Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Chanelleke

Chanelleke

04-12-2011 om 16:09

Dsk en het kamermeisje

In het kader van het doorbreken van de stilte in deze rubriek heb ik nog wel een topic.
De escapades van Dominique Strauss-Kahn zijn inmiddels in boekvorm gegoten. Ook zijn activiteiten met het kamermeisje in dat New Yorkse hotel staan er in. Ik las een citaat in de pers en ik blijf me daarover verbazen.
"Nafissatou Diallo draait zich om. Ze kijkt hem recht in de ogen. Daarna wendt ze haar blik nadrukkelijk naar zijn geslacht. Het vlees is zwak. Dominique Strauss-Kahn heeft een uitnodiging gezien. De situatie stemt hem vrolijk. Zelden heeft hij in zijn leven de kans op een moment van plezier laten passeren. Hij biedt geen weerstand aan de verleiding van een fellatie. De daad is snel, overhaast zal de procureur in zijn rapport schríjven."
Is het werkelijk denkbaar dat je vrijwillig een wildvreemde vent gaat pijpen uit lust? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Wat denken jullie?
Chanelleke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

04-12-2011 om 19:49

Ik zeg

Ja, maar als de lust dan zo groot is blijft het niet alleen bij pijpen! Hahahha

Tigerfeet

Tigerfeet

04-12-2011 om 20:17

Ik weet het niet

Niet zo iemand aankijken en dan hup los gaan, dat zou ik niet willen en niet kunnen
tigerfeet

dc

dc

04-12-2011 om 21:41

Speelt meer

Als ik arm ben, en de man in kwestie erg rijk en ik een beloning verwacht, tja, dan zou ik het me kunnen voorstellen ja.

Ze wist dat hij erg rijk was.

dc

dc

04-12-2011 om 21:45

En on topic

uit lust, mwa, ik zou het niet zo snel doen. Maar ik zeg nooit nooit, want ik kan erg impulsief zijn.

Fiorucci

Fiorucci

05-12-2011 om 09:21

Wat ik denk...

Is dat je zulke boeken met een korrel zout moet nemen.

Brabander

Brabander

05-12-2011 om 09:37

Wat ik denk2

mijn speculaas: waarschijnlijk had DSK een reputatie onder het personeel en was genoegzaam bekend dat hij er wel pap van lustte, en dat hij gul was met fooien/cq betalen.
Een andere optie is, dat hij erin geluisd is, waarbij gebruik gemaakt is van zijn sexverslaving.

krin

krin

05-12-2011 om 10:01

Wat ik denk

Die vrouw heeft zich laten intimideren door een arrogante, vieze oude lekkerbek die zijn lul achterna loopt en denkt dat iedereen volautomatisch voor hem door de knieën gaat. Letterlijk.
Ik blijf het misselijk vinden dat die zaak is afgeketst op de dubieuze achtergrond van die vrouw. Ik snap dat haar woord door eerdere loopjes met de waarheid niet volledig meer te vertrouwen is, maar dat geldt voor DSK ook; zijn eerdere loopjes met de (w)eerbaarheid van vrouwen maakt hem eerder meer dan minder verdacht.
En om de vraag te beantwoorden: nee, ik doe er meestal iets langer over voordat ik een man een pijpbeurt gun.

ego sum

ego sum

05-12-2011 om 10:29

Ach ...

Ik vind het een typisch gevalletje: hoe groter de leugen, hoe beter hij wordt geloofd.

Zo hebben Dominique Strauss-Kahn en de schrijver van dit boek waarschijnlijk gedacht. En geef ze eens ongelijk!

Dat is me wel eens overkomen
Maar die was wel een stuk leuker dan dsk

Hombre

Hombre

06-12-2011 om 17:05

Macht & geld

De kans is groot dat jullie het allemaal ten stelligste ontkennen, maar er is ooit eens een experiment gedaan met vrouwen die naar filmpjes met mannen moesten kijken en hun aantrekkelijkheid een cijfer geven. Het bleek dat de auto die de man had een nogal grote invloed had op zijn 'score'. Hoe duurder de auto, hoe hoger de (Zelfde) man scoorde. De dames ontkenden desgevraagd dat ze zich door dat soort oppervlakkigheden lieten leiden.

Maar ondertussen...

Die irritante iphone/ipad handtekening kan ook uit! Settings/OO/Handtekening

rowan1

rowan1

06-12-2011 om 17:36

Zijn vrouw

Ik vraag me steeds af hoe de vrouw van DSK er onder is. Op tv zag ik haar steeds glimlachend naast hem staan, terwijl hij de daad wel bekend heeft. Hij ontkende alleen de dwang. Heeft hij een open relatie? Zijn vrouw moet wel erg makkelijk zijn.
Rowan

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hombre

Hombre

06-12-2011 om 17:37

Dsk

Dat gezegd hebbende is die kerel volgens mij zo fout als wat.

Die irritante iphone/ipad handtekening kan ook uit! Settings/OO/Handtekening

Chanelleke

Chanelleke

06-12-2011 om 19:46

Maar ...

... wat is daar nou aan ??
Ik zal wel een gen missen of zo. Ik kan me niet voorstellen dat het pijpen van een vent sec - dus zonder activiteiten waarbij je eigen erogene zones geprikkeld (gaan) worden - opwindend is.
Chanelleke

dc

dc

06-12-2011 om 22:59

Chanelleke

Misschien ligt het aan mij hoor, maar dat gefrunnik aan m'n erogene zones vind ik zelden opwindend.

Mij gaat het meer om het psychische effect, en ja, dan zou zoiets mij best op kunnen winden.

Hombre

Hombre

07-12-2011 om 14:31

Sinilind

Heb jij geluk dat ik mijn aipet epp maar zelden gebruik!

Hombre

Hombre

07-12-2011 om 14:35

Blij dat niet alle OO-dames van de puur mechanische sex zijn. Een gezond brein is het grootste sexorgaan.

Chanelleke

Chanelleke

07-12-2011 om 20:29

Lol a (ot)

Discussie met mezelf zijn mij niet vreemd, maar dat de ene hersenhelft niet weet wat de andere geschreven heeft leek me toch wat onwaarschijnlijk D
Chanelleke

Chanelleke

Chanelleke

07-12-2011 om 20:32

Het is idd opwindend om iets te doen of te zeggen waar je partner opgewonden van raakt. Daar zit dus ook het verschil: dit is bij mij voorbehouden aan een partner. En dat is dus niet iemand die ik niet ken en die onverwacht naakt voor mijn neus staat.
Chanelleke
(is dat overigens een trend om je naam tot één letter af te korten? Er waart hier ook al een P rond)

Toosje

Toosje

07-12-2011 om 21:36

Macht erotiseert

Ook ik vind DSK geen aantrekkelijke man. Maar zoals al eerder gezegd: hij is vrij rijk en het kan zijn dat zijn dominante trekjes op het kamermeisje erotiserend werkten.

Of ik dit uit pure lust zou kunnen? Kunnen wel, maar ik wil zelf ook wel iets terugkrijgen (liefst hem in mij voelen). In een relatie kan het wel, de ander iets geven, omdat je weet dat je het ooit terugkrijgt. Bij een minnaar of een O.N.S. zou ik het nooit doen. Daar ben ik te egoistisch voor.

Toosje

Toosje

Toosje

10-12-2011 om 11:52

Heb ik dat gezegd?

Natuurlijk pijp ik een minnaar of een ONS wel. Als onderdeel van het liefdesspel. Dan weet ik dat ik er zelf ook nog wat voor terug krijg. Maar het ging erom dat het kamermeisje DSK alleen maar had gepijpt.

De vraag van de starter van dit draadje was dan ook: "Is het werkelijk denkbaar dat je vrijwillig een wildvreemde vent gaat pijpen uit lust? Ik kan me er niets bij voorstellen."

En daarop antwoordde ik dat ik het wel zou kunnen, maar niet zou doen, omdat ik daar te egoïstisch voor ben.

Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.