Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

attigirb

attigirb

22-01-2012 om 09:38

Even een rare vraag

Even een rare vraag, mijn man heeft de laatste tijd de gewoonte om behoeftes te krijgen terwijl onze zoon bij ons op de kamer ligt. Nu is dat voor mij een punt om het dus niet te doen omdat ik bang ben dat hij wakker word, en gewoon het idee dat hij er bij ligt. Niet bij ons in bed maar hij is wel aanwezig op de slaapkamer. Nu ben ik waarschijnlijk volgens hem de enige vrouw wat daar moeilijk over doet en heeft zich boos om gedraaid en noemde me een koude vis. Nu loopt het op sexueel gebied niet zo heel erg lekker op dat gebied bij ons. Maar dat is omdat mijn man s'morgens, s'middags en s'avonds altijd zin heeft. Op de onmogelijkste momenten. Kom je thuis uit het werk kan hij bijwijze van al klaar zitten op de bank. Ga je lekker slapen komt hij tegen je aan liggen omdat hij zin heeft, ja dat zijn voor mij momenten dat ik dus geen zin meer heb of geen zin er gewwon in heb. Ik heb hem ook al gezegd jij wilt dat onze zoon bij ons op de slaapkamer ligt doe hem dan op zijn eigen kamer leggen maar dan is hij bnag dat de ene zoon de andere vroeg wakker maakt. Maar daar wordt ik dus nu wel de duppe van. Ik kan het gewoon niet met een kind op de slaapkamer of hij nu slaapt of niet. Of ben ik nu de artelijke.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tigerfeet

Tigerfeet

22-01-2012 om 13:52

Mmmmmmm

Ik vind dat het twee losse problemen zijn, jullie hebben geen goed sexleven is het ene probleem, en het andere is sex terwijl jullie zoon op jullie kamer slaapt. Het laatste zou ik ook niet kunnen. Misschien zou je voor het eerste een oplossing moeten zoeken, het is een klassiek verhaal man heeft wel zin vrouw is te moe. Ik denk dat als je dit kunt oplossen dat het andere probleem al niet meer speelt. Geef aan hem aan wanneer ej wel zin hebt, misschien gewoon lekker 's avonds op de bank, en soms moet je je er weer even toezetten of eigenlijk weer ruimte voor maken in je leven. Zoals het nu gaat lost het zeker niets op.
Tigerfeet

Isabella Caramella

Isabella Caramella

22-01-2012 om 15:43

Ontspannen

Natuurlijk kan jij zo niet ontspannen, als je zoon bij je op de kamer ligt. Dat zou ik sowieso proberen aan te pakken.
Verder lijkt een goed gesprek nodig omdat je man niet zoveel begrip heeft voor jou. Jij bent geen koele kikker, maar kan pas van sex genieten als je je rustig voelt, dus niet net als je de sleutel in het slot steekt of als je net wakker bent. Het is voor jou prettiger de tijd ervoor te nemen.

Snuggle's

Snuggle's

22-01-2012 om 19:45

Inderdaad los zien

Ik denk inderdaad dat je het los moet zien. Het probleem van geen sex willen met een kind op de slaapkamer (wat ik heel goed snap), is natuurlijk zo opgelost door ergens anders sex te hebben.
Maar dan nog heb je niet altijd zo maar zin neem ik aan. Neem jij wel eens het initiatief om te beginnen met vrijen? Misschien is het een idee om af te spreken dat jij dat een poosje doet en hij niet. Dat haalt de druk e wat af.

dc

dc

23-01-2012 om 21:47

Ieks

nee, ik kan geen seks hebben met een kind op de kamer.

Verder, zou ik helemaal gek worden van de sekslust van je man. Veelteveel voor mij. 1 keer per dag vind ik al heel wat eerlijk gezegd.

Ik zou wel kijken naar wat je wel wilt, en kijken of je dat kunt inplannen. Spontane seks met kleine kinderen is vaak wat lastig

Vic

Vic

23-01-2012 om 22:57

Gale

Hij blijft leuk he?

dc

dc

25-01-2012 om 10:22

Oh nee

niet weer!
Volgens mij ga ik deze rubriek vermijden ofzo voor ik de social services op mijn dak krijg. Zucht.

+ Brunette +

+ Brunette +

25-01-2012 om 12:56

Ik snap de grap niet. Hoe bedoel je? Ik neem aan dat de kinderbescherming geen problemen heeft met het feit dat je liever niet aan seks doet in bijzijn van je kroost.

krin

krin

25-01-2012 om 13:04

Brunette

Lees deze zin nog eens met een foute bril: Spontane seks met kleine kinderen is vaak wat lastig

En dc: Te laat. Ik heb al gebeld.

Tigerfeet

Tigerfeet

25-01-2012 om 15:09

Snapte het ook niet

Ik las ook hoe dc het bedoelde, maar niet hoe het er werkelijk staat en ja dta is wel heel fout
tigerfeet

krin

krin

26-01-2012 om 09:18

Dat siert je

Ik krijg mijn foute bril nu niet meer af. En dat helpt niet als Tirza in HTK op zoek gaat naar kleine zachte balletjes.

+ Brunette +

+ Brunette +

26-01-2012 om 11:42

O.t.

A dirty mind is a joy forever.

rode krullenbol

rode krullenbol

26-01-2012 om 14:35

Ja, dat zeggen ze nou wel, maar ...

Krin wakkert met die ene opmerking van haar wel de castratie-angst, c.q. penisnijd aan! Ik ben benieuwd naar wat onze Sigmund daarvan zou hebben gevonden ...

Rode krullenbol

Ik denk dat Siggi zou zeggen dat het laatste het eerste veroorzaakt.......

krin

krin

26-01-2012 om 19:05

Tja

die castratie-angst cq penisnijd van Herr Sigmund heeft me altijd een zuiver gevalletje projectie geleken. Wat je zegt ben je zelf.

buzz

buzz

01-02-2012 om 15:19

Kan je niet

kan je niet het initiatief zelf af en toe nemen, en het savonds een keer extra gezellig maken op de bank of zo. Of op een moment dat het wel uitkomt en dat je zin hebt.
Geen zin??, ff overheen stappen af en toe en de momenten zoeken, de zin komt vanzelf wel, als je bezig bent.
Als je zelf de toenadering zoekt op momenten dat het jou uitkomt, is het voor een man ook gemakkelijker om afgewezen te worden op een moment dat het je niet uitkomt.
Ik kan het ook niet hoor met een kind in de slaapkamer. Vind ik helemaal niets. Ik kan het ook niet als ze beneden spelen om dat ff naar boven te glippen, hooguit als ze samen in bad zitten, dan roepen ze als er wat is en komen ze niet.
Of je man laten kiezen zoon af en toe bij broer op de kamer zodat jullie wat privee tijd hebben, en dan maar vroeg wakker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.