Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sannie89

Sannie89

28-03-2009 om 14:13

Fantaseren over iemand anders

Ik heb sinds een paar maanden een relatie met een super lieve meid, alleen fantaseer ik tijdens het sexen met haar over haar jongere zusje. Ik weet dat haar zusje mij ook erg leuk vind, niet op dat gebied hoor (denk ik). Wat moet ik doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

28-03-2009 om 16:03

Die fantasieën voor je houden?

Dat lijkt me de meest probleemloze oplossing.
Verder zou je jezelf kunnen afvragen of deze relatie wel is wat je wilt. Als je na zo'n korte tijd al afdwaald...

Jade

Jade

28-03-2009 om 20:19

Sannie,

dat je tijdens het sexen fantaseert over iemand anders zegt in principe niet zoveel. Zolang je van je vriendin houdt zou dat geen problemen op moeten leveren.

Maar als je meer voor haar jongere zusje gaat voelen en het idee hebt dat je niet meer met je vriendin verder wilt wees dan zo sportief om je relatie onder de loep te nemen en erover te praten.

Zo niet......niks aan de hand, er zijn wel meer mensen, die fantaseren tijdens het sexen over iemand anders......

Prulletje

Prulletje

28-03-2009 om 22:25

Jade

Jawel (ik ook, bloos!), maar toch niet al in de eerste maanden van een relatie?

Prulletje

Jade

Jade

29-03-2009 om 10:37

Prulletje,

"...maar toch niet al in de eerste maanden van een relatie?"

Ik weet het niet

Prulletje

Prulletje

29-03-2009 om 21:57

Juist...

Weer wat geleerd

Prulletje

Sannie89

Sannie89

03-04-2009 om 14:48

Fantaseren

Ik fantaseerde over het jongere zusje van mijn vriendin. Die relatie is nu over. En het zusje zoekt nu nog meer kontakt!. Dus misschien kan ik die fantasie werkelijkheid maken. Maar een realtie wacht ik even mee. Ik hou jullie op de hoogte

Sannie89

Sannie89

04-04-2009 om 21:13

Klopt

klopt. Ik ben erg aan het vluchten geweest. Ik doe qua relaties even rustig aan. Dank je wel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.