Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-07-2024 om 00:38
Hoi,
Mijn situatie: 13 jaar lang samen, 2 jaar gelukkig getrouwd, 2 lieve dochters, alles goed!
Zou je zeggen, maar ondanks alle liefde die mijn vrouw en ik naar elkaar hebben (veel knuffelen, interesse, klein kusje als de ander slaapt, etc..)
is er eigenlijk geen seks meer.
Ik weet niet hoe het komt, want ik vind mijn vrouw nog steeds de meeste aantrekkelijke vrouw van de wereld en seks met haar is heerlijk! Maar sinds de geboorte van de kinderen vind mijn vrouw seks niks meer. We doen het dus eigenlijk nooit meer, hooguit 1 keer per jaar. En dan mag ik letterlijk van haar: een keer er snel overheen!
Ik weet niet hoe dat komt. Nogmaals als ik haar naakt zie, wordt ik al opgewonden! Misschien ligt het ook ergens aan mij, al ben ik lichamelijk vrijwel hetzelfde gebleven (niet dik geworden ofzo). Maar ik vraag mij af of meer vrouwen ditzelfde gevoel hebben? Dat ik het kan begrijpen en vooral, dat het niet aan mij ligt? De liefde is er volop tussen ons, veel knuffels, kusjes, etc. Alleen de seks, die mis ik (waarschijnlijk alleen ik)..
01-08-2024 om 18:06
Hè ja laten we weer terug gaan naar dat het fijn voor Ts en vrouw is dat ze een goed gesprek hebben gehad. Ik hoop dat je vrouw mag helen van haar trauma's en jullie in de toekomst weer geweldige seks zullen hebben.
01-08-2024 om 22:19
Eriveen, heb je gezien dat er een heel artikel op Ouders Online staat over de gevolgen die een traumatische bevalling kan hebben? Misschien goed om aan je vrouw te laten lezen.
01-08-2024 om 23:26
Wat fijn dat het je vrouw eindelijk gelukt is uit te spreken wat haar dwars zit. Dat is het begin van genezing, en dat gun ik haar (en jou) zo enorm.
Voor het gemak geef ik de link naar het artikel waar Engeltje je op wijst:
https://www.ouders.nl/baby/gezondheid/geboortetrauma-herkennen-en-klachten-helen
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.