Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

NuPietje

NuPietje

30-01-2011 om 00:06

Geen partner, wel zin in sex

Hoi,

Ik ben vorig jaar gescheiden en heb geen partner. Hoeft ook (nog) niet, eerst mijn leven weer goed op de rails hebben. Waar ik tegenaan loop, is dat ik best vaak weer zin in sex heb, maar gaat dat gaat moelijk zonder partner. Ik bedoel dus ook zin in sex met een partner en niet in m'n eentje . Herkennen anderen dit en hoe ga je ermee om? Een echte oplossing is er natuurlijk niet, want ik ben niet van de one nigth stand en zou ook zo niet weten waar een lekkere kerel vandaan te halen.

Groetjes NuPietje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mzn

mzn

30-01-2011 om 10:27

Gigolo een optie?

geen relatie of verplichtingen, wel sex. Je moet er alleen voor betalen, maar dan kan je ook eisen stellen aan jou bevrediging

Vic

Vic

30-01-2011 om 12:23

Niet

Ik ben drie jaar zonder relatie en seks geweest. Het lost zichzelf op, want na een jaar of twee verdwijnt ook de behoefte grotendeels. Een ONS trekt me niet, dan is de eerste keer (die nooit geweldig is) ook gelijk de laatste

Vic

Vic

30-01-2011 om 13:06

Tja

Ik hoor het toch wel vaker, dat het zo werkt. Ook binnen een relatie trouwens, hoe vaker je het doet des te meer zin krijg je.
Maar anders is het misschien een idee om via een datingsite een vriend alleen voor de seks te zoeken. Daar schijnt best animo voor te zijn. Of in je eigen vriendenkring eens informeren of er iemand met dezelfde behoefte is.

Fiorucci

Fiorucci

30-01-2011 om 15:41

Vic

Ja, dat kan zo zijn, maar dat wil niet zeggen dat de zin afneemt als je het minder vaak doet. dat is beslist niet bij iedereen het geval.

Marieke

Marieke

30-01-2011 om 16:28

Goede tip van vic

Ik zie om mij heen dat de pasgescheiden mensen vaak de eerste jaren geen enkele behoefte hebben aan een nieuwe relatie, maar wel aan seks. Een aantal geluksvogels heeft dit weten op te lossen door een gelijkgestemde te vinden. Daarmee hebben zij een sexuele relatie, maar verder leidt ieder een eigen leven. Geen ONS, maar gewoon gedeeld plezier en enige kameraadschap zonder verdere verplichtingen. Maar ja, waar vind je zo iemand? Op een datingsite, onder andere pasgescheiden vrienden? Of wellicht biedt een eeuwige vrijgezel met bindingsangst uitkomst

NuPietje

NuPietje

31-01-2011 om 09:54

Reactie

Hallo,

ik ben niet de enige, dat blijkt wel . Een relatie zie ik momenteel niet zitten. Een partner alleen voor de sex zou kunnen inderdaad. Maar waar haal je die vandaan? Ik heb geen gescheiden mannen in mijn kennissenkring. Een gigolo lijkt me echt niets. Ik zal er nog eens over nadenken. Meer tips zijn welkom! Of een leuke man

over leven

over leven

31-01-2011 om 22:24

Hier ook herkenbaar

en ik ben nog niet eens gescheiden. Ben wel aan het scheiden en heb al een tijd geen bevredigende sex meer gehad. En het houdt me wel bezig hoe dat nu straks moet. Heb namelijk geen zin om gelijk in een nieuwe relatie te duiken. Maar moet dat al die tijd dan ook zonder sex? Van ONS hoor ik alleen maar dat het tegenvalt, en ik denk dat ik daar niet echt het type voor ben.

starbuck

starbuck

03-02-2011 om 13:11

Wel

Ja het kan wel,
ik had hetzelfde, echt niet klaar voor een relatie, maar wel behoefte aan aanraking en seks..
toevallig iemand tegen het lijf gelopen die precies in dezelfde fase zat en die behoefte ook had.
Het is wel lastig omdat als je langer met elkaar er ook gevoelens mee gaan spelen, maar ook heel fijn als het klikt om regelmatig af te spreken en verder je vrijheid te behouden.
Nu zeven maanden later, heb ik minder angst voor een vaste relatie, maar hunker er ook niet te erg naar omdat een aantal behoeften bevredigd worden. Ook gezelligheid en knuffelen.

Er zijn vast mannen die in hetzelfde schuitje zitten en in zijn voor een soort verhouding, en die tegelijk respectvol en aardig zijn. Seks wordt toch pas echt leuk als je elkaar beter kent, one night stands lijken me niks.

Nuffniet

Nuffniet

03-02-2011 om 13:22

Raar

Hoi,
Ik heb dit topic doorgelezen en het valt mij op dat er een paar keer gezegd word dat een ONS niks is of tegen valt of zo. Dat ligt er nog maar net aan vind ik! Ik heb heel fijne ONS gehad. Misschien vergelijken jullie een ONS wel te veel met een verliefdheid?
Nuffniet

over leven

over leven

03-02-2011 om 23:46

Heel handige tip

Ha ha, goede tip. Alleen met een goede zoener de volgende stap zetten. Een neus voor mannen waarmee je goede sex kan hebben heb ik nog niet ontwikkeld. Misschien komt dat met wat meer ervaring.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.