Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

N. Aagje

N. Aagje

06-04-2012 om 19:12

Bracli (parel) string

Gisteren heb ik van mijn lief een parel string (Bracli, bekend van Sex and the City) gekregen. Wie ook? Ik vind het een beetje gek staan maar het voelde ongelofelijk sexy terwijl ik hem niet voelde zitten. Durf hem alleen nog niet een dag aan te doen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet veroordelen

Wat een ontzettend leuk kado. Ik heb er geen ervaring mee, maar lees graag even mee hoe de meningen hierover zijn.

"Wie ook" is een vraag die in deze rubriek zeker gesteld mag worden.
Iemand vraagt om advies/ervaring, niet om een veroordeling...

Vic

Vic

07-04-2012 om 13:23

Eens gegoogeld

Ik denk niet dat mijn lief me dat ooit cadeau gaat doen Wat ik me afvraag, zitten die parels helemaal tot vooraan? En hoe was je zoiets?

N. Aagje

N. Aagje

07-04-2012 om 18:32

Reacties

Lara, nee, geen spamberichtje. Ik vind het nogal een bijzonder cadeautje, had er wel eens van gehoord (Sex and the City) maar ben niet het type om aan vriendinnen in real life mijn nieuwste slipje te showen. Ik vond het een romantisch kadootje. Ik vind het best chique (komt door de geschenkverpakking, de parels en haha ook door de prijs) en niet ordi.

Vic, ja het was wel spannend en ja, de parels zitten helemaal van voor tot achter. Ik heb een dubbele parelstring. Het voelde niet ongemakkelijk (parels zijn heel glad) (voelde het niet zitten) maar toch stimuleerde het behoorlijk. Maar ik heb ook al door: dat ding moet je niet een hele dag aan doen. Niet comfortabel en ook iets te stimulerend. Ik vind het niet echt mooi staan, manlief denkt er anders over. Haha... En over het wassen: ik heb het met een beetje babyshampoo gewassen onder de kraan.

Snuggle's

Snuggle's

08-04-2012 om 00:15

Mooi

Ik vind wel dat je een beetje het figuur ervoor moet hebben, mij zou het niet staan. Maar heb je dat dan vind ik het ook echt heel mooi en sexy staan.

N. Aagje

N. Aagje

08-04-2012 om 00:53

Snuggle's

Tja, ik heb ook niet zo'n prachtig figuur als de modellen van Bracli...

Jonneke

Jonneke

08-04-2012 om 20:28

ik krijg er een voor m'n verjaardag. Manlief had nog geen ideetje. Heb'm een beetje geholpen vandaag....
Dank N.Aaagje voor deze tip!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.