Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

De Verbeelding

De Verbeelding

28-08-2010 om 13:57

Forum zoekt leden.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
De Verbeelding

De Verbeelding

13-09-2010 om 09:37

Deze week...

Een greepje uit de actieve topics van deze week:

9-11
Waar was jij toen je het hoorde?

Vrouwen verwennen minnaar meer dan eigen partner...
Is dat terecht, zou je partner niet ook je minnaar moeten zijn?

Internet vs real life...
Je 'echte' omgeving afgezet tegen internet...

Dominantie
Vastbinden roept niet bij iedereen dominante gevoelens op, maar wat dan wel?

www.de-verbeelding.heavenforum.com

Polly Shearman

Polly Shearman

14-09-2010 om 09:53

Ja sorry hoor,

Maar nou weten we het wel!
Iedereen die het wil weet inmiddels die verbeelding wel te vinden...
dus die weekoverzichten hoeven geloof ik niet..
wij hebben lekker onze eigen site, met foto's van minet en 4 naakte mannen.. whahahah

De Verbeelding

De Verbeelding

14-09-2010 om 11:25

Polly

Als het van jou niet hoeft, dan lees je het toch gewoon niet? Maar ik geloof echter niet dat het aan jou is om te bepalen wat ik wel en niet mag posten...
Mocht het zo zijn dat het niet langer op prijs gesteld wordt, dan neem ik aan dat het forumbeheer mij daarvan wel op de hoogte zal stellen...

En tot die tijd blijf ik hier gewoon een indruk geven van hoe het er op het forum aan toe gaat en wat er speelt...

Toosje

Toosje

14-09-2010 om 21:42

Rondgekeken

Ik heb even de link naar De Verbeelding geknipt en geplakt in mijn browser, want ook ik werd nieuwsgierig. De blote billen in string hinderden mij niet, de flitsende beelden van reclame wel! Ik had geen zin om me eerst te registreren als ik alleen maar even wil rondkijken of het iets voor me is. Jammer dat dat niet mogelijk is.

Blijf ik toch maar lekker hier op Ouders Online!

Groetjes,
Toosje

De Verbeelding

De Verbeelding

15-09-2010 om 07:31

Toosje en beemer

Toosje: op het moment dat je ingelogd bent, is die reclame gelukkig verdwenen, ik zou het graag helemaal zonder zien, maar dat is helaas niet mogelijk...
En je kunt natuurlijk altijd jezelf registreren, rondkijken en dan besluiten dat het niets voor je is... Dan schrijf ik je gewoon weer uit, geen probleem...

Beemer: zij...

De Verbeelding

De Verbeelding

15-09-2010 om 09:12

Shannara

Ik heb toestemming van het forumbeheer om dit topic te starten (maar het is geen betaald bericht), in eerste instantie had ik het in Vraag en Aanbod gezet, maar dat vond het forumbeheer geen goede plek en wezen ze deze plek aan als geschikt. Ik neem aan dat als het forumbeheer vindt dat het welletjes geweest is, zij mij dat wel zullen vertellen?
En tot die tijd kan eenieder die het nu onderhand wel weet dit topic toch gewoon overslaan? Commentaar is overbodig en lijkt me ook averechts werken: zo blijft het topic ook levend

Concurrentforum vind ik overigens ook wat te hoog gegrepen overigens... Op de Verbeelding kunnen dingen die hier niet kunnen, hier kunnen dingen die daar niet kunnen... Het is een heel ander soort forum, hele andere onderwerpen, veeeeel kleiner, met meer mogelijkheden op het ene vlak en minder op het andere vlak... Ik vind het zelfs niet eens vergelijkbaar...
McDonalds heeft niets te vrezen van de Burger King imho, OO niet van het bestaan van mijn forum, ik niet van het bestaan van OO...

Tirza G.

Tirza G.

16-09-2010 om 21:25

O daar zijn jullie!

Ik wéét dat er stille meelezers zijn, dat is rond een meeting altijd weer een helder momentje. Maar ik weet nooit precies wáár jullie zijn. Maar nu weet ik het. Je start een vaag topic in de seksrubriek en hop, daar zijn ze.

Wat leuk. Welkom. Probeer het ook eens in een andere rubriek zou ik zo zeggen.

Tirza

De Verbeelding

De Verbeelding

20-09-2010 om 10:55

Deze week...

Weer een greepje uit de actieve topics...

'Ongezonden betalen meer'
Over verhoging van accijnzen en gezondheidszorg... Wat is gezond eigenlijk?

'100 dagen zonder regering'
Dat gaat best goed eigenlijk...

'Echtscheiding'
Volgens een onderzoek wordt intimiteit het meest gemist na de scheiding... Verbazing alom...

'Matras voor een beter sexleven'
Zou het wat zijn, zo'n matras met fratsen? Zou het lekker slapen??

Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

20-09-2010 om 18:15

Verbeelding

Beste verbeelding,

Het is genoeg geweest zo. jullie mochten jullie forum een keer aanprijzen maar dat wil niet zeggen dat het elke week weer opnieuw moet/mag.

Ik verwijder deze hele draad dan ook woensdag en ik vertrouw erop dat jullie geen sluikreclame gaan maken, dat verwijderen we meteen namelijk.

De Verbeelding

De Verbeelding

20-09-2010 om 19:11

Redactie

Daar kunnen wij ons in vinden.

Ontzettend bedankt voor het bieden van deze mogelijkheid! Het heeft ons geen windeieren gelegd!

Warme groet
De Verbeelding

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.