Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

GooischeVrouw

GooischeVrouw

04-07-2011 om 14:15

Gevoelloos...

Mijn man heeft een aantal weken geleden een tijd nogal intiem contact gehad met een andere vrouw, geen sex(voor zo ver ik weet) Nu heeft hij naar eigen zeggen voor mij gekozen en laat ook echt merken dat hy er voor gaat.Alleen is mijn gevoel en vertrouwen nu ver te zoeken...Komt dat nog terug? Iemand ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ervaren vrouw

ervaren vrouw

04-07-2011 om 14:42

dat kan heel goed terugkomen, als je daar samen aan gaat werken. Hij zal moeten laten blijken echt voor jou te gaan, en als jij het hem wilt vergeven zul je ook de knop om moeten zetten, en vooruit kijken. Een slippertje is menselijk in mijn ogen, en van 'fouten' leren de meesten. Sterkte!

weetnie

weetnie

07-07-2011 om 10:55

Soms

ik vraag het mij ook af, Het is hier nu 3j geleden, en nog steeds zijn er momenten (pms?)dat ik het er moeilijk mee heb, dat ik met vragen zit errond, Hoewel hij mij echt op handen draagt, alles voor mij doet, weet ik nu dat hij ook kan liegen. Vroeger zou ik zonder een greintje twijfel mijn handen voor hem in het vuur gestoken hebben, Als er 1 man op de wereld was welke ik hierin vertrouwde, dan was hij het wel...helaas ...blijkbaar toch te goedgelovig...en het blijft nu dus moeilijk om een vertrouwen welk zo een barst kreeg terug te herstellen, Volgens mij blijft er voor altijd een litteken en momenten dat ik ermee zit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.