Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Febe

Febe

27-04-2009 om 14:43

De kromme penis

Hoi
Ik wil even dit onderwerp aanzwengelen.
Er zijn vast lezers die ook een partner hebben met een kromming in de penis. Door de jaren heen heb ik begrepen uit verhalen/ervaringen van anderen dat dit geen zeldzaam verschijnsel is onder de mannelijke geslachtsdelen. Misschien is 40% krom en de rest recht? Maar waar ik wel benieuwd naar ben: zal een kromme penis uiteindelijk steeds krommer worden?? Ik kan na een vrijpartij van binnen voelen dat ik gepenetreerd ben zeg maar door een kromme penis. Het doet geen pijn, maar het valt me ineens op.
Tja... wie heeft hier iets zinnigs over te zeggen?
groetjes, iemand die reuze dol is op haar man EN zijn kromme penis!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen ervaring

ik geloof dat als die kromming steeds erger wordt er iets aan de hand is, zoiets zag ik ooit voorbij komen op discovery channel.

Jippie

Jippie

27-04-2009 om 20:31

Komt vaker voor

"Ik wil even dit onderwerp aanzwengelen"

Hmm...gelet op de titel van je bericht: die van je man neem ik aan?
Maar het komt inderdaad vaker voor. Meestal geen enkel probleem, alleen bij verergering kan er iets zijn. Zie http://www.erectiestoornis.nl/content/erectie/peyronie.asp

elira

elira

27-04-2009 om 23:12

Heerlijk

Nooit gehoord van een ander, maar één van mijn exen had het en ik vond het heerlijk )
Zijn verklaring: één zwellichaam werkte niet. heb geen idee of dat met de jaren erger wordt

Toosje

Toosje

28-04-2009 om 10:06

Hier ook

Mijn man heeft ook een kromme penis. Nooit zo over nagedacht, maar ik ben het bij andere mannen nooit tegengekomen. Ik vind het niet lastig, of vervelend. Hoogstens minder mooi. Alhoewel, in sommige standjes is het niet prettig voor hem. Zou dat door die kromming komen?

Groetjes,
Toosje

Polly Shearman

Polly Shearman

28-04-2009 om 14:09

Ligt eraan

zat de kromming er al vanaf het begin? of word het steeds een beetje krommer naar mate de jaren vorderen?
in dat laatste geval kan het duiden op een ziekte, en moet je maar eens langs de huisarts.
Verder kan ik je vertellen dat ik ooit maar 1 man heb gehad die een perfecte rechte penis had! hij was als baby geboren zonder penis met alleen een eikeltje en die penis hadden ze dus kunstmatig gemaakt. Toen hij dus zo'n 25 was.. was hij werkelijk perfect!!
maar verder waren alle penisen in mijn leven, niet helemaal recht, ook niet super krom, want dat lijkt me lastig maar gewoon licht gebogen.

Toosje

Toosje

28-04-2009 om 15:37

Polly

"Gewoon licht gebogen". Ik zit mijn hersens te kraken over hoe de penis van mijn man eruit ziet (al lang geen seks meer gehad), en misschien heb je gelijk. Is 'ie niet krom, maar slechts lichtgebogen...

Groetjes,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.