Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Tigerfeet

Tigerfeet

19-01-2012 om 22:30

De waterval

Gisteren in de wereld draait door hadden ze het over een sexervaring, of techniek die de waterval heet. Kent iemand dat? Het gaat om een manier van de ballen van de man strelen. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat het is.
Tiger

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

20-01-2012 om 11:05

Tja

Ik had al iets zien rondzingen op Twitter, en lees nu net dit: http://www.depers.nl/binnenland/624818/De-Waterval.html Kan ik me wel in vinden
Ik heb om je nieuwsgierigheid te bevredigen nog wel een korte zoektocht op google gedaan, maar mijn tolerantie voor vunzige sites is te beperkt om dat lang vol te houden.
Ik denk dat je het moet zoeken in de hoek van de Thaise massages. Met happy ending, dat moge duidelijk zijn.

krin

krin

20-01-2012 om 11:32

Misschien

kun je bij een massagesalon in de buurt in de leer

koentje

koentje

20-01-2012 om 13:41

Ik moet

meteen aan plassex denken...

onno

onno

20-01-2012 om 14:04

Haha

mijn partner keek direct om, en zei dat ik maar even moest gaan google-en. Waarop ik zei, nou dat word dus google-en.. Oudste van 12 begon gelijk hele vieze geluiden te maken. En heel hard te roepen dat we echt vies zijn hahaha
Vooral haar reaktie maakte het zo leuk! Maar nee ik heb geen idee. en ik begrijp dat het niet eenvoudig in tekst te vinden is via google.

Snuggle's

Snuggle's

20-01-2012 om 15:05

Ook benieuwd

Ik ben ook erg benieuwd en altijd in om iets nieuws te leren. Maar ik krijg het niet gegoogled, jammer.

Tigerfeet

Tigerfeet

20-01-2012 om 15:22

Googlen

al google-end kwam ik er ook niet uit, maar thaise massage met happy ending zou misschien ik ga vanavond nog een kijken of ik iets kan vinden. In het Tantra boek kon ik het ook niet vinden
Tigerfeet

krin

krin

20-01-2012 om 15:35

Tigerfeet

Je komt er niet verder mee, maar dit heb ik nog wel gevonden: http://www.thailandblog.nl/cultuur/video-thaise-massage-met-happy/

Blijkbaar waren die zoektermen ook nog te algemeen
Lastig ook, zoeken op iets met waterval. De vakantiekiekjes zijn verreweg in de meerderheid.

Tigerfeet

Tigerfeet

20-01-2012 om 20:46

Krin

Dat is wel een erg leerzame video die je hebt gepost, dank je wel die geeft een hoop inzicht.

Ik kwam ook bij vakantiekiekjes uit. Een goed bewaard geheim dus.

Tigerfeet

krin

krin

20-01-2012 om 21:26

Ja, zover waren we al

Maar ik geloof dat Tigerfeet op zoek was naar iets specifieker instructiemateriaal dan Maxim met zijn zakje en een van puberale zenuwen gierende Matthijs op de achtergrond.
Het wordt gewoon uitproberen denk ik, Tigerfeet.

Tigerfeet

Tigerfeet

20-01-2012 om 22:12

Krin

Tja en dat wordt dan lastig, of ik moet een boterhamzakje nemen met iets erin proest..............
Of naar de kroeg gaan en een leuk slachtoffer uitzoeken
Tigerfeet

Roosje Katoen

Roosje Katoen

20-01-2012 om 22:35

Haha

lekker romantisch dat boterhamzakje

Het lastige aan het hele verhaal was dat Maxim zelf ook niet precies wist hoe het werkte. En dat hij vooraf een joint had gerookt, dat zal de beleving ook wel wat geïntensiveerd hebben. Ik vraag me af of we zijn verhaal niet met een korreltje zout moeten nemen...

krin

krin

20-01-2012 om 22:38

Eitje

Als je zo kort op de DWDD-uitzending naar de kroeg gaat en het woord watervalorgasme laat vallen staan de vrijwilligers in rotten van twee voor je klaar, denk ik. Laat je nog even weten of het wat wordt?

Haha

Wat een hilarische discussie! Leuk!
Die maxime heeft zich opgeworpen als publieke seksbeluste bok geloof ik (zag hem ook in de talkshow met arie).
Die waterval van zaad hoef ik niet zo nodig trouwens. Maar toch voor iedereen interessant dat hij ermee kwam

app-sent

Polly Shearman

Polly Shearman

21-01-2012 om 11:09

Youtube

ik zou zeggen, plaats zelf een vaag onduidelijk filmpje van een handdoek met een man eronder op youtube, rammel dan in beeld met een boterhamzakje met wat gezelligs er in, wedden dat je in korte tijd enorm veel hits krijgt..
Een waterval van zaad... ja ja denk ik dan, en wie kan dat allemaal weer opruimen...

Snuggle's

Snuggle's

21-01-2012 om 13:45

Haha polly

Vandaar waarschijnlijk dat die handdoek er al overheen lag

Tigerfeet

Tigerfeet

21-01-2012 om 14:33

Krin

hahahahahaha ik denk dat ik dan de mannen niet van mij af kan houden hahahahaha.
Maareh ik ga al naar de film vanavond met een paar vriendinnen. Dus dat wordt hem niet denk ik

Tigerfeet

Tigerfeet

Tigerfeet

21-01-2012 om 14:35

Opruimen

Ik vind dat jullie wel heel praktisch zijn dames, met die handdoek. Dit draadje wordt steeds grappiger

Tigerfeet

Een sok. Want wie doet die handdoek/sok etc in de wasmachine?

Snuggle's

Snuggle's

21-01-2012 om 17:01

Praktisch

Dan wordt het dus toch slikken dames

Tigerfeet

Tigerfeet

21-01-2012 om 23:38

Slikken of stikken?

Wat wordt het dan bij een waterval......... proest ik ben vrij visueel ingesteld
Tigerfeet

Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-01-2012 om 11:54

Haha

Waterboarding, hilarisch!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.