Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Clegaatje

Clegaatje

25-01-2010 om 21:07

Droom

In de nacht van zaterdag op zondag had ik een erotisch geladen droom over mijn leidinggevende. Zondagochtend realiseerde ik me dat en toen heb ik er verder niet meer bij stilgestaan. Vanochtend hadden we het wekelijkse teamoverleg en op een gegeven moment realiseerde ik me dat ik al een tijdje heel lief naar mijn leidinggevende zat te glimlachen. Ahum! Bij het toiletbezoek na het overleg zag ik in mijn slipje dat ik lichamelijk ook een beetje was aangedaan.

Wel grappig hoor, nu heb ik de hele dag van die prettige gevoelens gehad als ik aan mijn leidinggevende dacht of hem zag.

Nu moeten die prettige gevoelens alleen weer even weg ebben, want ik ben gelukkig getrouwd. Ik had in de nacht van zondag op maandag een heel spannende droom over mijn eigen man, maar gek genoeg bij hem niet van die warme gevoelens vandaag. Gewone warme gevoelens wel, maar niet wat ik bij mijn leidinggevende had.

Dit is geen probleem hoor. Ik moest het alleen even kwijt en dat ging natuurlijk niet bij mijn man of collega's.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

26-01-2010 om 16:28

Tsja

Macht erotiseert.....

Clegaatje

Clegaatje

26-01-2010 om 22:24

Nou zeg

Jemig Tinus, dat is kort door de bocht zeg.

Zelfde stijl

Dit verhaal doet me erg denken aan de stijl van "Spannend", die kort geleden ook zo'n verhaal postte. Alleen betrof het toen een chatsessie. Nu is het weer een vergadering.Wat zou het de volgende keer zijn? De schaatsles?

Damajo

Clegaatje

Clegaatje

27-01-2010 om 22:37

Nou zeg 2

Damajo, je hebt niet goed gelezen! Ik heb geen slecht seksleven binnen mijn huwelijk en met mijn hoofdlettergebruik is ook niets mis.

Ik heb over mijn leidinggevende gedroomd, 's nachts in mijn slaap, en in de daaropvolgende werkweek merk ik dat die droom nog een beetje nasuddert. That's all.

Mijn excuses, je bent duidelijk iemand anders, ik had het hoofdlettergebruik niet gechecked.

Damajo
(ps: wel opletten tijdens de vergadering he

Dromelaar

Dromelaar

28-01-2010 om 08:52

Ik ook

Ik heb ook wel eens over m'n baas gedroomd of andere mannen in mijn omgeveing. mannen waarmee ik in het echt nooit iets zou willen of die ik zelf NIET aantrekkelijk vind! De eerste keren dat ik ze na de droom zag, voelde ik een vage kriebel in m'n buik, maar dat is eigenlijk altijd snel weggeebt.

Heerlijk

Heerlijk

28-01-2010 om 12:40

Hier ook

Heel soms droom ik nog over mijn grote 1ste liefde. Hij moest plaats maken voor mijn huidige man, maar gelukkig hebben we nog altijd een goed contact. En zo heel af en toe heb ik een mooie, lekkere, spannende droom over hem. Momenteel heb ik ook iets meer mail contact en dat voelt leuk, gezellig, prettig.. Maar daar blijft het bij, hij moest toen de jaren niet voor niets het veld ruimen voor mijn huideige man. Ex vriend mag dan mijn 1ste grote liefde zijn (en die vergeet je nooit meer, en ergens zal er altijd liefde voor hem blijven) maar mijn man is de liefde van mijn leven en de vader van mijn kinderen!

Maar daarom vind ik het soms wel leuk dat ex een rol in mijn dromen speelt. Wanneer ik hem dan weer zie, heb ik een leuk binnenpretje waar verder niemand iets van weet

Clegaatje

Clegaatje

28-01-2010 om 21:13

Ha fijn

Herkenning )

Mijn leidinggevende heb ik niet meer gezien deze week, maar ik reageerde vaker nogal sterk op mannen de laatste dagen, ook op mijn wederhelft. Het zal wel iets hormonaals zijn.

Volgende week bij het teamoverleg zal ik beter opletten, goede tip hahahah!

Martine

Martine

02-02-2010 om 14:30

Damajo

Jammer, mijn schaatsleraar is aardig, maar niet mijn type. Ik mag dan dol zijn op erotische dromen (heel zelden heb ik die), mijn schaatsleraar heeft nog geen rol erin gespeeld!

Groetjes,
Martine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.