Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doosje

Doosje

13-10-2011 om 19:02

Gemis

Wij zijn nu een maand of 9 uit elkaar, en ik merk dat ik mannelijke aandacht/sex mis. Maar om nu naar de kroeg te gaan en te roepen: "hier ben ik" dan vind ik ook weer tever gaan. En one night stands dat vind ik nu ook weer niets, wel ervaring mee gehad in het verleden, maar dat vind ik weer te oppervlakkig. Datingsites zijn me toch weer te serieus, na een date merkte ik dat ik weer niet toe ben aan een relatie, komt allemaal nog veel te vroeg. Hoe doen anderen dat?
doosje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

13-10-2011 om 22:09

Hangt van de datingsite af.

Als het meer gaat om het flirten en de aandacht, dan kan dat natuurlijk ook, op datingsites zitten heus ook wel mannen die niet meteen een serieuze relatie willen, bijvoorbeeld omdat ze er net als jij nog niet aan toe zijn maar wel graag aandacht van het andere geslacht willen.

doosje

doosje

13-10-2011 om 22:40

Huidhonger

Dat is wel een mooie naam ervoor. Inderdaad was de sex met mijn ex ook best goed. Dus ik ben ook wel vrij verwend in dat opzicht.
Ja films, verhalen en vibo is het hier ok, maar kan toch niet op tegen echt moet ik eerlijk zeggen
Doosje

Doosje

Doosje

13-10-2011 om 22:42

Brunette

Ik heb wel een date gehad maar dat liep helaas niet zoals we beiden gewild hadden, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Flirten lukt nog wel, maar ik vind veel mannen op die sites echte griezels hoor, en om zo'n man als minnaar erbij te hebben dat trekt me niet erg aan.
Doosje

Bofkont

Bofkont

15-10-2011 om 23:35

Vast contact

Ik heb een vriendje waarmee ik van tijd tot tijd mijn (onze) huidhonger kan stillen. Geen relatie, geen diepgaande gesprekken, geen gezeur, we zien elkaar met maar één doel. En dat bevalt mij/ons best.

doosje

doosje

16-10-2011 om 18:49

Bofkont

Ik weet iet of ik dat op die manier zou kunnen, maar het is voor jou uiteraard heel fijn.
doosje

Bofkont

Bofkont

16-10-2011 om 19:23

Maar doosje

Je schrijft dat je one night stands maar niks vind, datingsites te serieus..... Dan is dit toch DE oplossing voor je? Of voel je je daar niet goed bij?

doosje

doosje

16-10-2011 om 21:07

Bofkont

Dat zou inderdaad wel de oplossing zijn, ik zou het op zich wel kunnen. Misschien een beetje bang dat het toch weer valse verwachtingen gaat geven, van welke kant dan ook.
Waar heb je de "jouwe' opgepikt?????

doosje

Bofkont

Bofkont

16-10-2011 om 21:29

Doosje

Ik heb het gewoon getroffen. We hebben geen van beide de illusie dat we een serieuze relatie zullen krijgen, en doen daar ook geen moeite voor. Maar als één van de twee een serieuze relatie met iemand anders krijgt, is ons feestje afgelopen. (Is trouwens al meerdere malen voorgekomen, maar na het verbreken van deze relaties kwamen we toch altijd weer bij elkaar terecht)

Waar ik hem heb opgepikt? Ik kende hem via mijn werk, de 'vonk' sloeg pas over toen hij al uit dienst was.

Hombre

Hombre

18-10-2011 om 11:49

Huidhonger

Ben ik de enige die dat woord niet meer zien kan? De eerste keer dat ik het las vond ik het wel toepasselijk, maar ik krijg er nu kannibaalachtige associaties bij.

Huidhonger, ophoesten, bweeh...

ego sum

ego sum

18-10-2011 om 14:13

Niet de enige

Nee, Hombre, je bent zeker niet de enige!
En wat zou er nou mis zijn met: ´behoefte aan seks´, of woorden van die strekking?

Bofkont

Bofkont

21-10-2011 om 06:58

Huidhonger

Ook ik vind het juist een mooie en juiste omschrijving, hoewel het voor mij weinig met intimiteit en knuffelen heeft te maken. Gewoon: Zin in seks.

Sancy

Sancy

21-10-2011 om 11:03

Nou gale (ot)

ons aller Cobi mag dan al vele unieke termen gelanceerd hebben, 'afterglow' is toch echt niet door haar bedacht.

Lyndia

Lyndia

21-10-2011 om 17:00

@hermien

Tja, naaien was logischer geweest.

warmbloedig

warmbloedig

24-10-2011 om 19:09

Seksbehoefte, huidhonger, gemis

Wat maakt het uit hoe het heet? We zijn gezonde vrouwen, en ik merk vooral bij vrouwen die nog een redelijk levendig seksleven hebben dat ze niet kunnen begrijpen dat een vrouw die alleen is, dat contact heel erg kunnen missen.

Na een aantal jaar droogstaan heb ik me een enkele keer laten verleiden tot een one night stand. Niet met iemand in een café of zo, maar ik kende wat single mannen en die hadden dezelfde behoefte.

Het was goed, ja, en ik heb er geen spijt van, nee. Van tevoren hebben heel goede afspraken gemaakt: geen geclaim, geen verwachtingen die we niet waar kunnen maken, etcetera. Een echte relatie zat er niet in omdat we ons niet wilden binden, omdat we erg uit elkaar woonden of omdat we wisten dat we het weliswaar leuk met elkaar konden vinden, maar in real life elkaar waarschijnlijk al na 1 dag verschrikkelijk dwars gingen zitten

In de jaren dat ik gescheiden ben, is dat een paar keer gebeurd. Hoogstens 2x per jaar. Veel te weinig, maar beter dan niets, en het gaf me weer even het gevoel dat ik een vrouw was en dat alles nog naar behoren werkte en reageerde, en vooral, dat ik nog een man kon opwinden!

Ik heb mooie momenten meegemaakt. Helaas heb ik geen contact meer met ze, omdat ze zijn verhuisd of dichterbij huis een relatie hebben gekregen. Eén man is verdwenen, en één man is kort daarna plotseling overleden.

Ik heb het wel eens geprobeerd bij adult dating sites, maar hoewel ik behoorlijk openminded ben, voelde dat niet goed. Het zijn ook wel een bepaald soort mannen die daar zitten en die behoorlijk expliciete eisen stellen.

Ik kan er niet met mijn vriendinnen over praten, want het blijft toch een taboe-onderwerp, waarbij men al snel roept dat je best zonder seks kan, en dat je dan vast wel een slecht zelfbeeld hebt, of dat het hoerig is om seks te doen zonder relatie. Jammer is dat, want ik kan helaas uit eigen ervaring vertellen hoe akelig het is om geen seks te hebben, en niet te weten of je ooit nog seks zal hebben. Ik ben geen dertiger meer, ik word er niet mooier op, dus zo vanzelfsprekend is het niet.

En een gigolo, dat gaat me net te ver

doosje

doosje

27-10-2011 om 10:01

Ookalleen

Ik bn het helemaal met je eens, het is inderdaad veel meer dan sex alleen
doosje

Doosje

Doosje

27-10-2011 om 10:13

Warmbloedig

Een gogolo lijkt me juist wel wat, ik zou het wel eng vinden maar ook leuk, ze schijnen er een feestje van te maken. Maar goed ver van mijn bed wan ik kan het niet betalen. En om nu bv voor mijn verjaardag geld te vragen voor een gocolo gaat zelfs mijn familie wel wat te ver hahahaha.
Ik heb wel een contact gehad via een datingsite en het was heel goed om mij even weer vrouw te voelen, maar hij werd heel erg gek van mij en ik vond hem luk maar meer ook niet.
Ik praat er ook niet zoveel met viendinnen over, maar degenene die ik ken hebben wat minder vooroordelen. Ik zal het best overleven zonder sex maar ik vind het ook heel erg fijn, ik geniet ervan en durf er ook van te genieten, mijn lichaam reageert wel. Eigenlijk wil ik het gewoon niet missen, het is lekker en gezond. Maar naast te de sex gaat het ook om het strelen en de aandacht gewoon even iemand die er voor je is die je knuffelt en streelt en sex.
Doosje

Doosje 398

Doosje 398

28-10-2011 om 18:43

Gale

Zo beter Bovendien ben ik het doosje dat ook dit draadje startte
Gigolo moet het uiteraard zijn, probeer zoveel mogelijk blind te typen en dan krijg je nog weleens een typvauwetje .
Doosje 398

FWB

FWB

04-11-2011 om 12:49

Friends with benefits

Het is een poosje 'in' geweest om vriendjes voor alle verschillende dingen te hebben: om mee naar de bios te gaan, om mee uit eten te gaan en eentje voor de sex.

A Friend with benefits is een bekende, een vriend die zonder verdere verwachtingen of verplichtingen of verandering in de vriendschap, ook sex met je heeft. Wishful thinking? Ja, ik denk het ook.. maar het blijft voor mij een errug aantrekkelijke optie!

Belangrijk bij beide is dat je geen verwachtingen hebt ten opzichte van elkaar, en alles lekker open laat. Ik heb een poos dates gehad via internet, waarbij ik dat duidelijk voorop stelde. Met hele verschillende dates als gevolg, en een enkele (eentje) eindigde in mijn bed. Maar ik had wel knuffels, aandacht, flirten, aanraken, soms zoenen, mijn -al dan niet huid- honger werd redelijk gestild..

Doosje 398

Doosje 398

07-11-2011 om 19:10

Fwb

Zo eentje zou ik wel willen eventueel maar waar haal ik die nu weer vandaan, de mannen die ik ken zijn getrouwd.
Datingsites ligt me voor dit moment niet zo.
doosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.