Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Kriebel

Kriebel

13-05-2011 om 12:51

Drie weken zonder

Ik heb een latrelatie en zie mijn vriend enkele dagen per week, dan slaapt hij hier of ik daar. Over het algemeen hebben we op die dagen altijd wel seks, maar soms schiet het erbij in. Deze week hebben we het allebei enorm druk gehad waardoor we gisteren blij waren dat we konden slapen. Voordat we gingen slapen hebben we nog wel besproken of we toch niet even zouden... omdat ik volgende week ongesteld ben, en het dan ook niet kan. Uiteindelijk kwamen we allebei niet in de stemming dus het ziet ernaar uit dat we drie weken zonder moeten. We vrijen wel wat maar gemeenschap zien we niet zo zitten als ik ongesteld ben.
Hoe lossen andere mensen met een latrelatie dat op?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kriebel

Kriebel

13-05-2011 om 20:49

3 weken

Deze week sliepen we maar 1 nacht samen. Volgende week ongesteld dus dan weer wachten tot de week daarna. Naar de softcup ben ik onlangs flink op zoek geweest, maar die dingen zijn nergens te vinden.

Latje

Latje

13-05-2011 om 22:22

Hoe wij dat doen

Pil doorslikken = niet ongesteld. Of Beppy's gebruiken, zijn nog veel fijner dan softcups. Gewoon met tampon in kan trouwens ook in noodgevallen. En wat betreft deze week, seks is belangrijker dan slaap en moe zijn. Gewoon doen dus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.