Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

CloseFriend

CloseFriend

15-12-2008 om 20:18

Een vreemde droom die mij achtervolgt

Ik heb een heel goede vriendin die ik minstens 2x per week zie. We drinken koffie bij haar en we kletsen makkelijk 3 uren aan één stuk door. Ze heeft een man en 2 tienerjongens. Ontzettend lieve vrouw die, als je het mij vraagt, mij het liefst voor haar alleen heeft. Dan bedoel ik op vriendschappeijk gebied. We schelen 10 jaar en dat is geen enkel probleem.
Maar nu... ik droomde een paar nachten terug dat ik gekust werd door een (jonge)vrouw. Het gekke is dat dat me eigenlijk redelijk opwond, en sindsdien 'achtervolgt' die droom mij. Ik ben er desondanks toch zeker van dat ik hetero ben, want als ik mezelf de vraag stel: als je je mooi maakt, doe je dat om de aandacht van een man te trekken of die van een vrouw? dan is dat voor een man. Ik weet niet goed wat ik hiermee moet maar ik zou het zo graag willen vertellen aan mijn vriendin! Gewoon om haar reactie te zien of misschien herkenning. Ik ben alleen bang dat zij hier iets achter zoekt, dat ze vanaf dan alert gaat zijn en bij elke zoen of korte aanraking iets gaat denken! Het zou wel een teken zijn van echte vriendschap, waarbij je je allerstomste gedachten, dromen en fantasieën met elkaar kunt bespreken, 'sans jugement'. En als ik me dan bedenk dat ze me soms zo 'bekijkt', zou ik eigenlijk helemaal niet bang moeten zijn om dit aan haar te vertellen, maar toch, ik twijfel. Vooral omdat ik haar man ook goed ken heb ik niet zo'n zin dat hij hier iets over te weten komt.

Dames: Droomt er iemand wel eens van zoenen/seks met een vrouw? En hoe 'verwerk' je het? (klinkt bijna als een traumatische ervaring maar zo bedoel ik het niet)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvon Meijer

Yvon Meijer

15-12-2008 om 21:27

Vraagjes

Wat bedoel je dat die droom je achtervolgt? Is het een terugkerende droom (droom je dezelfde droom vaker) of blijf je de hele tijd aan die éne droom denken overdag? Waarom wil je het die vriendin vertellen? Heb je een partner- zo ja, wil je je partner over de droom vertellen? Waarom wel/niet. En natuurlijk kan je eens een sexueel getinte droom (of verder nog) hebben maar ik heb nooit de behoefte gehad die dromen met mijn vrienden te delen. Tenslotte; dromen zijn zelden letterlijk, dat je deze droom hebt wil helemaal niet zeggen dat je eigenlijk op vrouwen valt. Groetjes.

CloseFriend

CloseFriend

15-12-2008 om 22:44

Antwoorden

Die droom blijft gewoon de hele dag in m'n hoofd zitten. Ik droom zelden of nooit over seks, vooral niet met vrouwen. De reden waarom ik het niet aan mijn partner vertel is dat ik eigenlijk bang ben om dezelfde reden als voor mijn vriendin; het verkeerd begrijpen. En dan is een partner nog iemand die je elke dag ziet en met wie je intiem bent. Je kunt je misschien wel indenken hoe hij het zou opvatten als ik toevallig veel over een bepaalde vrouw praat. Hoewel veel mannen het idee wel opwindend vinden waag ik het niet hem te vertellen.
Waarom ik het überhaupt aan iemand wil vertellen? Tja.. soms wil je gewoon iets aan iemand kwijt. Misschien moet ik dit soort dingen maar voor mezelf houden.

Polly Shearman

Polly Shearman

16-12-2008 om 11:01

Het betekent niks

Hou dat in gedachte ! Het betekend NIKS die droom, het is wat jij er van maakt.
Als jij denkt: goh wat ik nu toch weer gedroomt heb, ha ha. kan je er gewoon over praten niks aan de hand.

maar jij blijft er maar over nadenken, vraagt je af wat het betekend, gaat twijfelen over je seksuele voorkeur, en je bent er gewoon veel mee bezig. Tja dan word het vanzelf een beladen onderwerp om over te praten.

Echt geloof me maar, ik heb nog veel vreemdere dromen, en met mij vele. Het betekend allemaal niks, laat het los! ALs je van elke droom zo;n punt maakt heb je geen leven meer. Laat het los!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.