcte antwoord zou zijn: "mama komt zodra papa gekomen is!"

Bijna goed sancy

Papa had moeten zeggen tegen schatje" We komen zo Klaar."

m.loos

m.loos

14-08-2009 om 21:51

Maar...

kan papa nog wel komen als schatje staat te roepen? Hier zou de pret al snel verslapt zijn, hoor!

selma

selma

14-08-2009 om 23:55

Nou

daar had deze papa geen last van hoor!

selma

selma

14-08-2009 om 23:57

Nou minet

Lijkt me stug. We wonen in een hoekhuis met de badkamer op de buitenkant..........

En waarom papa niet riep, 'papa'komt zo: dat krijg je als het schatje om mama roept he...

Mijn tip

Onze kinderen zijn verslaafd aan de computer. Dat hebben we strak aan banden gelegd, 1 uur maximaal per dag. Dus als WIJ zin hebben, dan mogen ZIJ achter de computer. Enneh, ze hebben ons nog nooit geinterrumpeerd!

groetjes markymark

Starry Night

Starry Night

31-08-2009 om 23:29

Jemigdepemig

Ben ik in een konijnenhok beland?

koentje

koentje

01-09-2009 om 13:15

Markymark

dus wij kunnen het aan de vierkante oogjes van jullie kinderen zien, dat jullie.....

Manon

Manon

01-09-2009 om 15:13

Juist leuk

Als je moet wachten tot de kids op bed liggen, kun je elkaar de hele dag lekker opvrijen. Of je kiest voor 'even-snel', waarvoor je toevallig beiden dringend naar zolder of kelder moet, terwijl de kids zijn verdiept in hun spel. Overigens werkt een tv-film bij onze kinderen net zo goed als dat uurtje computeren .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.