Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Yin

Yin

30-08-2011 om 11:16

Condooms - geurloos of smaakje?

Terwijl ik zit te bedenken hoe ik deze vraag ga beginnen, realiseer ik me hoe gelukkig ik me voel dát ik dit soort vragen heb! Drie jaar gescheiden. En, volkomen anders dan ik verwacht had, al bijna een jaar een nieuwe relatie die op allerlei aspecten heel anders is dan mijn huwelijk, heerlijk.

Dat geldt ook voor de seks: ontspannen, verbonden, creatief, fijn. In dat spel beginnen we de condooms wel erg zat te worden. De onprettige geur van rubber speelt daar een grote rol in, dus wil ik maar 's wat andere gaan uitproberen.

Maar welke? Wie heeft er ervaring met latexvrije condooms en condooms met een smaakje? Die latexvrije lijken er alleen van Durex te zijn, peperduur maar als jullie er positief over zijn ga ik toch maar 's een pakje kopen.
En een smaakje... ik heb een hekel aan nepsmaakjes, aan snoepjes met fruitsmaak en drankjes waarin kunstmatig aardbei-aroma een poging doet om boven de eigenlijke vieze smaak van het medicijn uit te komen. Zijn die aardbei- en mango-condooms net zo vies of valt dat mee?

Natuurlijk ligt de uiteindelijke oplossing in andere anticonceptie, maar daar zijn we nog niet uit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

31-08-2011 om 09:21

Ugh

Zelf vind ik die smaakjes juist heel erg vies. Latexvrij heb ik nooit geprobeerd. Ik zou zeggen, gewoon even uitproberen toch? Bevalt het niet, dan ben je toch weer even verder voor eventuele andere anticonceptie.

Wij zijn al jaren aan de condooms, omdat ik niet tegen andere anticonceptie kan, en ik heb er gelukkig geen moeite mee

Groot

Groot

01-09-2011 om 16:23

Formaat is anders

Jaar of 10 geleden hebben partner en ik ook 1 keer die latexvrije condooms van Durex geprobeerd - inderdaad veel duurder dan de gewone. Ze stinken niet, maar: ze zijn groter (in doorsnede / de breedte) dan de gewone condooms. Nou is mijn partner helemaal niet klein geschapen, maar deze gleden er gewoon vanaf! Was dus een eenmalige actie hier.
Geen idee of de afmetingen nog steeds hetzelfde zijn. Van de condooms dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.