Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Toastje

Toastje

01-02-2009 om 20:33

Heeeel bijzonder

Dat opeens in dit weekend het hier erg stil is geworden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

01-02-2009 om 21:01

Nou jaaaaaa

ik weet hoe dat komt, iedereen is zo onder de indruk dat petr@ gewoon even met mijn man heeft gezoent, daar bij ik ook even stil van whahahha
en iedereen leest hier...
dus ... Trek allemaal je herman uit de kast!!

Al een tijdje

Ernstig rustig hier.
Volgens mij is iedereen onder de indruk van Toosje d'r verhalen.
Ach, sinds gisteravond weet iedereen toch dat iedereen ook hier mee zit te lezen, ondanks dat ze beweren van niet...
Enne... Petr@ zoent de man van Polly nu echt zo geweldig? Of moet hij nu mee werken aan een vergelijkend warenonderzoek? )

Ik ben hier ook wel eens aan het loeren

en vind het soms wel lach wekkend kan me een draadje herinneren over sjoelbakken en komkommers
maar ja ik heb geen problemen met mijn uhh ons sexleven dus wat zal ik hier posten.Maar lezen hier en af en toe mee praten vind ik nou wel weer leuk!

Polly Shearman

Polly Shearman

02-02-2009 om 21:57

Dat was mijn draadje branca

komkommers ... en sjoelbakken, weet je nog waar het over ging, of moet ik je geheugen opfrissen LOL

Nou?

doe is misschien komen er weer meer mensen hier!

Polly Shearman

Polly Shearman

04-02-2009 om 15:02

Nou

ik ging naar de groenteman en ik vroeg om een komkommer, en de groentenman vroeg, gesneden? en ik zei: ik ben geen sjoelbak!

zo was hij ongeveer.
Maar knurf... geen sexleven?? je bedoelt geen relatie? maar geen sexleven? al is het minimaal en 1 keer per week met meneer douchekop heb je toch echt nog een sexleven hoor.

ps onze kat heet douchekop, laten we het daar niet mee verwarren.

Petr@

Petr@

04-02-2009 om 22:19

Pisa

Polly moet maar gewoon haar man mee nemen naar de volgende meeting dan kan iedereen hem even uitproberen ))

gr.
Petr@

Kijk

Petr@. Dat vind ik nou een strak plan van je. Ze wilt hem vast wel met ons delen. Toch Polly? Zo gul ben je toch wel. )
Weet alleen niet of Polly na zo'n avondje nog wel een afgelebberde Polleman mee terug wilt nemen...

Polly Shearman

Polly Shearman

04-02-2009 om 22:45

Kijk dames

ik kan hem jullie wel gunnen, maar of hij er zo happig op is, kan je beter aan petr@ vragen LOL

Petr@

Petr@

04-02-2009 om 23:35

Nou....

volgens mij was hij wel happig hoor ))
En zeg nou zelf, welke man weerstaat meer dan 40 leuke OO-vrouwen?!

Nou ik weet wel een man

die al die vrouwen weerstaat
The one and only ....TINUS !

Rembrand

Rembrand

05-02-2009 om 08:53

Branca!

Hoe weet je dat ? Heb je je charmes op hem losgelaten dan ? ( wink,wink ).
M.

Aha!

ik denk dat we allemaal de hint van Tinus gesnopen hebben. Hij rende eigenlijk op een drafje door de Amersfoortse tunnels en wij er maar achteraan. Misschien was hij gewoon bezig om ons af te schudden, maar vatten wij de hint niet

Merla

Merla

05-02-2009 om 13:52

Eigen schuld dan

Had hij IEDEREEN maar moeten kussen. Nu heeft hij alleen maar een selectie gemaakt. Vind je het gek dat iedereen als een gek achter hem aan holde dan, al ging het door die enge tunneltjes?
En ja, ik voelde me echt tekort gedaan Jij toch ook Branca?

Dan ben ik echt een sneu type

niet gekust en toch achter hem aangehold....how low can you go?

Merla

Merla

05-02-2009 om 14:01

Haha purk

Maar jij lóópt ook zo hard, je zult dan ook wel voorop gelopen hebben Tinus, kom ik wil ook! *proest* ik zie het helemaal voor me. Sorry :s

Nog zieliger....

ik was toen niet eens op de hoogte van het feit dat Tinus zoenen uitdeelde...die ontluisterende klap kwam pas de volgende dag, toen ik over de zoenpartijen las op OOL...

Merla

Wel toevallig dat wij ineens eten moesten gaan halen toen Tinus onze tafel af ging zoenen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.