Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Goed boek voor dochter

Hoi, ik ben keurig alle jaren open geweest over sexualiteit. Heb alleen antwoord gegeven op de gestelde vragen enzo. Nu komt mijn dochter in de puberteit en heeft aangegeven dat ze graag een boek wil met plaatjes. Ik zelf heb eens in de bibliotheek gekeken en het is me opgevallen dat er zoveel boeken zijn waarbij vooral de emoties worden besproken. Ik heb het idee dat dat niet hetgeen is waar mijn dochter naar zoekt. Ze zoekt meer het technische verhaal over veranderingen van je lichaam enzo.
Wie weet een goed boek?

groetjes Tarole

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hendrika64

Hendrika64

18-06-2009 om 16:43

Misschien oubollig......

Liefde, seks en intimiteit van nitya lacroix. Het is een boek waarin alle informatie staat die een modern paar nodig heeft om te genieten van een gelukkig sexleven in een liefhebbende relatie. Met echte plaatjes van echte mensen (wel foto's jaren 70 stijl)

Paar titels

Wat ik hele goede boeken vind:

- Het Puberboek, over alles wat te maken heeft over puberen, veranderingen in je lichaam, seksualiteit, verliefdheden, zoenen etc!

- Zin in jezelf, over masturbatie.

- Dat nare gevoel, over seksuele misbruik

- Een vrolijke drukte, over de menstruatie

Tarole

Tarole

19-06-2009 om 17:15 Topicstarter

Gevonden

Heb het boek ´Een vrolijke drukte´ al gevonden. Ik weet nog niet wat mijn dochter ervan vindt. In ieder geval bedankt voor de tips...zover.

Het opgroeiboek voor meisjes

Het opgroeiboek voor meisjes.

Alles wat jonge meisjes moeten weten over hun veranderende lichaam en gevoelens
van lynda en area madaras.

Bij bol.com is ie nog te krijgen.
Dochter(12, maar vroeg in ontwikkeling) is er erg over te spreken.
En er is ook een jongensversie

Tarole

Tarole

25-06-2009 om 22:04 Topicstarter

Thanks

Dank je Lilian1. Ik ga ook naar dit boek op zoek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.