Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Dirtygirl

Dirtygirl

17-09-2011 om 15:06

Dirty talk - opwindend of niet?

De laatste tijd heb ik gemerkt dat ik het erg opwindend vind als mijn minnaar voor en tijdens de seks geile dingen zegt. Dirty talk dus. Op de een of andere manier windt het me vreselijk op als hij bv de dingen die hij bij me doet of de dingen die hij bij me wil gaan doen hardop benoemt. Vroegaah had ik wel even nodig om in de stemming te komen maar als mijn minnaar geile praatjes in mijn oor fluistert wil ik hem het liefst meteen bespringen. Mijn minnaar vindt het geweldig (zeker mijn reactie daarop) dus daar ben ik wel blij mee maar ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dat opwindend vinden?

Verstuurd met de OO iPad app

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dirtygirltoo

Dirtygirltoo

17-09-2011 om 16:08

Ja!

Ook mijn minnaar kan me daar enorm mee opgeilen. We beginnen vaak al via sms-jes, en zodra we dan bij elkaar zijn gaat het irl door. Super om te ontdekken hoe opwindend dat kan zijn!

dc

dc

17-09-2011 om 16:15

Ja hoor

Jammer genoeg is mijn man er niet echt voor in, maar met vroegere vriend werkte dit ook prima!

krin

krin

17-09-2011 om 17:19

Neu

Ik zou daar erg om moeten lachen, denk ik. Wat op zich best stimulerend kan werken, de slappe lach, maar daar vroeg je niet naar.

Dirtygirltoo

Dirtygirltoo

18-09-2011 om 11:42

Joyeux

Waar lees jij dat iemand zich slet laat noemen? Ik vind geile taal nogal iets anders dan grove straattaal.

Dirtygirl

Dirtygirl

18-09-2011 om 15:30

Leuke reacties

Leuk die reacties! Blij dat ik niet de enige ben

@Dirtygirltoo : Dat doen wij idd ook die sms'jes. Zit ik op mijn werk in een vergadering krijg ik ineens een geil sms'je ... Bij het lezen ervan word ik echt opgewonden en moet ik me beheersen om mijn gezicht in de plooi te houden

@Dc : Idd moet je partner dat ook graag willen anders is het meer lachwekkend denk ik. Mis je het nooit dan? Omdat je het vroeger leuk/spannend/geil vond met een eerder vriendje?

@Krin : Ik kan me heel goed voorstellen dat als je dat gewoon niet geil vindt dat je de slappe lach zou krijgen. Maar gelukkig moet ik er zelf niet om lachen

@Joyeux : Net als wat @Dirtygirltoo zegt : Wie zegt dat iemand zich slet laat noemen? Het gaat mij meer om het expliciet benoemen van de seksuele handelingen opzich. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook best geil als mijn minnaar me slet noemt.

geile praat

geile praat

19-09-2011 om 17:05

Ja hoor

ohh ja heel opwindend kan dat zijn. Omdat mijn vriend het al die tijd al doet, waar ik wel heel erg aan moest wennen, ben ik er nu zelf ook mee begonnen, mijn vriend vind het ook heel opwindend..
Maar uitschelden, grof taal gebruik daar hou ik totaal niet van. Als dat zou gebeuren dan ben ik ook gelijk klaar.
Maar elkaar van te voren of tijdens de seks zo te stimuleren is heerlijk!

Tijdelijke Nick

Tijdelijke Nick

20-09-2011 om 16:38

Minnaar?

Toch niet van een gebonden man? Want dan bén je gewoon een slet. Ben er zelf eentje geweest, heb me zelfs zo laten noemen in bed Enne... ik ben geen stuurvrouw die aan wal staat, ik weet waarover ik het heb, alleen had ik het heel lang niet in de gaten omdat er ook mooie woorden werden gesproken.

Dirtygirl

Dirtygirl

20-09-2011 om 23:58

Nee hoor

Nee hoor, geen gebonden man. Allebei ongebonden maar we willen beiden geen relatie, alleen seks. In jouw ogen ben ik dan waarschijnlijk ook een slet?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tijdelijke Nick

Tijdelijke Nick

21-09-2011 om 11:21

Ah, gelukkig.

En nee, dan vind ik je geen slet, je zit in niemands vaarwater.

Hombre

Hombre

21-09-2011 om 12:21

Privedefinities

Volgens mij ben je al een slet als je op OO in het seksualiteitforum over dirty talk zit te kletsen. Als vrouw natuurlijk. Dus jullie zijn allemaal sletten en ik niet.

Ik hou wel van sletten

Dirtygirltoo

Dirtygirltoo

21-09-2011 om 12:44

Sletje

Hahhaha, ik heb vandaag aan dit draadje gedacht, mijn minnaar noemde mij voor het eerst zijn superlekkere geile sletje, ik schoot in de lach! Dus maar even uitgelegd waarom ik zo moest lachen, ik 'vrees' dat hij me nu vaker zo gaat noemen Hahahahha

Dirtygirl

Dirtygirl

21-09-2011 om 21:13

Slet

Haha, ik ben inderdaad wel een slet als ik er zo over nadenk
Maar wat is eigenlijk precies de definitie van een slet? Iedereen verstaat daar iets anders onder?
Wat is jullie definitie van slet dan?

Ik vind mezelf een slet omdat ik schaamteloos geniet van seks, met een man waar ik geen relatie mee heb. Een man die ik gebruik om mijn lusten te bevredigen en dan zonder pardon de deur uitzet. Niet gelijk natuurlijk Omdat ik als ik nog tegen een leuke minnaar op zou lopen ik seks zou hebben met 2 verschillende mannen al dan niet tegelijk

Ik ervaar het ook niet als vernederend als mijn minnaar me zo noemt. Gek genoeg voel ik me dan ook best trots ofzo (al is dat niet helemaal het woord dat ik zoek). Het is misschien eerder een kick omdat hij dat zegt omdat hij vreselijk op me geilt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

+ Brunette +

+ Brunette +

21-09-2011 om 21:27

Hmmm, definitie van slet

Een slet is een "ontuchtig vrouwspersoon, hoer" (volgens Koenen woordenboek der Nederlandse taal, 1980). Eigenlijk vind ik het een geuzennaam, het slaat op een vrouw die van seks houdt en wat is daar mis mee? Toch kleeft nog steeds iets negatiefs aan het woord, vandaar dat ik het noemde in verband met een affaire die ik ooit had. Ik ben benieuwd of de woordenboeken de omschrijving in de loop der jaren zijn gaan aanpassen, misschien staat in editie 2010 wel iets heel anders; het woord wordt immers steeds vaker op een positieve manier gebruikt. In de betekenis van "vrouw die van seks weet te genieten" denk ik dat bijna alle Nederlandse vrouwen als sletten betiteld kunnen worden.

+ Brunette +

+ Brunette +

21-09-2011 om 21:28

P.s.

Een hoer hoeft niet per definitie van seks te houden maar is niet preuts, anders kun je het beroep niet uitoefenen.

Dirtygirl

Dirtygirl

21-09-2011 om 22:05

Slet

In mijn ogen is een hoer een vrouw met meerdere partners tegen betaling. Een slet doet dit vrijwillig. Vind ik toch een verschil. Plus dat een slet haar eigen partners kiest en een hoer toch minder denk ik. En aan haar eigen genot denkt

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Dirtygirl

Dirtygirl

21-09-2011 om 22:10

Vrijwillig

Niet dat een hoer het niet vrijwillig zou doen hoor. Hoe lul ik me hier nou weer uit?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

+ Brunette +

+ Brunette +

22-09-2011 om 00:04

Dirtygirl

Vroeger werden hoeren en willige wijven over één kam geschoren, vandaar dat het misprijzende "slet" voor beiden gebruikt werd maar tegenwoordig gaat dat natuurlijk niet meer op. Ben het helemaal met je eens dat een hoer en een genotszoekster niet dezelfde invalshoek hebben hebben om zich met seks bezig te houden (happy hookers daargelaten).

Van dale

Van Dale noemt een slet nog steeds een 'ontuchtige vrouw'. 'ontuchtig' kan je dan weer niet vinden in het gratis woordenboek... maar google zegt: "de regels (en wetten) van de (seksuele) moraal niet in acht nemend"

Dames toch...

krin

krin

22-09-2011 om 11:17

Slet

Ik kan me voorstellen dat slet positief wordt gebruikt door meiden die, als ze gaan stappen of een Spaanse strandzuipvakantie doen, op een avond stoer uitdagend doen en een paar jongens opgeilen, om er uiteindelijk wel of niet een mee naar huis te nemen. Dan zou je als toekijkende vriendin met een mengeling van bewondering en afgunst kunnen roepen: 'Zo, jij bent echt een slet.'
Zoals jongens elkaar kunnen complimenteren met hun succes bij de meisjes. Wat voor woorden gebruiken die daar eigenlijk voor?
Voor mij (oud, en zo) heeft slet te veel afkeurends om het als geuzennaam te kunnen zien. Zo ik mij al ooit sletterig gedraag, natuurlijk. Ahum.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.