Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Truus

Truus

12-10-2011 om 17:18

Fantasieën en flirten

Ik kom wel eens mannen tegen waar ik niets mee wil maar die toch een enorme (seksuele) aantrekkingskracht op me hebben. Dan moet ik erg mijn best doen om me op het (bijvoorbeeld werk) onderwerp te blijven concentreren en niet af te dwalen in mijn fantasieën. Helemaal beschamend wordt het als ik het idee heb dat het wederzijds is en de man terug gaat flirten. Voor de goede orde, ik heb thuis een erg lieve man en geen behoefte aan een ander. Is dat soort flirt/fantasiegedrag nu erg onvrouwelijk of zijn er meer vrouwen die dat wel eens hebben? Is het verwerpelijk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

12-10-2011 om 21:44

Onvrouwelijk en verwerpelijk

Hm. Eerder menselijk en vermakelijk, lijkt me. Mits met mate. Ik neem daarbij wel aan dat je met dat flirten niet zo te werk gaat:


http://www.youtube.com/watch?v=cAfPCHOOgZI

+ Brunette +

+ Brunette +

12-10-2011 om 23:00

Een oud gezegde luidt:

Honger mag je opdoen buiten de deur, als je maar thuis eet.

Ik denk dat het te maken heeft met het testen van je "marktwaarde" of met bevestigen dat je aantrekkelijk bent. En natuurlijk loopt er veel natuurschoon rond op deze aardbol, waarom mag je daar niet op een onschuldige manier van genieten? Over onschuldig gesproken: zou je het erg vinden als je man/vriend hetzelfde zou doen? Zo ja, dan heb je een gewetensconflict of je meet met twee maten.

dc

dc

12-10-2011 om 23:51

Waarom niet?

Ik heb het zelf niet met echte mannen, maar ik zie niet in waarom het verwerpelijk zou zijn hoor. Fantasieen zijn gezond voor een goed seksleven, dus daar heeft je partner toch ook wat aan? Zolang je in praktijk maar niet verder gaat dan wat je hebt afgesproken met je partner.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.